Zła organizacja wypoczynku

Pisemny: 20 październik 2022
Czas podróży: 7 — 18 październik 2022
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 3.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 3.0
1) Niedbał e podejś cie do organizacji wypoczynku goś ci.
Ani recepcjonistki tego hotelu, ani przewodnik z Biblio Globus nie dostarczyli mapy sanatorium, któ ra jest ogromnych rozmiaró w. Nie powiedzieli nawet, ż e taki schemat istnieje. W rezultacie kilka razy zgubiliś my się w hotelu i dopiero trzeciego dnia znaleź liś my najlepszą drogę do jadalni. Wyobraź sobie: pora obiadowa, upał i poszukiwanie jadalni przez dwie starsze osoby. Nie podano ż adnych informacji o istnieją cych autobusach i ich rozkł adach jazdy.
2) Sł aba organizacja komunikacji mię dzy pokojem a centrum hotelu. Brak ksią ż ki telefonicznej z numerami recepcji i innymi usł ugami w pokoju 351. W efekcie, gdy zgasł y ś wiatł a, nie wiedzieli gdzie dzwonić i co robić . Gdyby ktoś zachorował lub wydarzył się nagł y wypadek, był by sam ze swoimi problemami.

3) Zł y internet.
Po przyjeź dzie Wi-Fi nie dział ał o, naprawili to dopiero po 3 dniach, a nawet po tym Wi-Fi zwolnił o i okresowo wył ą czał o się na kilka godzin.
4) Szydercza postawa w obsł udze przy zamawianiu jedzenia w pokoju. W pokoju 351 przez cał y okres naszego pobytu nie był o menu, a zamó wienie na ś niadanie przez room service został o zrealizowane dopiero godzinę po zgł oszeniu. Zamiast prawdziwego ś niadania dla dwó ch osó b przyniesiono 20 ró ż nych produktó w mą cznych z biał ego pieczywa: pieczywo smaż one, ciasta, buł ki itp. Za taką iloś ć monotonnego jedzenia ż ą dali 11 dolaró w. Skargi w recepcji na monotonię ś niadań (tylko produkty mą czne) do niczego nie doprowadził y. Co wię cej, pracownicy recepcji okazywali oboję tnoś ć , a nawet zł oś ć na zgł oszone komentarze. Przy kasie byliś my zmuszeni zapł acić za to „ś niadanie” (od razu je zwró ciliś my), chociaż dano nam zapewnienie, ż e nie bę dą nas za to pobierać.
5) Wycieczka po mieś cie (przeglą d) był a narzuconą wizytą w ró ż nych punktach handlowych. Przewodnik Yana z Biblio Globus od razu zaprowadził nas do sklepu z olejami, gdzie ceny był y 2 razy wyż sze niż ceny aptek. Potem zabrał a nas do sklepu odzież owego, gdzie znowu ceny był y 2 razy wyż sze niż zwykle. Wizyty te pochł aniał y lwią czę ś ć wycieczki. Zamiast pokazywać okolice Soho i zjeś ć dobrą kolację , zostaliś my zmuszeni do odwiedzenia zł ej restauracji rybnej. Ostatecznie przewodnik nie wskazał lokalizacji autobusu, któ rym mieliś my wracać do hotelu, musieliś my go szukać przez godzinę . Yana sama pobiegł a do autobusu, nie martwią c się o resztę grupy.

6) Brak dobrej animacji.
Animacja w hotelu jest nudna i monotonna.
7) Naprawy w hotelu w okresie ś wią tecznym.
Od naszego przyjazdu hotel cał y czas przechodził remont, a wczasowicze zmuszeni byli wdychać kurz i kontemplować brud przy jadalni.
Wniosek.
Hotel nie speł nia swojego pię ciogwiazdkowego statusu i ceny, jaką pobiera za pobyt. Organizacja rekreacji nie jest peł na szacunku, ale miejscami lekceważ ą ca w stosunku do tych, któ rzy kupili bony. Wykonywanie obowią zkó w przez pracownikó w jest zaniedbaniem.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał