Dobry hotel?

Pisemny: 23 czerwiec 2018
Czas podróży: 27 może — 8 czerwiec 2018
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 8.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 8.0
Hotel ogó lnie dobry, infrastruktura duż a, zieleni doś ć , brak basenu z morską wodą dziwi. Rafa jest normalna, w są siednich hotelach wcale nie jest lepiej. Zjeż dż alnia jest jedna i mał a, dla dzieci schodzi w gł ą b, dzieci są ł apane przez rodzicó w, organizacja jest nieprzemyś lana. Baseny zamykają się wcześ nie latem - o 18.00 i otwarte do pó ź na - o 8:00, przynajmniej jeden moż na był o zrobić od ś witu do zmierzchu. WIFI - 0.5 Mb/s blisko routera, w godzinach szczytu i spada - zdecydowanie każ dy powinien zabrać karty 4G na lotnisko lub w mieś cie. Wedł ug lokalnych informacji problemy z zatruciem w poprzednich przeglą dach został y rozwią zane, wszystko został o oczyszczone, uczestniczył a miejscowa stacja sanitarna, czy jak to się nazywa. U nas nie był o informacji o zatruciu, chociaż upał temu sprzyja. Sprzą tanie na terenie za 4-ku, od nocy są ś mieci. Koncepcja niektó rych miejsc w hotelu nie jest do koń ca przemyś lana, w szczegó lnoś ci ergonomia restauracji. Nisko poł oż onych nalewakó w do sokó w za mał o, ekspresy do kawy się zepsuł y, ale robotnicy pró bują . Pokoje są duż e, ale zniszczone, ł azienki też , wszystkie pytania i ż yczenia rozwią zane - wszystko naprawione i doniesione. Gniazd jest niewiele i wszystkie znajdują się w dowolnym miejscu, przynajmniej kup przedł uż acz do gniazd 5. Problem jest z akcesoriami dziecię cymi (garnki, podstawki), nie ma oddzielnych suszarek. Sprzą tanie jest normalne, przynajmniej jeś li zostawisz napiwek. Wymeldowanie o 15.00, po sprawdzeniu pokoju moż na zjeś ć spokojny lunch, popł ywać w basenie, skorzystać z baru, dali rę cznik, nastawienie personelu jest dobre
I nie o hotelu - Join Up i jego przewoź nik "Yana Air" potwierdził poziom "dolny" - opó ź nienie czarteru do Egiptu o 37 godzin, jawne kł amstwo przedstawiciela linii lotniczych, aby opó ź nić czas i zminimalizować koszty, kł amstwo touroperatora wobec biur podró ż y, odpowiednio nieadekwatne informacje dla turystó w od biur podró ż y oraz nieudana organizacja w zakresie informowania, przesiedlania, karmienia i transferó w lotnisko-hotel-lotnisko przez linię lotniczą . Ogó lnie wszystko odpowiada realiom kraju i w tym sezonie objawiał o się wielokrotnie. Obiecali zmienić samolot, ale zgodnie z otrzymanymi z boku informacjami naprawili. Chociaż nie ma jeszcze wyboru.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał