Dobry hotel. Polecam rezerwację pokoju po remoncie.

Pisemny: 14 listopad 2022
Czas podróży: 6 — 13 listopad 2022
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 10.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 10.0
Odpoczywaliś my w Sierra 5* od 6 listopada do 13 listopada 2022 roku. To wł aś nie w tym czasie w Sharm El Sheikh odbył a się Mię dzynarodowa Konferencja ONZ w sprawie Zmian Klimatu (Climate Change Conference, COP 27). Wczasowiczó w był o wię c mał o, plaż a i baseny hotelowe był y puste. Nie wpł ynę ł o to jednak na jakoś ć ś wiadczonych usł ug: prom do morza kursował co 20 minut. Wszystkie bary, restauracja, baseny, strefa spa dział ał y zgodnie z harmonogramem. Mile zaskoczony bezpł atnym, szybkim Wi-Fi w cał ym hotelu i na plaż y.
Teren hotelu jest zadbany, czysty, duż o drzew i kwiató w. Bardzo pracowity i przyjazny personel, któ ry jest zawsze w pracy. Cią gle myj, czyś ć , przycinaj. Dzię ki kierownikowi hotelu Mohamedowi za okazaną nam uwagę . W restauracji codziennie witano nas niezmiennie otwartym uś miechem Rashy, któ ra nawet zapamię tywał a preferencje wszystkich, aby zadowolić goś ci.
W porze lunchu, po przyjeź dzie znad morza, nasz pokó j został posprzą tany i uzupeł niony: szampon-odż ywka, ż el pod prysznic, krem, a takż e woda, herbata, kawa, cukier (w pokoju jest czajnik elektryczny, filiż anki, ł yż eczki i szklanki ). Poś ciel, szlafroki, rę czniki w pokoju są w ś wietnym stanie, olś niewają ca biel. Niestety suszarka do wł osó w jest na ostatnich nogach, bardzo stara i sł aba.

Ponieważ hotel uczestniczy w programie ochrony ś rodowiska, mają cym na celu ograniczenie marnowania wody, ś wiatł a i innych zasobó w, goś cie mają prawo decydować , kiedy zmieniać rę czniki: brudne rę czniki kł adziemy na krawę dzi umywalki, a czyste przynosimy do nas.
Jedzenie jest doś ć zró ż nicowane: w restauracji gł ó wnej w formie bufetu. Mimo dominacji lokalnej kuchni zawsze moż na był o wybrać coś mniej pieprzno-sł onego. Owoce, warzywa, mię so, ryby był y codziennie. A ciasta i ciasta są po prostu niesamowite!
Soki są pakowane, ale dobrej jakoś ci. Ekspres dział ał , a kelnerzy podawali ś wież o parzoną kawę mieloną w termosie i czajniku z gorą cą wodą.
Zamó wiliś my pokó j standard, ale dali wię kszy - standard rodzinny (jedno duż e podwó jne ł ó ż ko plus pojedyncze ł ó ż ko) z balkonem, niedaleko restauracji na drugim pię trze w budynku 5. Mimo, ż e pokó j nie był remontowany, moż na to nazwać bezproblemowym, jeś li nie cią gł ym hał asem z jakiegoś dział ają cego systemu.
Na naszą proś bę przywieź li szlafroki i naprawili telewizor. Jest klimatyzacja, ale nie korzystaliś my z niej.
Zjedliś my posił ek Premium Al i natychmiast otrzymaliś my zł otą bransoletkę . Restaurację a la carte Hakuna Matata odwiedziliś my po wcześ niejszym umó wieniu się tylko raz (dla nas ta kuchnia jest nie do przyję cia - wszystko jest bardzo pieprzne, sł one, ostre, tł uste). Ale poszliś my na krę gle, bilard i spa z kuponami i bardzo nam się podobał o.
Hotel Sierra 5* ma wszystkie warunki do dobrego wypoczynku: dobry, czysty, niedrogi hotel, któ ry uzasadnia zainwestowane pienią dze.
Bliskoś ć lotniska to plus, ale hał as przelatują cych samolotó w to minus. Ogromnym plusem jest odległ oś ć do Soho Square.

Mimo wyją tkowoś ci Morza Czerwonego, dobrej plaż y i rafy, bezwietrznej zatoki, zagospodarowanego terenu, czę ś ciowego remontu pokoi hotelowych i pracowitoś ci personelu,
stary pokó j, któ ry dostaliś my, psuje ogó lne wraż enie.
Serdeczne podzię kowania dla personelu za ciepł e powitanie i ż yczenia powodzenia!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał