Obsługa mile zaskoczona

Pisemny: 25 może 2009
Czas podróży: 10 — 24 może 2009
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 10.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 10.0
Poszedł em do hotelu, nie wiedział em, czego się spodziewać , przecież druga linia,
rok temu był a czwó rka.
Szczerze mó wią c, bał em się .
Hotel nie jest duż y, pokoje nie nowe, zielone, z podgrzewanym basenem iz wieloma zaletami.
Powiem, ż e odwiedził em dobre drogie hotele w Egipcie, ale Sierra nie jest gorsza.
Nawet niektó re drobiazgi nakł adają się na super obsł ugę personelu, widział em to w Egipcie po raz pierwszy, nie trzymają się , trzymają się na dystans, zawsze są gotowi pomó c, nie ma ró ż nicy w obsł udze Brytyjczycy i Rosjanie - po prostu magia))
Piwo i inne alkohole nie koń czył y się ani w barach, ani na plaż y, soki z opakowań .
Rę czniki zostaną wymienione na suche o godzinie 18.30.
Plaż a nie jest daleko, na leniwy autobus - wszystko jest zgodnie z planem.

Tak, animacja się zmienił a – dział ają znakomicie, wieczorami artyś ci ś piewają w lobby i na Soho Square (animacja jest dzielona z Savoyem).
Jak chcesz się pobawić , codziennie zabierają cię na dyskoteki super, nie chcesz iś ć , w Sabaudii jest dla nas bezpł atna dyskoteka z alkoholem, turyś ci są tam zabierani za pienią dze 2 razy w tygodniu
z ró ż nych hoteli.
Ś wietny klub ró wnież dla dzieci.
Jestem zadowolony, wró cił em w pozytywnym, wypoczę tym stanie))
Dobrego wypoczynku
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał