Zdjęcie na stronie hotelu to kłamstwo!

Pisemny: 31 może 2021
Czas podróży: 30 może — 1 czerwiec 2021
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 6.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
26.03. 2021 Zarezerwowaliś my wycieczkę do Turcji w agencji Sanmar Tour LLC.
12.04. W 2021 r. granice został y zamknię te z powodu koronawirusa. W zwią zku z tym spotkaliś my się z firmą w poł owie drogi i nie ż ą daliś my zwrotu za odwoł aną wycieczkę . I zgodził się na zmianę rezerwacji w innych kierunkach. I wybrał Egipt.

Jesteś my mieszkań cami Moskwy. Ale firma dał a moż liwoś ć lotu tylko z Petersburga i ponownie spotkaliś my się z firmą w poł owie drogi, cał kowicie pokrywają c koszt lotu z Moskwy do Petersburga.


Nasza wycieczka był a kilkakrotnie przesuwana w zależ noś ci od dat wyjazdu i na kilka dni przed wyjazdem zmieniali daty pobytu w Egipcie, zwię kszają c je o kolejne 2 dni. Ponownie udaliś my się na spotkanie z firmą i wzię liś my na siebie nieprzewidziane wydatki, dopł acają c peł ny koszt dodatkowego 2-dniowego pobytu w hotelu.

W efekcie zapł aciliś my za wycieczkę z Petersburga do Egiptu, do hotelu Sharming Inn, ogł oszonego przez stronę sprzedawcy jako hotel czterogwiazdkowy.
Kiedy zameldowaliś my się w hotelu, byliś my przeraż eni. To, co zobaczyliś my, absolutnie nie pasował o do opisu i zdję ć dostarczonych nam przez firmę sprzedają cego.

Po przybyciu do pokoju znaleziono ś lady poprzednich goś ci i nie był o rę cznikó w.
Poprosiliś my o zmianę pokoju

Ale sytuacja się nie zmienił a. Pokó j był brudny, zakurzony, rę czniki i poś ciel był y poplamione i podarte (wydawali jeden rę cznik na osobę ), zasł ony był y brudne i podarte. Klimatyzatora nie dał o się wł ą czyć w zwykł y sposó b, konieczne był o zdję cie panelu ochronnego i wł ą czenie go w sposó b niebezpieczny dla zdrowia, w kontakcie z przewodami.

Dzień po zameldowaniu pokó j został posprzą tany. Pracownik poś cielił ł ó ż ko, bez zmiany poś cieli, przetarł podł ogę mopem na ś rodku pokoju. Zabrał nasze zuż yte rę czniki i zł oż ył je na ł ó ż ku w kształ cie ł abę dzia. (Zdję cia i filmy są dostę pne)

Jeś li chodzi o odż ywianie:
Na stronie internetowej sprzedawcy w opisie hotelu zadeklarowano bufet, ale w rzeczywistoś ci był podział porcji.
Ś niadanie obejmuje resztki z poprzedniego dnia.

Wszystkie naczynia są wyszczerbione, a ł yż ki brudne i popę kane (!!! )
(Zdję cia i filmy są dostę pne)

Szefowie kuchni i dystrybutorzy przygotowywali i dystrybuowali dania bez masek, czapek i rę kawiczek, degustują c potrawy w trakcie gotowania.
Jednak strefa gotowania był a bardzo brudna.


Jadalnia: obrusy nie był y zmieniane, był y brudne i nieprane. Sprzą tanie odbywał o się poprzez strzą sanie okruchó w ze stoł u, czasem bezpoś rednio rę kami, a nastę pnie sprzę ty ukł adano na tych samych obrusach bez indywidualnego opakowania czy serwetek.
W jadalni w ogó le nie ma serwetek.
Krzesł a są tł uste i obrzydliwe w dotyku.
Brudne są też ś ciany i podł ogi.

Teren w pobliż u basenu to ś mieci, nie oczyszczone, w wodzie pł ywał y niedopał ki papierosó w, ponieważ leż ał y wszę dzie na terenie basenu wraz ze ś mieciami. Leż aki są brudne i zakurzone ptasimi odchodami. Parasole są podarte.

Brakuje rzekomej piaszczystej plaż y. Leż aki i parasole na plaż y w obrzydliwym stanie, rę czniki na plaż y nie są wydawane. Autobus jedzie nie 3 minuty, ale 10 minut. Sił ownia nie jest otwarta.

Po spę dzeniu zaledwie dnia w tym hotelu jesteś my przeraż eni. Obrzydliwe być tutaj.
Prosimy o zmianę hotelu dla nas na koszt organizatora wycieczki, ponieważ hotel nie odpowiada temu podanemu na stronie i zadeklarowanej kategorii.

W przypadku odmowy przesiedlenia bez dopł aty (lub z dopł atą minimalną ), sprawę upublicznimy, odwoł amy się do są du i medió w. Mamy wszystkie dowody fotograficzne i wideo. Wiele razy chodziliś my się z tobą spotkać , zdają c sobie sprawę , ż e wszyscy są zakł adnikami tej sytuacji.
Spotykali nas też wielokrotnie, gdy zmieniał y się daty wyjazdu, zmieniał y terminy swoich wakacji, ponoszą c dodatkowe wydatki. Teraz prosimy o spotkanie z nami w poł owie drogi i przeniesienie nas z tego chlewu do dobrego hotelu, speł niają cego standardy czterech gwiazdek.


Kiedy skontaktowaliś my się z przedstawicielem touroperatora w Egipcie, zgodnie z kontaktami wskazanymi w voucherze, operator Christina powiedział a, ż e ​ ​ sami musimy znaleź ć hotel i dopł acić ró ż nicę w cenie na wł asny koszt. Organizator wycieczki nie pomaga w tej sprawie i nie przeprasza. Operator mó wi chamsko, nie podaje swojego nazwiska i zabrania nagrywania rozmowy z nią . Kiedy zł oż yliś my wniosek, Sharming Inn znikną ł ze strony internetowej Sunmara.
Wymeldowaliś my się z pokoju o godzinie 16:00, siedzimy na walizkach do wieczora w hotelowym lobby, a operator proponuje nam zameldowanie się w tym samym hotelu na wł asny koszt na kolejny dzień , bo ich czas pracy już miną ł . koniec (o któ rym wcześ niej powiedział a nam, ż e nie został powiadomiony).
Jaka jest praca, nie jest jasne, przez jeden dzień problem nie został rozwią zany.
Zostawiam pocztę za rzetelnoś ć (fleita2014@mail. ru), mogę wysł ać wszystkie zdję cia i filmy!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał