Pytanie o hotel Reef Oasis Blue Bay Resort & Spa 5*

Aktualne wycieczki do tego hotelu?
Uzyskaj najlepszą cenę od biur podróży
  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
421 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Waluta i pieniądze»
Dlaczego nie podzielą tego na 10 dni? Biorąc pod uwagę, że JointUp okradał przez dwa dni - z tygodniowego urlopu zostało zilch (bez Kairu)
Dlaczego nie podzielą tego na 10 dni? Biorąc pod uwagę, że JointUp okradał przez dwa dni - z tygodniowego urlopu zostało zilch (bez Kairu)
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
6 subskrybenci  • spytał 2019-09-165 lat wstecz
Odpowiedzi  •  29
аватар Vika284
Dołącz i Anex organizuje wycieczki do tego hotelu, są wycieczki na 7 nocy i 8,9,10 nocy.
Przypuszczam, że „okradłem przez dwa dni” to niewygodny czas na odlot czarteru lub opóźnienie w lotach, ale wszystkie linie lotnicze, które pracują z obsługą techniczną w ramach programu czarterowego, mają niewygodny czas.
Dołącz do wycieczek z tureckimi liniami lotniczymi, wybierz ile dni potrzebujesz i dogodny czas odlotu jedną z najlepszych linii lotniczych na świecie i podróżuj z przyjemnością.
Jeśli wybrałeś się na wycieczkę do Kairu, prawdopodobnie zrozumiałeś, jak daleko od Sharm do Kairu, lub pomyślałeś, że wycieczka potrwa kilka godzin, a po wycieczce będziesz miał czas na opalanie się na plaży)))
аватар ollennka
Weź 14 nocy, 10 razy nie wystarczyło. Nie chcę nawet komentować „kradzieży” dni odpoczynku z powodu transferów czarterów: nie lubię czarterów za trzy kopiejki - latam droższymi regularnymi lotami. Cóż, albo są wycieczki lotnicze do Kairu, trzymaj się w ciągu jednego dnia.
Nie ma problemów nie do rozwiązania. Są tanie rozwiązania.
аватар lazy_person
Już widzę to jako umowę. Coś bardzo często zaczęło nadużywać transferu czarterów. W czerwcu poleciałem do Antalyi… dzień też został skradziony.
аватар ollennka
Umowa miałaby sens, gdyby biura podróży odniosły z niej jakieś korzyści.
аватар lazy_person
ollennka może tak. A jak spojrzeć na to, że z hoteli w Kemer (centrum Golden Lotus) zaczęli odbierać na lotnisku już 5 godzin przed odlotem (kiedyś odbierali za 4, a nawet mniej), a potem o lotnisko, odroczenie lotu. Przylatujesz na lotnisko i tam okazuje się, że samolot jeszcze nie odleciał do Antalyi. Ale cały cykl w czasie (lot, obsługa lotniska na lotnisku, lądowanie pasażerów) jest znany. Po co odbierać turystów z hotelu na 5 godzin, kiedy nie jest też znana godzina przylotu samolotu? Widzę celowe działanie - zabrać turystę do hotelu jak najpóźniej (powinien przyjechać rano, na śniadanie, ale przywożą go w nocy, po kolacji) i jak najwcześniej wypchnąć z hotelu ( 5 godzin przed odlotem, choć już wiadomo..już z góry, że lot będzie bardzo długo opóźniony.).
аватар ollennka
„5 godzin przed odlotem, choć już wiadomo… już wcześniej, że lot będzie opóźniony”
Transfery do/z lotniska są zaplanowane na noc wcześniej, a wszystkie opóźnienia są znane do dnia dzisiejszego. Autobus, który zabiera turystów opóźnionym lotem do Charkowa, spotka turystów z Jekaterynburga, którzy przybyli na czas za 40 minut. Rozkład jazdy układany jest niemal do tyłu, w grę wchodzą nie tylko nasze autobusy, ale również te wynajmowane od innych firm. W sezonie jeden autobus to do czterech spacerowiczów Kemer-Antalya-Kemer dziennie. Organizator wycieczki nie naruszy harmonogramu, jest za drogi.
Niestety nic osobistego, tylko biznes.
аватар Vika284
Jest korzyść, to oszczędności na utrzymanie na przesiadkach np. w okolicach Bodrum, 5-7 lat temu były transfery z każdego rejonu na lotnisko, a nawet z najbardziej odległych rejonów były odbierane 3 godziny przed wylotem i zostały zabrane z Kusadasi 4 godziny przed odlotem, teraz z okolic, gdzie taksówką 20 minut na lotnisko, 3 godziny to szczęście. W ostatnich latach, zamiast 3-4 minibusów na przesiadce, zoptymalizowano 1 autobus i kilka obszarów oraz przyjazdy do 12-15 hoteli.
Na wybrzeżu Antalyi często odwiedza się sklepy po drodze z lotniska do hotelu (i z powrotem), także skradziony czas.
аватар ollennka
12-15 hoteli - to już jest poza dobrem i złem, sympatyzuję z turystami (((. Pracowałem w 2004 roku, Odeon miał limit - nie więcej niż 10 hoteli.
аватар lazy_person
Tak, rozumiem harmonogram transferów. Ale taką samą sytuację miałem w Kijowie, lecąc do Antalyi. Pojechałem taksówką na lotnisko (to nie jest zaplanowany transfer). Latałem samolotem AZUR AIR UKRAINE. W sprawie wylotu kilkakrotnie kontaktowałem się z firmą telefonicznie (jasno było, że lot jest przesunięty). Uparcie radzili przybyć na lotnisko trzy godziny przed odprawą (zgodnie z rozkładem), choć już wiedzieli, że samolot nie przyleci z Antalyi do Kijowa zgodnie z rozkładem. W rezultacie taksówką przyjechałem na lotnisko w trzy godziny, a tam jeszcze czekałem na samolot do Kijowa, który był sprawdzany, serwisowany, zatankowany… z siedmiogodzinnym opóźnieniem. Obok mnie były kobiety z dziećmi, które wcześnie rano przyjechały z innych miast. I wylecieli po 19 minutach ...
Jeden samolot, niczym wahadłowiec, lata tam i z powrotem, a pasażerowie są marynowani.
аватар ollennka
Jeśli chodzi o czartery, to w ogóle nie wiem, jakie prawa i obowiązki mają pasażerowie w zakresie terminu odprawy na spóźniony lot. Ale „uporczywe doradzanie” i wymaganie to dwie różne rzeczy, jak rozumiem.
аватар lazy_person
Vika284 Tutaj..tutaj i mówię o tym samym W Turcji co roku od 1996 roku jeżdżę do dwóch regionów (Marmaris i Antalya). Zauważyłem, że odbierają z hotelu bardzo wcześnie (5 godzin wcześniej - Kemer?). Oczywiście korzyści. Po pierwsze... wsadź wszystkich do tego samego autobusu i wypchnij ich wcześniej z hotelu.
Mają stałe połączenie z lotniskiem… przez TO. Kiedy w czerwcu wyrzucono mnie z Golden Lotus, recepcjonistka zadzwoniła do TO i już było wiadomo, że w Antalyi nie ma samolotu. Ale potrzebuje czasu (pewnego cyklu przygotowań do wyjazdu) i tym razem wyznaczają ramy norm.
Oszczędność na wszystkim... kosztem turysty.
аватар ollennka
Myszy płakały, kłuły się, ale nadal zjadały kaktusa. Przypuszczam, że latanie w paczkach jest również korzystne dla Ciebie, a nie samemu, w przeciwnym razie dlaczego tak bardzo cierpisz od 1996 roku?
Możesz odmówić zorganizowanego transferu, przyjeżdżając na lotnisko we własnym zakresie w dogodnym czasie.
аватар lazy_person
Samodzielnie poleciał do Gagry w ZSRR. Teraz wybieram się na wycieczkę do Turcji lub Egiptu. Wyjeżdżam na trzy tygodnie. Tak, dzień minął. Ale zawsze brałem pod uwagę dzień przyjazdu i dzień wyjazdu - jeden dzień. Biorę to za pewnik. Wszedłem do dyskusji, ponieważ uważam tę sytuację, z przelewami już niekontrolowanymi, przekraczającymi rozsądne granice i podobnymi do umowy.
„Możesz odmówić zorganizowanego transferu…” – faktem jest, że to nie działa. Napisałem sytuację z wyjazdem z Kijowa. Specjalnie zadzwoniłem do AZUR AIR UKRAINE, aby zaplanować godzinę na wezwanie taksówki. Nie mówią, że samolot nie jest i nie jest oczekiwany. Kierownictwo ustaliło dla nich harmonogram (to już uwzględnia przeniesienie lotu) i mówią zgodnie z zasadą „trzy godziny” przed tym znakiem, ale fakt, że za godzinę, a potem za kolejną godzinę będzie Być nowe godziny odlotów, to już się dzieje na lotnisku.. nie działa.
Chodź, po co mielić w moździerzu. Turysta nie jest chroniony, dał pieniądze na wycieczkę i ciesz się, jeśli cię zabiorą tam iz powrotem. Dyskretna obsługa.
аватар marinasimonova70
Jaki jest jeden dzień, jeśli wycieczka jest od dziesiątego, a do hotelu dojeżdżasz 11 o 3.30 rano, a 17 o 7.30 jedziesz na lotnisko?
аватар lazy_person
Ale zostałeś wysłany 10 (samolot wystartował 10), co oznacza, że ​​zobowiązania zostały wypełnione. Teraz, gdyby lot był 11-go, to można by o czymś porozmawiać.
аватар ollennka
Nic nie możesz zrobić, mają rację. Cóż, albo spisek, jak kogoś przyjemniej się zastanowić).
Osobiście wolę latać sam niż zawracać sobie głowę czarterami. Na regularnych lotach przynajmniej wysyłają SMS-y, jeśli jest opóźnienie, możesz spać dodatkowe kilka godzin w domu)).
аватар Vika284
marinasimonova70 jak na hotel, noc z 10 na 11 po prostu wpada w Twój czas, jeśli zapłaciłeś za 7 noclegów, rozliczenie nastąpi natychmiast, ale jeśli chodzi o operatora, jeśli wycieczka rozpocznie się 10, to wycieczka i musisz być Charmey od 10 do 23:59
powrót 7:30 lot - C'est La Vie, to jest czarter
аватар lazy_person
„…17.30 jedziesz do” – o 7:30 pchają Cię na lotnisko. To też jest zrozumiałe. Na przykład musieliby wylecieć 17-go o 20:15 (wpis w bilecie zorganizowanym), ale odbieraliby o 7:30, 17-go. To znaczy tego samego dnia 17-go. Ale nie o 20:15, ale o 7:30. Tutaj również nie ma naruszeń, ponieważ istnieje link do przeniesienia czarteru, na co pozwalają warunki lotów czarterowych.
To jest umowa pomiędzy TO a liniami lotniczymi.
аватар lazy_person
marinasimonova70
Wniosek jest tylko jeden. Cóż, jeśli wybierasz się na „wycieczkę pakietową”, wybierz się na 2,3 tygodnie, a nawet dłużej. Wtedy te straty (dni odpoczynku) nie będą tak dokuczliwe. Te dni zostaną ci odebrane i może będziesz miał szczęście, ale w stosunku do całkowitego czasu trwania nie będzie to tak zauważalne.
Wielu lata 6,7 ​​dnia na Kubę, Tajlandię, Dominikanę... zawsze są dni stracone z powodu stref czasowych, nawet jeśli wszystko odbywa się zgodnie z planem.
аватар Vika284
marinasimonova70 prawdopodobnie podróżujesz po raz pierwszy
na przykład, powiedzmy, że 2 turystów zarezerwowało tylko hotel (bez lotu) na 7 nocy (liczba hoteli) od 10 października do 17 października
Pierwszy dzień/noc w hotelu, kiedy zakwateruje się tych 2 turystów, rozpocznie się od godziny 14:00 10 października, a jeśli ci turyści kupili bilety lotnicze i z jakiegoś powodu przybyli do hotelu już 11 października, 11:30 ( przed 12:00: 00) prawie w południe, i tak będzie to pierwszy dzień/noc dla hotelu.
аватар Vika284
Nie zgadzam się, że nie trzeba lecieć na 7-8 dni do Turcji i Egiptu, ale jeśli to 7-8 dni, to trzeba wybrać odpowiedniego touroperatora, poznałem innych turystów w Turcji, głównie młodych ludzi, więc kupują weekendowe wycieczki na 3-4 noce i są zadowoleni.
ale zgadzam się na 100% "6..7 dni na Kubę,Tajlandię,Dominikanę" - wysiadłem z samolotu popłynąłem w oceanie i wyszedłem z oceanu i wróciłem do samolotu
аватар Morkovkin
2 „Nic nie rób, mają prawo. No, albo spisek, jak komuś przyjemniej policzyć).
Osobiście lepiej latać samemu niż wygłupiać się z czarterami. Na regularnych lotach wysyłane są przynajmniej SMS-y, jeśli jest opóźnienie, możesz spać dodatkowe kilka godzin w domu)).
Faktem jest, że niektórzy touroperatorzy oferują dodatkową usługę za wygodny wyjazd na czarter. Turysta płaci za tę usługę, ale lot zostaje wtedy przesunięty o tydzień do X. Jednocześnie do tego lotu dodawany jest kolejny lot, a turysta nie zostaje do niego przeniesiony. To nie jest katastrofa samolotu spowodowana siłą wyższą itp. Organizator wycieczki powołuje się na szczegółowe warunki czarteru (przewóz lotów w ciągu 24 godzin) linii lotniczej. Jak inaczej to nazwać, jeśli nie spiskiem touroperatora i kieszonkowej linii lotniczej. Razem: zapłaciłem za usługę, ale jej nie otrzymałem. IMHO to oszustwo i przełom w czystej wodzie.
аватар ollennka
Morkovkin, w sytuacji z dopłatą, nie twierdzę, biuro podróży oczywiście nie może zagwarantować tej usługi, więc to czyste oszustwo.
Ale autor pytania nie dopłacił, w zasadzie narzeka na czartery i ich niestały harmonogram.
аватар Vika284
Morkovkin na normalnych liniach lotniczych, które pracują na lotach czarterowych z TO również wysyłają sms, normalne linie lotnicze ostrzegają z wyprzedzeniem, ale na regularnych lotach jest siła wyższa i dobre linie lotnicze - w tym roku mój lot Lufthansą był opóźniony pół godziny przed odlotem, co pomoże sms jeśli jesteś już blisko bramy
Zapłaciłem TO Anex kilka razy za dogodny lot, jeden lot został przełożony 3 godziny później i pieniądze zostały mi zwrócone - tutaj wszystko jest uczciwe, gdzie jest "shahraystvo i oszustwo", tak, ostrzegano mnie przed zapłaceniem za tę usługę że gdyby lot został przeniesiony, pieniądze wrócą do mnie - gdzie jest oszustwo.
аватар lazy_person
Wika284
Wszystkie te wiadomości i płatne usługi to żarówka, jeśli chodzi o lot czarterowy. Zostałem ostrzeżony (agent wycieczek), że lot jest przełożony, nawet podali godzinę. Zaczął oglądać internetową tablicę wyników Boryspola. Tak, jest nowy rozkładowy czas wyjazdu (co powiedział agent wycieczki). Przybył o tym czasie (2 godziny) taksówką do Boryspola. Gdy przyjechałem na lotnisko, okazało się, że lot jest już ponownie przesunięty (to już przesunięcie nowego rozkładu)… nie ma samolotu, jeszcze nie przyleciał do Boryspola z Antalyi. Sytuacja czarterowa jest oburzająca.
аватар Morkovkin
2 ollennka, skopiowałem to, co napisałem odpowiedź). Teoretycznie, dopłacając do usługi, turysta również nie powinien „zawracać sobie głowy” niuansami przeniesienia lotów, co automatycznie powinno być utożsamiane z normalnym lotem. Autor tematu w Q A jest tutaj bezużyteczny).
2 Vika284, w Twoim przypadku oszustwo się nie wydarzyło i jest spoko. Miałem inną historię: Dołącz do pieniędzy bez zwrotu, przesuwając moją płatność za dogodny godzinny lot z nocy na wieczór w tym samym terminie, a zamiast mojego nocnego lotu wstawiam inny, powołując się na specyfikę czarteru. Następnie za kolejną dodatkową opłatą zaproponowano mi przeniesienie na "nowy" lot nocny. Z tymi samymi "gwarancjami". Korespondowałem przez długi czas i nic nie dodałem do reszty. Zapewne tutaj esencja tkwi w kieszeni, tak jak w przypadku Join's, linia lotnicza czy nie.
PS 2 = dwa = to
аватар ollennka
Morkovkin, nadal masz szczególny przypadek, współczuję. Czy napisałeś roszczenie do biura podróży?
аватар Morkovkin
2 ollenki
Oczywiście standardowe opóźnienie i przekierowanie próśb na termin wyjazdu)
аватар Vika284
Morkovkin dołącza, generalnie nie ma komentarzy ani wulgaryzmów, wszyscy wiedzą, co to za firma, piszą dużo i często o skandalach związanych z tym przeglądem, robią reportaże telewizyjne, tworzą całe grupy na portalach społecznościowych, aby to pozwać MOT i nadal kupują, mają wycieczki. A ta historia z Joinem nie zaczęła się ani w tym, ani nawet w zeszłym roku.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Reef Oasis Blue Bay Resort & Spa 5*
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już