Koszmar

Pisemny: 3 grudzień 2018
Czas podróży: 19 — 26 październik 2018
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 6.0
Pierwszy raz odpoczywaliś my w Egipcie w 2000 roku, a potem byliś my w tym kraju jeszcze 5 razy, potem nie był o bezpoś rednich lotó w z Kijowa, lecieliś my przez Kair i zawsze byliś my zadowoleni z reszty. Teraz, paź dziernik 2018 odpoczywamy w hotelu Novotel Palm 5* w Sharm El Sheikh i to koszmar! Powiedzieć , ż e jesteś my niemile zaskoczeni zmianami, jakie zaszł y w hotelach Egiptu w ostatnich latach, to tak, jakby nic nie mó wić !
Po zameldowaniu się w pokoju od razu zauważ yli, ż e zlew w umywalce jest zatkany, a woda nie spł ywa, a zbiornik odpł ywowy nie dział ał w toalecie, dlatego problem został natychmiast skierowany do recepcji, a nastę pnie jeszcze dwa razy. Drugiego dnia wieczorem rozwią zali tylko ten problem, ale pozostaje pytanie: jak moż na przygotować pokó j do rozliczenia i nie widzieć tych problemó w? Odpowiedź jest tylko jedna: po prostu tego nie usunę li !! !
Plastikowe krzesł a na tarasie nie są biał e, ale prawie czarne z powodu przylegają cego do nich brudu i kurzu, najprawdopodobniej nigdy nie był y myte od momentu zakupu.

W pobliż u basenu, któ ry znajduje się bliż ej recepcji, unosi się zapach kociej uryny, co ś wiadczy o tym, ż e podł ogi są czyszczone bardzo powierzchownie i nieuczciwie.
Jeś li chodzi o kuchnię , to osobna rozmowa: zawsze brakuje naczyń , chronicznie nie ma talerzy czy kubkó w, albo jak przynoszą naczynia (swoją drogą nie zawsze czyste) – koń czy się jedzenie i trzeba znowu czekać ; wszystko jest mdł e i monotonne, owoce są tylko na obiad i kolację : daktyle i banany, kilka razy widzieliś my winogrona i melona.
Czwartego dnia pobytu w hotelu Novotel Palm 5* nigdy nie zmienialiś my poś cieli i nie uzupeł nialiś my kosmetykó w (mydł o, ż el pod prysznic, szampon. . . Począ tkowo przy zameldowaniu kosmetyki był y generalnie tylko dla jednej osoby, ale nie zaczę liś my się na tym skupiać , bo wtedy był o wię cej globalnych problemó w. No pomyś l o tym zapomniał am jutro to bę dzie postawione. Okazuje się , ż e nie! Osoba, któ ra sprzą ta przychodzi regularnie, tylko gł upio otwiera pokó j, zabiera dolara i wychodzi! Nie widzieliś my takiej bezczelnoś ci w ż adnym kraju, chociaż czę sto podró ż ujemy po ś wiecie samochodem i samolotem. W celu rozwią zania problemu skontaktowaliś my się z recepcją i naszym hotelowym przewodnikiem Join Up. Przewodniczka się roześ miał a to off, mó wią c, ż e trzeba zostawić wię cej niż jednego dolara i obiecał , ż e nie bę dzie wię cej problemó w. Jeś li chodzi o szampon, ż el i mydł o, wszystko stał o się normalne, ale nikt nie zmienił ł ó ż ka i rę cznikó w. Rano pią tego dnia naszego pobytu w Novotel Palm 5*, zmoczyliś my wszystkie rę czniki i bro zostawili na podł odze, dodatkowo zostawili notatkę z uprzejmą proś bą o zmianę poś cieli i rę cznikó w, zostawili jak zwykle napiwek i poszli nad morze. Po obiedzie wracam do pokoju po prostu kurwa! Wzią ł pienią dze, powiesił nasze brudne i mokre rę czniki na ich miejscach, nie zmienił poś cieli. Gdy to wszystko zobaczyliś my, sprzą tał wł aś nie są siedni pokó j i zwró ciliś my się do niego z roszczeniami, któ re stwierdziliś my pisemnie rano w formie proś by, ale znowu spokojnie zapytał : „Zmiana? Ok, za pię ć minut! ”. Czekaliś my 50 minut, aż ł ó ż ko się zmieni, a potem kolejne 30, aż rę czniki zostaną przyniesione, nie mogliś my się ani umyć , ani poł oż yć .
Staramy się zrozumieć , dlaczego mają takie podejś cie do pracy, do swoich obowią zkó w, do ludzi, któ rzy dają im moż liwoś ć zarabiania pienię dzy i wielu innych powodó w. Dlaczego po przybyciu do hotelu musimy ż ebrać o mydł o, szampon, papier toaletowy, ż el pod prysznic, czyste rę czniki i czystą poś ciel? Dolar już się nie nadaje? Czy to za mał o? Jest to wię c zachę ta do dobrej pracy, a nie do tego, ż e na ogó ł jest to ignorowane! Dlaczego po tylu telefonach i proś bach do recepcji nikt na to nie odpowiada? Jeś li osoba sprzą tają ca pokoje nie wie, jak wykonywać tę pracę , to należ y go nauczyć , a jeś li zwyczajnie nie chce pracować lub jakoś to robi, to należ y go zwolnić .

Jeś li chodzi o kuchnię , to osobna rozmowa: zawsze brakuje naczyń , chronicznie nie ma talerzy czy kubkó w, albo jak przynoszą naczynia (swoją drogą nie zawsze czyste) – koń czy się jedzenie i trzeba znowu czekać ; wszystko jest nijakie i monotonne, owoce tylko na obiad i kolację : daktyle i banany, kilka razy widział am ozdoby z winogron i melona.
W pobliż u basenu, któ ry znajduje się bliż ej recepcji, unosi się zapach moczu kota, co ś wiadczy o tym, ż e podł oga jest czyszczona bardzo powierzchownie i nieuczciwie.
Administracji hotelu nie obchodzi, ż e jest tyle problemó w, niedocią gnię ć , a na reklamacje nie zwracają uwagi!
Czy to jest pię ciogwiazdkowy hotel? ? ? Tak, to nawet nie cią gnie za trzy gwiazdki, to MAKSYMALNIE dwie !! !
Co ciekawe jest to teraz taka usł uga we wszystkich hotelach w Egipcie czy tylko w hotelu Novotel Palm 5*? ? ?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał