Okropne warunki niehigieniczne!!!

Pisemny: 11 może 2019
Czas podróży: 3 — 10 może 2019
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 3.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 8.0
W tym hotelu był o 7 nocy.
Hotel począ tkowo był rekomendowany przez biuro podró ż y jako bardzo dobry poziom 5-ku, gdzie na pewno bę dzie komfortowo we wszystkim, takż e z mał ymi dzieć mi.
A wię c nasze wraż enia.
Po zmianie wł aś ciciela hotelu jego biznes idzie, niestety z każ dym miesią cem jest coraz gorzej, zarzą dzanie jest w duż ej mierze nieefektywne i wł ą czony tryb totalnych oszczę dnoś ci - ale nie na tym, na czym należ y to zrobić...
Pozytywny:
- najpię kniejsze i najbardziej zielone terytorium, któ re jest stale utrzymywane przez tytaniczną pracę w odpowiednim stanie. Za to - szacunek! Ale to niestety jedyny plus hotelu.
Negatywny:
- fatalne warunki sanitarne w hotelowych restauracjach (przede wszystkim w gł ó wnej) i na plaż y - GŁ Ó WNE MINUSY!! !

- w gł ó wnej restauracji są ogromne problemy z wysoką jakoś cią i minimalną obsł ugą , sztuć có w i serwetek zawsze brakuje, trzeba cią gle prosić lub samemu o nakrycie, serwowanie stoł u. . . Szklanki, sztuć ce, talerze o nieodpowiedniej jakoś ci czystoś ci, stą d gł ó wne problemy zdrowotne wię kszoś ci. My, z 4 czł onkó w rodziny, trzech zostaliś my w tym stanie otruci i wró ciliś my do domu.
Jeden ze wskaź nikó w czystoś ci -
mieliś my mał e dziecko zwymiotowane przy stole w ś rodku obiadu, a my poszliś my umyć je i siebie, przy stole nic się nie zmienił o, nikt nie zaoferował pomocy, nikt nas nie przeszczepił , nikt nie zlikwidował kał uż y z ryoshki przy stole stolik, choć kelnerzy widzieli to wszystko doskonale. Po powrocie przenieś liś my się z jedzeniem na inny stó ł i UWAGA! ! ! po 40 minutach pobytu nic się nie zmienił o, kał uż a i zapach pozostał przy tym stole, nikt nawet nie pró bował go umyć w poł owie obiadu. Ludzie przyszli, usiedli przy tym stole, zauważ yli kał uż ę i zapach, zmienili miejsca…
W gł ó wnej restauracji jest za mał o stolikó w.
Lepiej pić wodę z butelek, nie nalewają c ich do brudnych szklanek, nawet w restauracjach.
Podobne problemy z czystoś cią sztuć có w, talerzy, stoł ó w i krzeseł we wszystkich obszarach gastronomicznych, w tym w restauracjach a la carte. . .
- plaż a jest brudna, peł na niedopał kó w papierosó w, serwetek, plastikowych butelek, innych ś mieci. Nic nie został o usunię te przez tydzień .
Ratownicy - minimum, praktycznie ż aden, ich wież e są stale puste. Leż aki i materace są w bardzo opł akanym stanie, podobnie jak ponton (zaczyna się rozpadać i rozpadać ), przy lekkiej fali morza chodzenie po nim jest już bardzo niebezpieczne.
Nie ma wystarczają cej liczby leż akó w zaró wno na plaż y, jak i przy basenach, nawet gdy hotel jest zapeł niony w 50%. Leż aki są zaję te wieczorem i rano, od 5.00))), wię c po 8.00 bardzo trudno znaleź ć leż aki.

- baseny są brudne, rzadko sprzą tane i nie na czas, nie wieczorem lub wcześ nie rano, ale z reguł y od 9.00 rano. W tym Ratownicy sprzą tają baseny, dzieci zjeż dż ają po zjeż dż alniach, a ludzie pł ywają w basenach.
- w hotelu jest duż o goł ę bi i wron, wró bli ż erują cych ze stoł ó w w restauracjach, pł ywają w basenach, szczegó lnie w basenach dla dzieci, bo tam woda zmienia się czę ś ciej, wypró ż niają się wszę dzie, w basenach, na stoł ach, krzesł ach, któ rych nikt przez wiele dni nie sprzą ta, zwł aszcza przy basenach i w gł ó wnej restauracji.
- osobny temat - animacja dla dzieci. Animatorzy dzieci, dziewczynki, szczerze się wygł upiają , cią gle zamykają c pokó j dziecię cy, któ ry jest w strasznym, nieporzą dnym, brudnym i zakurzonym stanie. W pierwszej poł owie dnia opalają się na placu zabaw przy pokoju dziecię cym, unikają c wszelkimi moż liwymi sposobami kontaktu z dzieć mi, aby nie daj Boż e nie obcią ż ać ich bezpoś rednią pracą .
W cią gu dnia ró wnież unikają kontaktu z dzieć mi w każ dy moż liwy sposó b, odwracają się , aby się do nich nie przyzwyczaić i nie nadwyrę ż ać .
Osobną piosenką jest wieczorna mini-disco, ś rednio 4 piosenki, te same, po któ rych animatorka robi zmartwioną minę , wkł ada piosenkę , któ ra jest cią gle przerywana, dzieci już tań czą bez niej, w poł owie piosenki dzieci rozpraszają , a animator szybko ucieka z wł asnej firmy. Animacja przez 20 minut...Nie praca animatoró w, ale piosenka))))
- w hotelu jest duż o komaró w, wię c weź ze sobą fumigator lub poproś o niego od razu w recepcji za darmo. Nasze dzieci, i nie tylko nasze, pierwszej nocy został y tak pogryzione przez komary, ż e wydawał o się , ż e mają ospę wietrzną .

Wszystkich zał atwiają z reguł y w najgorszych pokojach, nawet gdy w hotelu nie ma tł oku. Turyś ci kilkakrotnie wracają do recepcji, aby zmieniać je wedł ug ró ż nych schemató w.
W dniu wyjazdu, jeś li bę dziecie z dzieć mi, nie spotkają Was w poł owie drogi i nie przedł uż ą pokoju za darmo na 1-2 godziny, ale poproszą o 50-70 dolaró w (w zależ noś ci od zmiany w recepcji), pomimo tego, ż e poł owa pokoi jest pusta, wię c ż eby wydobyć z Was dodatkowe pienią dze za poś rednictwem swoich dzieci. Inni, bezdzietni, wrę cz przeciwnie, spotkają się w poł owie drogi, rozcią gają c się za darmo.
To jeden z trikó w zarabiania na rodzinach z dzieć mi, stawiają cych je w beznadziejnej i dyskryminują cej sytuacji.
WNIOSEK - niestety hotel z każ dym dniem jest coraz gorszy, nieuchronnie tracą c swoją niegdyś wysoką reputację , reputację i obsł ugę .
Generalnie w kwestii obsł ugi, przewodnikó w, sytuacja z toaletami, kolejkami, komunikacją np. na lotniskach to bardzo zauważ alne, ż e Egipt po rewolucjach niestety zmienia się na gorsze i wcale się nie rozwija, ale nawzajem. . .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał