Wspaniały hotel z piękną rafą koralową?

Pisemny: 3 lipiec 2018
Czas podróży: 15 — 24 czerwiec 2018
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 7.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 10.0
Wypoczę ta rodzina z dwó jką dzieci w wieku 7 i 9 lat od 15 do 24 czerwca.

Od razu zaznaczę , ż e hotel ma swoje wł asne cechy i należ y to wzią ć pod uwagę , jeś li podró ż ujesz z kilkorgiem dzieci, takich jak my. Przed kryzysem i rebrandingiem segment goś ci hotelowych tworzył y rodziny bez dzieci lub pary z dzieć mi powyż ej 16 roku ż ycia (obecnie czę ś ć hotelu i restauracji jest tylko dla dorosł ych). Ale ta okolicznoś ć wpł ynę ł a na ukł ad i wyposaż enie wszystkich pomieszczeń .

W naszym przestronnym i stylowym Standardowym Pokoju Rodzinnym w Villi Faraon był y tylko 3 pojedyncze ł ó ż ka dla naszej czwó rki (sofa w przedpokoju się nie liczy, bo sł uż y tylko do siedzenia), choć począ tkowo pytaliś my przez agencję , czy moż liwe, za pokó j z dwoma podwó jnymi ł ó ż kami. Szybko rozwią zaliś my ten problem zsuwają c 2 ł ó ż ka, ale w koń cu jedno dziecko cał y czas spał o w ł ó ż ku rodzicó w....kto jedzie na wakacje zrozumie ; ) Był y też problemy z poziomem hał asu w obu pokojach się z klimatyzatora i z generatora na ulicy. Niestety w tym momencie nie był o ekwiwalentnej wymiany i zostaliś my w tym samym pokoju.
Hotel planuje w najbliż szym czasie zakoń czenie remontu w budynku, w któ rym znajdą się apartamenty dwupokojowe, wię c takie niedogodnoś ci zapowiadają się już do przeszł oś ci.
Jeś li nie masz czasu na zakup karty do telefonu komó rkowego, ryzykujesz, ż e zostaniesz bez wi-fi. Ale jest wyjś cie, za 15-20 minut. pieszo w kierunku alei handlowych miasta, znajduje się salon operatora z normalnymi cenami.
Kuchnia hotelowa i komplet naczyń to standard. Ró ż ne rodzaje mię s, ryb, owocó w morza - jest wszystko i duż o, nie bę dziesz gł odować , ale też bę dziesz zachwycony doznaniami smakowymi. Kł opoty są z zieleniną i sał atkami, prawdopodobnie ze wzglę du na to, ż e pustynia i wł asne tradycje kuchni narodowej. Wystarczy zaakceptować to jako fakt i cieszyć się sł oń cem.
Obsł uga pozostawił a najprzyjemniejsze wraż enie (z wyją tkiem barmana przy plaż y): niesamowicie uważ ni ratownicy przy basenach nie zostawią dzieci ani kroku, szybka obsł uga w restauracji i schludny pracownik, któ ry posprzą tał nasz pokó j.
Jesteś my bardzo wdzię czni personelowi recepcji, któ ry wiedzą c o naszym pó ź nym wyjeź dzie, zapewnił nam bezpł atny komplet rę cznikó w plaż owych, pokó j, abyś my mogli posprzą tać się przed wyjazdem i nie obcinać bransoletek, tym samym umoż liwiają c nam posiadanie kolacja.
A teraz CAŁ OŚ Ć WIOSŁ A!

SZANOWNI KIEROWNICY Anex Tour i Monte Carlo, tylko jedna osoba, ale bardzo waż na dla prawie każ dego turysty - przewodnik hotelowy (w naszym przypadku przewodnik o imieniu Fadi), moż e ł atwo przekreś lić wszystkie wysił ki hotelu i rzucić cień na reputacja touroperatora, nie wspominają c o zepsutych wakacjach.
Pan Fadi, uprzedzony z gó ry, ż e nie zamierzamy kupować wycieczek morskich ze wzglę du na brak moż liwoś ci zabawiania w nich dzieci, przekonał nas do zakupu wycieczki 5 w 1 z nurkowaniami dla nas i NURKOWANIAMI! dla dzieci 7 i 9 lat! Wycieczka obejmował a ró wnież batyskaf i rezerwat przyrody Ras Muhamed. Ku naszemu zdziwieniu odpowiedział , ż e jest to powszechna praktyka i doś wiadczeni pł etwonurkowie, rę ka w rę kę , zanurzają dzieci w tym wieku. Co wię cej, widzą c nasze wą tpliwoś ci, cena został a dla nas mocno obniż ona i zorganizowano „ofertę specjalną ” - wszystko jest takie samo, ale w cenie znacznie niż szej niż oficjalnie deklarowana. . . Jak rozumiesz, skoń czyliś my na regularna wycieczka morska z nurkowaniem, chociaż mieliś my nadzieję i na batyskafie i na rezerwacie! Zdenerwowaliś my dzieci (oczywiś cie nawet nie widział y nurkowań , bo instruktor już w drodze na jacht wytł umaczył nam, ż e dzieci poniż ej 10-12 lat nie mają wstę pu! ) i krę cił y się na jachcie przez 8 godziny !!! !
Dla Fadi jest to powszechna praktyka i nie byliś my sami w naszym smutku. Razem z nami dokł adnie w ten sam sposó b oszukano i wprowadzono w bł ą d kolejne mał ż eń stwo z naszego hotelu!
Czy to rzeczywiś cie pragnienie wzbogacenia się i zwię kszenia sprzedaż y sprawia, ż e ​ ​ zapomina się o reputacji i uczciwych zasadach prowadzenia biznesu, czy też zasady handlu ulicznego w kryzysie nie są obce nawet poważ nemu touroperatorowi? ! Taka „jednorazowa sprzedaż ” nie powoduje niczego poza negatywnymi!
P/S Chę tnie wró cimy do hotelu, ale w dwupokojowym apartamencie). Stawiamy duż y krzyż na zakupy u przewodnikó w!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał