Niegrzeczny personel zrujnował całe doświadczenie?

Pisemny: 4 marta 2018
Czas podróży: 25 luty — 3 marta 2018
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 8.0
Mieszkaliś my w tym hotelu od 25.02 do 3.03. Pojechaliś my z grupą.11 osó b - 7 osó b dorosł ych, 4 dzieci. Pojechaliś my na polecenie kilku znajomych rodzin, któ rzy niedawno stamtą d przybyli. Nie wzię li pod uwagę faktu, ż e ci, któ rzy go polecili, byli po raz pierwszy w Egipcie i nie był o nic specjalnego do poró wnania.
Teren hotelu jest duż y i pię kny, zadbany - nie ma nic zł ego do powiedzenia.
Do hotelu przyjechaliś my o 10.00, zameldowanie o 14.00. Nasze walizki podobno został y od nas zabrane do magazynu i kazano czekać na rozliczenie. Kiedy zdecydowaliś my się spę dzić czas czekają c na plaż y i zabrać ubrania plaż owe z naszych walizek, okazał o się , ż e wszystkie nasze walizki gł upio stoją na ulicy pod drzewem. Bez nadzoru. Musiał em zmienić ubrania dla dzieci na ulicy pod tym drzewem. Przebrali się w toalecie.

Nikt nie odpowiedział na proś bę o osiedlenie się przed godziną.14. 00, ponieważ my i dzieci nie odpowiedzieliś my. W tym samym czasie na naszych oczach osiedlili się wszyscy pozostali turyś ci bez dzieci.
BAR! SŁ UPY!!!! ! ! To jest kompletna ś mieć!!! ! ! Nigdy nie widział em tak "przyjaznego", "kompetentnego" i "przyjemnego" personelu w ż adnym hotelu w Turcji / Egipcie / Europie. Piwo wlewa się do szklanki tylko do poł owy - reszta to piana. Poproszony o trzymanie szklanki pod ką tem podczas nalewania, aby był o mniej piany i rzadziej Cię odwiedzaliś my, barman powiedział z nienawistnym wyrazem – „PRAHADY”. Okulary to inna historia. Są stale nieobecni. W wię kszoś ci napoje wlewa się do zwykł ych jednorazowych szklanek o pojemnoś ci 250 ml, a w tych 250 ml oczywiś cie 50% to wł aś nie pianka. Jeś li miał eś szczę ś cie i wlano Ci się drinka do plastikowego jednorazowego kieliszka o pojemnoś ci 400-500 ml, to barman chamskim rozkazują cym tonem mó wi „ZWRÓ Ć SZKLANKI! ”. Musisz wię c być przygotowany na to, ż e oczekuje się od ciebie noszenia tych okularó w cał y czas do baru.
W tym roku zabraliś my ze sobą barana. Ale nie mogł a tego zjeś ć . Ci koledzy barmani cią gle krzyczą , KRZYCZĄ! ! ! gdyby cię widzieli z baranem i piwem. A wszystko dlaczego? ? ? Bo szkł o ś mierdzi rybą i nie da się go po prostu spł ukać pod bież ą cą wodą , ale trzeba go umyć detergentem. Chociaż w rzeczywistoś ci zawsze należ y je myć detergentem.
Powiedzieć , ż e barmani są chartami, to nic nie mó wić ! Pę dzą , krzyczą , patrzą na wszystkich z jawną nienawiś cią . Wł aś nie osią gną ł punkt absurdu. Poszliś my i sprawdziliś my, któ ry z barmanó w przy któ rym barze był w dobrym nastroju, ż eby iś ć do niego, a nie do osoby, któ ra zjadł a kupę gó wna.

Zaobserwowali zdję cie, jak czyjeś dziecko podeszł o do barmana z czekoladowym cukierkiem, aby go potraktować - a on wzią ł cukierek i wyzywają co wrzucił go do kosza i powiedział dziecku „WYJDŹ SIĘ STĄ D”. Jak to jest ?? ? ? Wariat moralny, nie mogę powiedzieć inaczej.
Animacja jest sł aba. Faceci Sasha i Roma - tak, charyzmatyczny, przedsię biorczy, zapalają cy. Reszta to kompletne ameby.
Pokoje są dobre. Ale począ tkowo chcieli nas umieś cić w pokojach z wejś ciem z widokiem na ś mierdzą ce wysypisko. Na szczę ś cie nasi ludzie rozwią zali ten problem.
Wifi jest pł atne.
Baseny są dobre, plaż a jest w porzą dku, jedzenie też jest w porzą dku. Owoce morza co drugi dzień .
Ogó lnie hotel jest fajny, ale niekompetentny i niegrzeczny personel zepsuł wszystkie wraż enia.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał