Piękny hotel ze strasznymi menedżerami i personelem.

Pisemny: 6 listopad 2017
Czas podróży: 29 październik — 5 listopad 2017
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 6.0
Check-in to koszmar - pró ba sprzedaż y tań szych pokoi zamiast pł atnych. Zamó wiona wcześ niej szopka został a odebrana w formie areny trzy godziny po aferze. Bardzo ł adne pokoje z doskonał ą obsł ugą . W koń cu ukradli im z kieszeni 90 dolaró w i powiedzieli, ż e to ich wina - należ y je trzymać w sejfie. Sł aba obsł uga w barze. Dlaczego musisz nalać z takim spojrzeniem, ż e wyś wiadcza mi przysł ugę . Nie jest jasne, w jaki sposó b udaje im się zawsze podawać ciepł e piwo. Redneck rzadkiego garnituru. Na stole praktycznie nie ma owocó w. I te bez smaku. To prawda, jak wszystkie produkty.
Jeś li wypę dzisz wiadomoś ci od personelu i kierownictwa, a nastę pnie z pię kną okolicą i doskonał ymi pokojami, moż esz uzyskać dobry hotel.
Osobna uwaga na temat kierownika hotelu firmy goszczą cej Anus (Anex) Tour. Gdyby moż na był o tu uż ywać wulgarnego ję zyka, to bym o tym mó wił . Gdy o 5 rano doszł o do zamieszania z biletami lotniczymi i został wezwany z kasy, powiedział , ż e nie mam prawa mu przeszkadzać i dzwonić .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał