bardzo przepraszam

Pisemny: 3 listopad 2014
Czas podróży: 12 — 19 październik 2014
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Ż ał uję , ż e kupił em fał szywe pozytywne recenzje Monte Carlo. Obsł uga w hotelu jest obecna w najbardziej negatywnej formie! Kierownik jest uprzejmy tylko do momentu przybycia do hotelu. A kiedy pienią dze są wypł acane, jesteś nie tylko ignorowany, ale takż e niegrzeczny.
Przy rozliczaniu, jak tylko zobaczyli paszporty, ż e jesteś my z Ukrainy, uś miech kierownika natychmiast znikną ł . Usiedliś my w holu i czekaliś my, aż wszyscy turyś ci z innych krajó w się osiedlą , chociaż przyjechaliś my wcześ niej. Kiedy czekaliś my na 14, a w holu nie był o już turystó w, zapytaliś my o naszą osadę . Otrzymaliś my ostrą odpowiedź , ż e numer jest jeszcze w przygotowaniu, proszę czekać . Czekamy jeszcze godzinę , zbliż amy się , czekamy znowu. Wł ó ż.50 dolaró w - kierownik wzią ł pienią dze i wyszedł . Po pó ł godzinie podeszliś my ponownie, a inny kierownik po prostu nas oszoł omił : „Pokó j już dawno gotowy, dlaczego nie przyszliś my wcześ niej? ”. Okazuje się , ż e zapomnieli o nas!
Umieszczono nas w odległ ym pokoju z widokiem na ogró d, chociaż kupon opł acił za pokó j typu deluxe z widokiem na morze. Mą ż był wtedy oburzony, a kierownik Julia odpowiedział a mu z uś miechem, ż e przeniosą nas pó ź niej, tylko na jedną noc, obiecał a komplement z hotelu i kolację w restauracji, ale...

Miną ł dzień , miną ł drugi, znowu pytamy o nasz numer pł atny. Znó w się do nas uś miechnę li: „Bardzo nam przykro, ale ze wzglę du na zatł oczenie hotelu nie ma wolnych pokoi. Ró ż nica w cenie noclegu nie zostanie podana, ponieważ cena noclegu wzrosł a”.
Jaki był by twó j nastró j po tym?
Jeś li chodzi o odż ywianie, spodziewaliś my się wię cej po hotelu, któ ry nazywa się.5 gwiazdkami: ryż , kurczak, tylko czasami mię so na obiad, co nie wystarczał o dla wszystkich, ziemniaki, kieł baski, kilka nieś wież ych sał atek, jabł ka i daktyle. Na obiad i kolację był y takie same sał atki jak na ś niadanie, tylko czerstwe. Tak skromnego jedzenia nie widzieliś my nawet w 4 gwiazdkach! Kelnerzy nalewają drinki przede wszystkim Europejczykom, a potem rosyjskoję zycznym.
Na plaż y bez wzglę du na to, jak przyjdziesz - wszystkie leż aki są zaję te. Na co kierownik odpowiedział : „Mamy wielu turystó w, ale leż akó w jest za mał o dla wszystkich. Kto pierwszy przyjechał , ten leż ak”.
A czy to usł uga hotelowa?
Nasi znajomi, któ rzy u nas odpoczywali, ró wnież narzekali na obsł ugę : na kelneró w nie bę dziesz czekać , uś miechają się tylko w recepcji, ale nic nie robią .
A dziesią ty przysię gam, ż e nie pó jdziesz do tego hotelu za ż adne pienią dze, jeś li nie chcesz zepsuć sobie nastroju!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał