dobre jedzenie

Pisemny: 27 grudzień 2019
Czas podróży: 25 styczeń — 1 luty 2019
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 1.0
Hotel został wybrany, ponieważ moż na dojś ć do morza, a nie do pierwszej linii. Podczas zameldowania w recepcji zaż ą dali 10 USD za dobry pokó j, odmó wiliś my i zabrano nas do naszego pokoju. W pokoju nie był o ani jednego rę cznika, co natychmiast zauważ ył em i zgł osił em w recepcji. Przez wszystkie 7 dni nie przynieś li ani jednego rę cznika! Traktowanie opiekunó w jest niegrzeczne, na każ de pytanie jedna odpowiedź to 1 USD. W hotelu jest wię cej miejscowych wczasowiczó w, spoglą dali na Sł owian spod czoł a, też niezadowoleni. Teren hotelu jest duż y, kosze nie był y sprzą tane w cią gu tygodnia, jednorazowe kubki i niedopał ki są wszę dzie. Zatoka jest bardzo wietrzna, plaż a to jeden bał agan, jest kilka leż akó w i wtedy wszystko się przeciska. Wjazd piaszczysty okoł o 1 km i cał y czas po kolana! Jest ponton, martwy koral, nie ma ryb! Wokó ł hotelu trwa budowa, wieczorem nie ma gdzie wyjś ć . Przeszliś my 2 km autostradą , zatrzymaliś my lokalny minibus i za 5 funtó w od osoby pojechaliś my na Stare Miasto lub Naama Bay, Soho. Jedzenie był o bardzo dobre, codziennie grillowane mię so, trzy rodzaje ryb, smaż one banany, kraby. Napoje zawierał y wino i piwo. Hotel jest dobry, ale z powodu wietrznej zatoki nigdy tam nie pojadę !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał