Nigdy więcej w Egipcie

Pisemny: 19 kwiecień 2021
Czas podróży: 11 — 18 kwiecień 2021
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 2.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 3.0
Co powiedzieć ! Wraż enie reszty kształ tuje przede wszystkim touroperator i hotel, z tym spotykasz się w pierwszych godzinach przyjazdu!
Lecieliś my z trasą Anex, mam nadzieję , ż e nasze spotkanie był o ostatnie!
Odpoczywaliś my z grupą.12 osó b.
Przyjechaliś my do hotelu, od razu dali nam klucze, poszli obejrzeć pokoje i horror! ! ! Wszystko jest brudne. Wybierają c hotel czytaliś my opinie, wiedzieliś my, ż e hotel jest taki sobie, ale tak bardzo! ! ! Jestem tanim turystą z doś wiadczeniem i mam wiele wycieczek w moim arsenale, ale ten hotel pobił wszelkie rekordy!
Poprosili mnie, ż ebym pokazał a inne pokoje, potem kolejne, potem jeszcze jeden i tak ulokowaliś my się na 2 godziny. Wszystkie pokoje są takie same, jedyną ró ż nicą jest lokalizacja.

Wszystko już był o takie samo, gdzie się osiedlić , już coś wybrali.
Przynieś li nam rę czniki plaż owe do naszego pokoju - z dziurami i naprawione. Rę czniki w pokoju poproszono o kolejne 2 godziny.
Pokoje tego typu są sprzą tane, prawie niezauważ alnie, stare rę czniki moż na tylko skrę cić w ł abę dzia. Podczas cał ego pobytu poś ciel i rę czniki nie był y zmieniane.
Jedzenie jest w zasadzie w porzą dku. Jest mię so i ryby, duż o pysznych ciast.
Owoce: melon, jabł ka, fezalia, banany, kilka razy był y truskawki, pomarań cze, mandarynki. Ale bą dź przygotowany, ż e wszystko jest pocię te i podane na kawał ki.
Plaż a: pię kny koral i to wszystko!
Parasole, leż aki są martwe, plaż a nie jest sprzą tana.
Alkohol, jak wszę dzie, nie do koń ca.
Personel wydaje się uś miechać i pytać , jak się sprawy mają ))), ale jeś li coś jest nie tak, udają , ż e nie rozumieją .
Ale osobną sprawą jest przedstawiciel Anekstur! ! ! Ahmet! !
Jak zwykle nastę pnego ranka spotkanie odbył o się o 8:45. Od razu powiedział , ż e nie odpowiada za hotel, był tylko przedstawicielem firmy! Nikt nie mó gł powiedzieć ani sł owa! Jego przemó wienie trwał o do 10:00, ponieważ zawsze sprzedawał wycieczki. Przyjechaliś my dać voucher na lot powrotny. . . Jak przyzwoicie siedzieliś my sł uchają c, a na koniec mó wi: Vouchery przyjmuję o 10:30 ! ! ! Pod wzglę dem? ? ? Spę dziliś my ponad godzinę , aby w koń cu siedzieć przez kolejne pó ł godziny?? ?

Decyzje dotyczą ce podró ż y należ y podją ć już teraz! Widzisz, codziennie ma 300 turystó w i nie ma czasu, ż eby się z nami zajmować ! (Z zasady nie kupił em od niego wycieczki. Miał.50 dolaró w na wycieczki do batyskafu, kupił na ulicy za 25, a wszyscy jechali tym samym batyskafem…)
Ale najważ niejsze! Rano osoba zachorował a, turysta się postarzał i podobno klimat nie pasował i wszystkie rany się pogorszył y, najgorsze był o trudnoś ci w oddychaniu i dusznoś ć .
Skontaktowaliś my się z tym Ahmedem, kazał zwerbować firmę ubezpieczeniową , rozmawialiś my z ubezpieczycielem. . . Ich opcja nie pasował a, bo. trzeba zapł acić.30 dolaró w, aby udać się do szpitala na kilka badań , a jeś li sprawa nie jest ubezpieczona, to za wszystko zapł ać samemu. Jakie przypadki ubezpieczenia nie rozumiał y.
Wró ć do Ahmeda, wró ć wcześ niej. Mamy wyjazd o 18, trzeba był o wró cić.15. Zaczą ł mó wić , ż e w samolocie nie ma miejsc...Mó wię , ż e już się dowiedzieli, ż e wszystko tam jest ! ! ! I tu zaczę ł o się wyjaś nienie, ską d mam informacje?
Ogó lnie w ogó le nie pomó gł ! I nawet z proś bą o pomoc w zakupie biletu odmó wił!! !
Dzię ki dziewczynie, któ ra nas wysł ał a, bez ż adnych problemó w pomogł a w rozwią zaniu tego problemu w cią gu kilku minut. Znalazł am bilet, pomogł am go kupić , był am cał y czas w kontakcie i bardzo się martwił am.
W Egipcie po raz drugi i ostatni!
Postawa mieszkań có w, warunki są po prostu okropne! Ta sama Turcja za te pienią dze jest 200 razy lepsza pod każ dym wzglę dem!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał