Pytanie o hotel Island View Resort 5*

Aktualne wycieczki do tego hotelu?
Uzyskaj najlepszą cenę od biur podróży
  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
257 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Temat pytaniaа

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Jak spędzić czas na lotnisku Boryspol?
Dojeżdżamy o 1 w nocy lot QU4433 jest prawie zawsze przełożony z 4 rano na 13-14 dni Powiedz mi kto latał Azurami z Anex i wpadł w takie sytuacje
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
14 subskrybenci  • spytał 2017-10-287 lat wstecz
Odpowiedzi  •  23
аватар Vika284
Odrzuć od siebie negatywne myśli, odpoczniesz. Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze. Leciałem czarterem Azur z aneksu nie do Egiptu, nie było opóźnień lotów.
W Boryspolu jest darmowy internet, weź jedzenie dla dziecka, na lotnisku Boryspol wszystko jest drogie. Przyda się nadmuchiwana poduszka podróżna, opakowanie wilgotnych chusteczek
аватар igz
Dzięki
аватар ilika15
W Boryspolu nie ma Wifi, ale jest wystarczająco dużo kawiarni i sal. Jest pokój matki i dziecka. Hotel znajduje się blisko lotniska, drugi nie jest daleko (jest bezpłatny transport). Pendrive z filmami lub e-bookami zabije czas)
аватар HighlanderSerg
WiFi w Boryspolu w terminalu D jest normalne, latam z dziećmi od kilku lat, bajki online nie spowalniają norm.
Zapomnij o swoich doświadczeniach, nie będziesz sam, a jak napisałeś wszystko będzie OK
аватар 6040999
HighlanderSerg - chyba dla Ciebie to norma wi-fi)))))))) A teraz dla autorki posta.. ..instrukcja i przestroga - pracownicy Azur Eiro traktują walizki jak zwierzęta, 2 walizki na 2 wycieczki poszły haydohali.Dlatego przed dostawą zrób zdjęcia integralności i stanu na taśmie ze wszystkich stron.Można zrobić nawet film.
аватар kolyan_cat
WiFi jest dobre, tylko co 30 minut trzeba rozpocząć nową sesję.
Pracownicy Azur nie mają nic wspólnego z walizkami. Po umieszczeniu walizki na pasie przy kasie, zajmuje się nią odpowiednia obsługa lotniska. To samo przy rozładunku.
аватар Vika284
Normalne wifi w terminalu D w Boryspolu, poczta, facebook, bajki przez youtube, połączenie wideo przez skype nie działa dobrze, poza tym wszystko jest w porządku.
Na 3. piętrze terminalu D lotniska Boryspol znajduje się plac zabaw dla dzieci.
аватар Veter.Peremen-Nadezhda.Kurganskaya
Najważniejsze jest, aby zabrać ze sobą dobry nastrój i dobry zapas pozytywów)))) Wtedy ani słabe wifi, ani wysokie ceny i niewygodne krzesła nie psują nastroju)
аватар 6040999
Kolyan - będziesz w temacie ubezpieczenia bagażu i przewoźnika Azur, wtedy masz prawo skomentować coś skierowanego do mnie
аватар L_ena
6040999, co mają wspólnego pracownicy linii lotniczych z bagażem, który pracownicy lotniska ładują i rozładowują?
Czy uważasz, że na lotnisku istnieje osobna usługa załadunku i rozładunku dla każdej linii lotniczej?
аватар 6040999
L_ena nie martw się i nie zadawaj mi tego pytania Jak linia lotnicza sprzedaje bilet to odpowiada za Ciebie i Twój bagaż I które firmy załadunkowe współpracują z linią lotniczą i moja walizka jest załadowana i nie łamią mnie ..rzeczy.Oddaję taśmę i na tym kończy się moja odpowiedzialność za bagaż.Przy wydawaniu chcę dostać ten sam, w takim samym stanie, w jakim przekazałem przy wejściu na pokład.Nie pisz do mnie więcej.
аватар 6040999
Pewnie jesteś tak głupi, że nigdy nie widziałeś niczego poza nosem, na środku hali są taśmy z walizkami, a po prawej i lewej są budki z pracownikiem dla każdej linii lotniczej.Widać, że limit leci raz w roku i łatwiej uciec z uszkodzonymi niż rozwiązywać swoje problemy.A ja latam co 2 miesiące i mam o czym porozmawiać i podzielić się wskazówkami.
аватар Vika284
6040999 jeśli dużo latasz, azur air ma problemy tylko z zagubionym lub uszkodzonym bagażem?
UIA, róża wiatrów, tureckie linie lotnicze i inne linie lotnicze nie mają przypadków zagubienia lub uszkodzenia bagażu?
аватар 6040999
Vika284 uszkodziła walizkę dwa razy z rzędu przez Azur.
аватар Vika284
6040999 Mogę tylko współczuć, że walizka była uszkodzona, a jeśli jest to droga walizka, to podwójnie bardzo rozczarowująca i nieprzyjemna, a jeśli uszkodzeniu uległy rzeczy wewnątrz bagażu, to ten fakt może tylko wywołać nienawiść do przewoźnika lotniczego
ale jak napisali wcześniej L_ena i kolyan_cat, to nie linie lotnicze gubią i niszczą bagaż, ale lotniska
аватар 6040999
Vika284, każda walizka -1 lot (są nawet paragony))))) Ponadto obie walizki są średniej wielkości plastikiem ((((w jednej wysuwany uchwyt został usunięty, w drugiej plastikowy kawałek z dno walizki, stojak - teraz walizka sama nie stoi ((. Co więcej, walizki są zawsze pakowane w folię przez pracowników Boryspola !!!!! Ubezpieczający bagaż musi zrekompensować szkody. I nie ma dla mnie znaczenia jaka to będzie firma lotnicza, nie przymknę oka na tak krzywe usługi i chamskie podejście do moich rzeczy.
Chłopaki, którzy czytają i się nie zgadzają, twoja opinia nie jest dla mnie interesująca.
аватар Oleksii64
6040999 - "Chłopaki, którzy czytają i się nie zgadzają, nie jestem zainteresowany waszą opinią." - Jeśli powiem, że "wstrzymałem się" - Czy będę mógł wyrazić swoją opinię? Z góry dziękuję. :)
аватар kolyan_cat
Zwłaszcza za głupie… przepraszam, za Tsiferkę :)
Jeśli poleciałeś 2 razy czarterem do Turcji, nie czyni Cię to (zmieniliśmy się na Ciebie?) „ekspertem”.
Azur, ani żadna inna linia lotnicza nie zajmuje się obsługą bagażu na lotnisku.
Śmieję się z ticket.ua z cierpienia „jednorazowych” turystów, którzy 1 raz polecieli czarterem do Antalyi, a potem piszą, że XXX to złe towarzystwo, bo źle traktują bagaż.
Jeśli linia lotnicza zrekompensowała szkodę, nie oznacza to absolutnie, że ponosi winę za szkodę lub ma z tym coś wspólnego. Następnie odbierze każdy grosz z lotniska lub z firmy ubezpieczeniowej (jeśli winowajca nie zostanie zidentyfikowany).
Jedynym przypadkiem, w którym Azur lub AirFrance mają cokolwiek wspólnego z bagażem, jest przywieszenie przywieszki przy stanowisku odprawy. Wszystko. Jak tylko walizka poszła wzdłuż taśmy – obszar odpowiedzialności lotniska.
Nie możesz odpowiedzieć, twoja opinia nie jest ciekawa.
аватар AllOverTheWorld
interesujące... po prostu głośno myśląc....
„Nie przymknę oka na tak krzywe usługi i chamskie podejście do moich rzeczy”. ORAZ? linia lotnicza!!! naprawiłeś uszkodzenie długopisu i plastikowej rzeczy?
a ubezpieczenie "nawijarek do folii" to oszustwo frajerów... ubezpieczają niby nie od uszkodzenia bagażu, ale od utraty... nawet jeśli go nie ubezpieczasz, to linia lotnicza i tak to dla Ciebie znajdzie, a jeśli nie znajdzie go, zrekompensuje szkody zgodnie z normami krajowymi i międzynarodowymi.
Także wybitni producenci… tacy jak Samsonite a potem za pewne uszkodzenia dają gwarancję na swoje walizki-torby podróżne.
A przeprowadzki, które ładują i przeładowują Twój bagaż, mówiąc własnymi słowami „nie dbają” o stan Twoich walizek… najważniejsze dla nich jest załadowanie całego bagażu na czas i właściwym lotem.
аватар kolyan_cat
AllOverTheWorld nie niszczy złudzeń :) Człowiek cały czas leci, a nie tak jak my „limit”. Powiedziała, że ​​Azur Air psuje walizki, więc tak to jest, ale jakiś zdrowy rozsądek jej „nie pieprzy” :)
аватар sk_lora
8.10.17 poleciał do Sharm tym samym lotem. Lot był opóźniony z 3:50 do 8:30. Stało się to znane o godzinie 24 00. Tych. przed wyjazdem do Boryspola sprawdź, czy nie ma opóźnienia w odjeździe.
аватар admin
Wydano ostrzeżenie 6040999 z powodu nieprawidłowego stylu komunikacji.
аватар Alex714
Jeśli lot jest opóźniony lub długi lot (8-10 godzin), tablet z zainstalowaną zabawką lub ściągnięte filmy pomaga, czas ciągnie się przynajmniej nie tak wolno, jeśli lecę do kraju po raz pierwszy , następnie wrzucam informacje o kraju i studium (zabytki, zwyczaje itp.), również jako opcja.
Jeśli z firmą do Turcji/Egiptu bezcłowy + whisky + cola + dobry nastrój i wesoła rozmowa. ;)
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Island View Resort 5*
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już