Hotel nie odpowiada 5*, brudno, restauracja jest brudna?

Pisemny: 25 kwiecień 2021
Czas podróży: 12 — 23 kwiecień 2021
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Wię c wró ciliś my do domu z rzekomo 5-gwiazdkowego hotelu. Morze, sł oń ce, terytorium - tak, to jest 5 *. Wszystko inne - ledwie 3*. Zacznijmy od restauracji. W każ dej chwili bardzo trudno jest znaleź ć czysty stó ł , jest on czyszczony powoli i zł ej jakoś ci. Innym problemem jest bł aganie o sztuć ce. Musisz dł ugo biec za kelnerem. Jedzenie nie jest urozmaicone i bez smaku. Z jakiegoś powodu cał e mię so zostaje doprowadzone do stanu wę gla. Zapisany ryż .
Na otwartych tarasach dominują wró ble i wrony. W drugim tygodniu został otruty kieł basą . Wybó r jest niewielki. Zasoby mieszkaniowe są stare, wymagają naprawy, to samo moż na powiedzieć o meblach. Poś ciel nie był a zmieniana od dwó ch tygodni. Od kilku dni rozstrzygnię to kwestię kapci, szlafrokó w i rę cznikó w na stopy. Odż ywka do wł osó w nigdy nie kwestionowana.
Teren jest brudny, przez dwa tygodnie nie widzieli, ż e czyś cili baseny i czyś cili ś cież ki. Chodzą , rozmawiają ze sobą , ale nic nie robią . Na plaż y i przy basenach nie ma wystarczają cej liczby leż akó w dla wszystkich urlopowiczó w. Musisz iś ć i poż yczyć o 6 rano. W niedziele dziki ryk podobno muzyki do drugiej w nocy.

Uważ aj na wycieczki. Wybraliś my „Trzy morza”. Oszustwo. Wokó ł mał ej koralowej wyspy zebrał o się.14-15 ł odzi, tł um ludzi i bardzo mał o ryb. Dalsze „wyró ż nienie” egipskich Malediwó w. Doprowadzili nas do na wpó ł zalanego pasa piasku, do któ rego trzeba dopł yną ć.150 metró w. A moż liwoś ć robienia zdję ć jest obiecana. Urwisko. Ponadto we wszystkich otomanach znajdują się gryzą ce pchł y. Urlop zepsuty dobrze. Nie polecam. To nie jest 5*, 3*.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał