Pogorszyło się

Pisemny: 18 październik 2022
Czas podróży: 7 — 14 październik 2022
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 5.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 7.0
Byliś my w tym hotelu już wiele razy, kiedyś nazywał się Hyatt Regency, podobał nam się i cią gle do niego chodziliś my. Potem nastą pił a przerwa i teraz, 9 lat pó ź niej, dotarliś my do Park Regency. Hotel wydaje się być taki sam: te same budynki, ta sama plaż a, ta sama rafa koralowa z pię knymi podwodnymi wą wozami. Ale ogó lnie wszystko jakoś stał o się na niż szym poziomie, tań sze - nie ceną , ale jakoś cią usł ug. Zaczę ł o się od tego, ż e numer w recepcji nie został nam podany od razu, powiedzieli „poczekaj 5 minut”, ale musieliś my czekać prawie godzinę , a nie mieliś my czasu na lunch. W pokojach kiedyś był y szlafroki, kapcie, teraz ich już nie ma, ale jeś li zapytasz, dadzą . Wyż ywienie - wedł ug systemu "all inclusive" (wcześ niej był y tylko ś niadania lub ś niadania i obiadokolacje). Kawiarnia Fresco jest zamknię ta z powodu remontu, posił ki serwowane są w ogromnej jadalni ustawionej w sali balowej budynku konferencyjnego. Bufet, nie tak duż y wybó r. Przez pierwsze dwa dni jedzenie wydaje się normalne, potem staje się nudne. Najważ niejsze, ż e istnieje podejrzenie, ż e uż ywają nieś wież ych produktó w lub utrzymują je w cieple.
W każ dym razie wszyscy mamy biegunkę . I wszę dzie kolejki: z jakiegoś powodu był o wię cej ludzi, a przynajmniej tak jest zorganizowany. W jadalni cię ż ko znaleź ć wolny stolik. Na plaż y jest kilka darmowych leż akó w, trzeba ich też poszukać . Rę cznikó w plaż owych brakuje, szybko się koń czą . Wcześ niej uważ aliś my, ż e jednym z atutó w tego hotelu jest cisza i spokó j. Teraz na plaż y pojawili się animatorzy, gra gł oś na arabska muzyka. Internet WiFi nie jest dostę pny wszę dzie, nie na plaż y. Gryzą ce muszki zakł ó cają sen w nocy. No i inne takie rzeczy. Kiedy zwracasz się do recepcji, menedż erowie nie pró bują pomó c, mó wią zapamię tane zdanie „Poczekaj 5 minut” i nic nie robią . Wię cej rozsą dku od pracownikó w sprzą tają cych pokoje: moż na poprosić ich o wodę , kawę , cukier, mydł o, dodatkowy wieszak lub rę cznik - od razu przynoszą ...
Generalnie sami postanowiliś my, ż e jeś li znó w bę dziemy musieli pojechać do Sharm El Sheikh, spró bujemy w innym hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał