Wszystko jest w porządku z wyjątkiem usługi?

Pisemny: 15 luty 2010
Czas podróży: 28 styczeń — 5 luty 2010
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 8.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 9.0
Hotel jest doskonał y, wszystko jest w porzą dku - pokoje, tereny, plaż a, jedzenie. Sł uż ą cy denerwują , a mianowicie jej poufał oś ć i zł odziejstwo w obliczeniach. Personel mó wią cy rasko jest co najmniej nieprzyjazny, Egipcjanie przynajmniej uś miechają się , a to nawet nie przeszkadza. Hotel pracuje w systemie 3 posił kó w dziennie, co daje pole do popisu. Każ dego obiadu i kolacji podpisujesz kilka rachunkó w i już pod koniec wakacji zapominasz, co i kiedy podpisał eś , a zbliż a się godzina rozliczenia. I tutaj otrzymujesz wydruk komputerowy twoich exploitó w, a takż e rachunek za mini-bar, któ rego w ogó le nie uż ywał eś . Dzień przed wyjazdem poproś o przygotowanie podpisanych przez Ciebie oryginał ó w faktur i opł ać tylko za nie. Moż esz też wysł ać mini-bar tam, gdzie pozwala na to edukacja. Pozwolono mi odejś ć i poszli. Wydaje mi się , ż e taka postawa dotyczy tylko Rosjan, oszukiwanie naszych rodakó w stał o się czymś w rodzaju sportu dla sł uż by. Nie daj się zwieś ć . Cał y ten bał agan zepsuł mi wraż enie naprawdę cudownych wakacji i najprawdopodobniej już nie pojadę do Egiptu. Jeś li masz mocne nerwy i nie mylisz tych chwil, ś miał o ruszaj.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał