Hotel z pięknym terenem i skromną wieczorną rozrywką?

Pisemny: 11 kwiecień 2019
Czas podróży: 3 — 10 kwiecień 2019
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 10.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 8.0
- Pojechaliś my w kwietniu na 7 dni z rodziną.2 dorosł ych + 2 dzieci (12 i 9 lat). Koszt biletu z Kijowa to 1530 dolaró w, poró wnaliś my go z Ogrodem Suł tana, Wyspą Nubijską , Monte Carlo (wszystkie mają swoje zalety). Na podstawie recenzji i zdję ć wybraliś my Grand Rotana.
- Pię kna okolica hotelu z wieczorną iluminacją palm. Dla dzieci jest 1 zjeż dż alnia wodna z zejś ciem do ciepł ego basenu. Ciepł a wanna z hydromasaż em z pię knym widokiem to ulubione miejsce dziewczą t do robienia zdję ć na Instagramie.
- Gł ó wna restauracja jest jedna duż a, lepiej przyjś ć godzinę po starcie, mniej ludzi, emocje opadają . Pyszne sał atki z serem i rukolą , ryba z oliwkami, wypieki. W cią gu dnia w barze na plaż y moż na zamó wić napoje, frytki, orzeszki ziemne, lody.

- Bez maski ką piel w Morzu Czerwonym nie jest ciekawa. Wię c nie zapomnij zabrać go ze sobą . Kupiliś my dodatkowy kask TARGET, kiedy pojechaliś my do Naama Bay. Sprzedawcy zawsze podają cenę.25 USD, my targowaliś my się o 13 USD.
- Wi-Fi ł apie w cał ym hotelu. Tym razem nie stanę liś my nerwowo w kolejce na lotnisku i nie kupiliś my karty Vodafone do mobilnego Internetu.
- Wygodne jest to, ż e 3 razy dziennie kursuje wewnę trzny autobus do centrum miasta Naama Bay. Wszystkie zakupy najlepiej robić tutaj. Zachę camy do podzielenia cen podawanych przez traderó w przez 2.5 razy i nazwania swojej ceny. Jeś li kupił eś coś powyż ej 50% podanej ceny, to przepł acił eś . Jeś li targowanie się nie jest wygodne, to w Naama Bay znajduje się supermarket Carrefour ze stał ymi cenami, moż esz zrobić zakupy (kupił eś soki i daktyle z tobą do Kijowa). Pł atnoś ć w funtach egipskich, kurs na terminalu to 1$ = 17.3 funta (taki sam kurs w recepcji hotelu).
- Nie spotkaliś my się z hotelowym przewodnikiem od John Up, zaoszczę dziliś my czas i zachowaliś my dobry nastró j.
- Hotel ma doskonał y personel, ugruntowane procesy, nie doszł o do nieporozumień (dwie dziewczyny w recepcji mó wią po rosyjsku, wszystko rozwią zują profesjonalnie i odpowiadają ).
- Wś ró d mankamentó w hotelu: brak przebieralni, a toaleta na plaż y jest niewygodna i niewystarczają co czysta; w pokojach nie ma gdzie suszyć akcesorió w i rzeczy ką pielowych (z balkonu wieje wiatr); skromne wieczorne rozrywki (taniec brzucha, taniec na spó dnicy, karaoke), któ re gromadzą w amfiteatrze nawet 10-20 osó b z cał ego hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał