Cuda zdarzają się w Boże Narodzenie!

Pisemny: 9 styczeń 2017
Czas podróży: 2 — 8 styczeń 2017
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 8.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 9.0
Cuda zdarzają się w Boż e Narodzenie! I Grand Rotana to potwierdza. 07.01. 17 po 17.00 wyszedł z ż oną na spacer po hotelu, przy okazji jest bardzo duż y, pię kny i zadbany. Przez 2 godziny spacerowaliś my po terenie wzdł uż kilku budynkó w, wzdł uż plaż y, odwiedziliś my gł ó wny budynek, hol przy recepcji, podczas kolacji, a potem odkryliś my utratę portfela (z duż ą kwotą $). W cią gu kolejnej godziny kilkakrotnie okrą ż yliś my cał ą naszą trasę , razem z obsł ugą restauracji (szczegó lne podzię kowania dla kierownikó w restauracji za aktywny udział i pomoc w naszej sprawie) szczegó ł owo omó wiliś my teren restauracji. Nastę pnie kierownik restauracji skontaktował się z ochroną hotelu i wyjaś nił problem. Nie liczyliś my już na to, ż e uda nam się znaleź ć swoją stratę – bardzo duż e terytorium i dł uga trasa, któ rą pokonaliś my. Jakie był o nasze zdziwienie i niesamowita radoś ć , gdy po wypeł nieniu duż ej iloś ci formularzy o brakują cym przedmiocie i pomocy kierownikowi hotelu w tł umaczeniu komunikacji z ochroną hotelu, obejrzawszy, jak się okazał o, duż ą iloś ć kamer na naszej trasie spacerowej , zabrano nam zapieczę towany i podpisany pakiet z naszym portfelem. Nasza strata został a odkryta w gł ó wnym budynku przez pracownika hotelu i zgodnie z ich wewnę trznymi instrukcjami został a przekazana straż nikom, opisana i uznana. I w pewnym momencie nawet nie pomyś leliś my o skontaktowaniu się z ochroną hotelu, po prostu nie mieliś my nadziei, ż e mogą coś zrobić , aby pomó c w tej sprawie. Okazał o się jednak, ż e tak nie jest. Bardzo dzię kujemy za taką organizację ochrony w hotelu! ! ! Ogó lnie reszta też mi się podobał a, byliś my zadowoleni. W kilku punktach wystą pił y niedocią gnię cia, ale po skontaktowaniu się z kierownikami hoteli, starali się natychmiast na nie odpowiedzieć (co jest waż ne) i je poprawić .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał