Pytanie o hotel Domina Coral Bay Oasis 5*

Aktualne wycieczki do tego hotelu?
Uzyskaj najlepszą cenę od biur podróży
  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
128 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Wybór hotelu»
Jedziemy w podróż z dzieckiem. Co powiesz na wejście do morza bez pontonu? Czy mogę wejść
Jedziemy w podróż z dzieckiem. Co powiesz na wejście do morza bez pontonu? Czy możesz wejść i popływać? A co ze zjeżdżalniami i podgrzewanymi basenami? jedziemy zimą w styczniu
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
6 subskrybenci  • spytał 2014-09-0210 lat wstecz
Odpowiedzi  •  31
аватар Favia_Travel
1 odkryty basen podgrzewany zimą
Pływanie z pontonu jest zabronione do godziny 09.00, ze względu na duże nagromadzenie ryb (później - można, ale potrzebne są specjalne buty)
аватар orhideya21
Dlaczego na pełnym morzu w butach pontonowych?!!!! Nie dać się ugryźć w palec?! A w którym roku wprowadzili pływanie dopiero po 9.00? w 2011 kąpałam się w każdej chwili. A bez pontonu można trochę popływać. Na środku plaży biegnie betonowa ścieżka, wąska, sięgająca maksymalnie do pasa. Ludzie się tłoczą. Tam ryby mogą pływać w pobliżu stóp.
аватар orhideya21
Jest też osobna plaża dla gości Elizir czy Prestige, nie pamiętam. A dla gości sułtana plaża z pontonem. Ryb jest tam więcej, ale łodzie cumują. Domina posiada własny port. Przy okazji dowiedz się, czy wszyscy goście kompleksu mogą teraz pływać w jeziorze, ale dla mnie nie jest ono bardzo czyste. Woda jest brązowa jak rzeka.
аватар orbittours.ru
Można wejść bez pontonu, ale wtedy wyjątkowo. potrzebne są buty. Nawet mały kawałek koralowca może się ciąć. W rzeczywistości niektóre hotele zabraniają pływania w nocy, ponieważ życie morskie pływa bliżej brzegu. Z pontonu nie są potrzebne specjalne buty, w rzeczywistości od razu znajdujesz się na głębokości.
аватар orhideya21
Orbitoury, nie mówię o nocy. Nigdzie nie widziałem ograniczeń dotyczących pływania rano w ciągu dnia. Świta około 5-6 rano. Wiele osób wspaniale spędza czas na pływanie przed śniadaniem. Dlatego nie rozumiem sformułowania o zakazie pływania przed godziną 9 rano. Tam, gdzie Faviya Travel została o tym poinformowana, to jest interesujące. Może Hotel Domina wprowadził własne ograniczenia personalne? (Ryba osiadła na lekko opuszczonej rafie? :)) A nocą oczywiście w Egipcie to niemożliwe.
аватар kef-lida
Poszedłem z moim wnukiem (8 lat) w zeszłym roku. Z wejściem do morza dla dzieci problem. Na plażę Sultana można wejść tylko w jednym miejscu (wzdłuż plaży w prawo, na końcu za pontonem). Ale nie bardzo łatwe! Pod stopami masz duże śliskie kamienie (bez koralowców się nie obejdzie) i jest bardzo wąski, gdzieś około 1,5-2 m. Wyciąga się tam klub dla dzieci. Możesz pomóc dziecku, ale nie pływać. A reszta nam się podobała.
аватар Favia_Travel
Drogi Orchidei21
Abyś nie był tak śmieszny z podanych przeze mnie informacji - przeczytaj:
http://www.tez-tour.com/ru/spb/hotel.html?id=6003684
pozycja "Dodatkowe informacje"
Jeśli czyjaś opinia nie pasuje do twojej, nie oznacza to, że jest błędna.
аватар orhideya21
Nie mniej szanowana Favia Travel.
Nie żartowałem i nie twierdziłem, że się mylisz, ale zadałem bardzo konkretne pytania dotyczące zmiany polityki hotelu po 2011 roku. Opierając się na tym, że byłem w Dominie dwa razy w tym roku i nie było takich ograniczeń. Cytuję: „A w którym roku wprowadzili pływanie dopiero po 9.00? W 2011 kąpali się o każdej porze”.
Nie słyszałem twojej odpowiedzi od biura podróży do turysty. Link do ogólnych informacji teztura nie jest odpowiedzią na temat czasu wprowadzenia zmian. Jeśli ta informacja była tam zamieszczona przed 2011 r., to zgodnie z ówczesnymi realiami pobytu w hotelu, nie miała ona znaczenia. Pływaj, kiedy chcesz. Tam absolutnie nie ma dużo ryb, nie więcej niż w innych hotelach. Są jeszcze bardziej zaludnione rafy i nigdzie nie wolno pływać wcześnie.
Pytanie pozostało aktualne: w którym roku wprowadzono takie ograniczenia (ciekawe byłoby sprawdzenie doświadczeń znajomych, którzy odpoczywali tam po 2011 roku).
A pytanie nie leży w osobistej opinii, to nie ma znaczenia, ale w kompetencjach biura podróży, które musi i musi w pełni posiadać informacje o hotelu (nie tylko z sekcji informacyjnych, ale rzeczywistej sytuacji), w której wysyła go na odpoczynek za pieniądze turysty.
аватар orhideya21
A potem przychodzą ludzie i oburzają się niepochlebnymi słowami w niedbałym biurze podróży, które podało informacje o hotelu, które nie odpowiadają rzeczywistości.
Również z Twojej odpowiedzi nie widzieli potwierdzenia, że ​​po 9 rano można pływać z pontonu tylko w butach ochronnych - "(później - możesz, ale potrzebujesz specjalnych butów)". Tej informacji też nie znalazłem na stronie teztury.
аватар Favia_Travel
Pewnie trochę mnie źle zrozumiałeś.
Możesz pływać z pontonu po dziewiątej, jak chcesz
I w butach ochronnych, aby wyjść z plaży.
Trochę się mylisz, jeśli myślisz, że biuro podróży ma obowiązek odwiedzić każdy hotel i ZAPAMIĘTAĆ wszystkie informacje o każdym z nich. W tym celu operatorzy tworzą takie sekcje informacyjne - w tym, że biura podróży (jesteśmy też ludźmi) czasami z nich korzystają to nie ma w tym nic kryminalnego i takiego jak nazywanie biura podróży zaniedbaniem
аватар orhideya21
Favia, twoje zdanie ma budowę tak: „Pływanie z pontonu jest zabronione do godziny 09.00, ze względu na duże nagromadzenie ryb (później – możesz, ale potrzebujesz specjalnych butów)” – co daje informację tylko o korzystaniu z pontonu. Dlatego zastanawiałam się, po co specjalne buty na ponton.
O zapamiętaj informacje o hotelu. To jest bardzo ważne. Oczywiste jest, że nie wszystkie i trzeba skorzystać z oficjalnej strony internetowej. Ale konieczne jest również otrzymywanie informacji z pierwszej ręki, od turystów, których wysyłasz na odpoczynek. Rzeczywistości często różnią się od witryn i często nie na lepsze. Często jeździmy do Egiptu i podczas transferu na lotnisko zapoznajemy się z turystami z innych hoteli, a przed lądowaniem w domu dzielimy się wrażeniami na temat hoteli. Niestety często ludzie jeżdżą taką rzeczą na agenta, który wysłał ich do tego lub innego hotelu. Widać, ile osób, tyle opinii, ale są też zupełnie słuszne twierdzenia o niekompetencji lub niechęci do spędzania czasu na zbieraniu informacji o konkretnym hotelu (niechęć do spędzania czasu na wysyłaniu tam zapytania).
аватар Favia_Travel
Nie ucz nas, jak pracować, proszę)
A odpowiedzi na prośby od hoteli mogą przychodzić miesiącami - mogę powiedzieć z doświadczenia.
Zdanie jest zbudowane niepoprawnie, przyznaję.
аватар orhideya21
Konkretny przykład. Szukałem wakacji w kwietniu tego roku w ograniczonym czasie. Ogromne znaczenie miał czas wyjazdu i przyjazdu. Wszystko opierało się na nie do końca jasnym oznaczeniu +1 do dnia powrotu. Agent twierdził, że przyjadę do domu 29-go. Po moim upartym nękaniu zadzwoniła do swoich koleżanek, agentów, do touroperatora, potem do mnie i powiedziała, że ​​teraz porozmawiajmy otwarcie. Że przyjedziemy nie 29, ale 30, a tego dnia 29 jest płatne do godziny 12.00 i można przedłużyć pokój itp. Poprawiłem terminy i reszta się udała. A małżeństwo z rocznym dzieckiem od znajomego z hotelu otrzymało informację, że 30-ta też została opłacona. A numeru nie trzeba przedłużać, już za niego zapłacono, i jedzenie i wszystko inne. Wyobraź sobie ich stan, kiedy w ciągu dnia idą na plażę obok recepcji i słyszą pytanie, dlaczego nie zrezygnowali z numeru, bo wylatują dziś wieczorem, a nie jutro. I trzeba dodatkowo zapłacić za przedłużenie i za obiad. Przypomnę, że mają roczne dziecko, po prostu trzeba odnowić pokój, nie można zostać w hotelu na jeden dzień. Para nie jest zbyt bogata, zabierali pieniądze na pamiątki, oddają je za odnowienie numeru. Nie wystarczają na obiad, nie są karmione. Wyjazd o 18.00, wyjazd o 1. 00. Odlatują do domu bez pamiątek.
аватар Favia_Travel
Szczerze współczuję tym ludziom - najprawdopodobniej natknęli się na osobę, która dopiero zaczynała swoją pracę w branży turystycznej. Niestety nie pierwszy raz słyszę takie historie – a to wszystko jest bardzo smutne, bo przez takie sytuacje ludzie tracą pewność siebie.
Rzeczywiście tak, oznaczenie „+1” oznacza, że ​​samolot przylatuje następnego dnia.Tych kłopotów można uniknąć, kontaktując się z certyfikowanymi biurami podróży, które mają na ścianach nie tylko zdjęcia plaży, ale także wszelkiego rodzaju certyfikaty zaawansowane szkolenie.
Turystyka jest z zasady dziedziną złożoną, bo wszystko robią ludzie i dla ludzi. I tak nie da się wszystkiego przewidzieć, ale kiedy doda się nieprofesjonalizm i nieuwagę, takie nieprzyjemne incydenty się zdarzają
аватар orhideya21
Sprośności obejmują agenta i cały Egipt, w którym nie ma już stopy. Chodzi o konkretne zaniedbania lub celowe oszukanie turystów.
A fakt, że historie o zakresie usług hotelowych, stanie plaży i jedzeniu często się nie zgadzają, wiele osób jest oburzonych, że uwierzyli agentowi.
A nauka pracy wcale nie jest wstydliwa, na próżno się obrażasz. Prawdopodobnie po to byłeś wykształcony. A jeśli nie, to pochodzili z innego zawodu, więc tym bardziej trzeba się uczyć. I możesz osobiście odwiedzić wiele hoteli poprzez wycieczki informacyjne. W galopie, ale przynajmniej będziesz miał pojęcie o hotelu, do którego wysyłasz turystę. Zarabia pieniądze na te wakacje i nie podróżuje za darmo. A płacenie ich agentowi, który nie chce się doskonalić w swojej specjalizacji, jest głupie. Wróć do sprawdzonych i kompetentnych. Tutaj mają duży procent swojej pracy i wiedzy. Jeśli agent nie wie, jak pracować z turystą, to nie wrócą do niego, a także do kraju nieudanych wakacji.
аватар Favia_Travel
Fajnie, że mi doradzasz, ale mam wyższe wykształcenie z zakresu turystyki i regularnie uczestniczę we wszelkiego rodzaju seminariach i kursach.
Jeszcze raz pytam - nie ucz mnie pracy, wiem już wszystko, co powiedziałeś. Doświadczenie wycieczek informacyjnych jest również obecne, ale gdy spojrzysz na 11-12 hoteli dziennie, coś zostanie wymazane z pamięci)
аватар orhideya21
Wiesz, piszę na stronę hotelu i w ciągu kilku dni roboczych otrzymuję odpowiedź od gościnności. Dlaczego tak długo odpowiadają agencjom, pozostaje tajemnicą. Możliwe jest, że agenci będą omawiać i rejestrować ten problem na niektórych seminariach itp. Poprawiłaby się jakość usług i zmniejszyłaby się liczba niedoinformowanych i rozczarowanych turystów.
аватар Favia_Travel
To dobry pomysł, może trzeba będzie poruszyć ten temat na którymś z warsztatów, bo czasem wydaje się, że litery znikają w czarnej dziurze.
аватар orhideya21
To prawda. Brak wydajności. Odnosi się wrażenie, że ani hotel, ani organizator wycieczek nie są zainteresowani przyciąganiem turystów. I tak nadejdzie. Podana jest jedynie informacja, że ​​hotel zastrzega sobie prawo do zmiany usługi, ale na życzenie można przesłać najnowsze zmiany. Często nikogo nie ma przez kilka dni. Zapytany przez recepcję o pensjonat, odpowiem chyba jutro. Albo gdzieś chodzić. W tym czasie możesz udzielać odpowiedzi wszystkim agencjom.
Swoją drogą o pływaniu po 9.00. Inni organizatorzy wycieczek na stronie nie mają takich informacji. Nie ograniczaj.
аватар Favia_Travel
Cóż, specjalnie dla Ciebie wysłałem prośbę do hotelu. Wczorajszy dzień)
Miałem sytuację (kontynuując temat „efektywności” hoteli i gospodarzy)
Turyści, którzy kładli nacisk na cenę wakacji w hotelu Grand Beauty 4* w Turcji, wyjechali. Ostrzegaj - ostrzegany, opowiadany, opowiadany. Ale czasami po prostu nie da się czegoś zrobić - cóż, ludzie nie mogą dodać kilku tysięcy do budżetu.
Przychodzą więc do hotelu, osadzają je w pokoju, w którym nie ma nawet klamki. Oczywiste jest, że nie mogliśmy wiedzieć o obecności klamek. Ogólnie turyści wpadają w panikę - nazywają Ukrainę, opowiadają, co się stało. Kolega jest w szoku - nieważne jak zły jest hotel, ale klamka to minimum. Dzwonimy do operatora, oficjalna odpowiedź brzmi: „Wypiszemy prośbę do strony przyjmującej”. Wszystko.
Może prośba została napisana.
Ale.
Po 3 godzinach NIKT nie podszedł do turystów siedzących w recepcji. A przewodnik, od którego przynajmniej czegoś próbowali się dowiedzieć, powiedział „Czego ode mnie chcesz? Nic nie wiem”
W końcu sama koleżanka na własny koszt wezwała gościnę, porozmawiała z kierownikiem, który obiecał, że turyści będą teraz uspokojeni, zaoferował im inny numer i próbował poprawić sytuację.
аватар Favia_Travel
Minęły kolejne 3 godziny, ale nikt nie podszedł, a po kolejnym telefonie do Turcji kierownik powiedział, że ZAPOMNIAŁA!
w końcu panika turystów minęła, uspokoili się i obiecali, że jakoś się utrzymają.
Dzięki Bogu - turyści okazali się wyrozumiałymi ludźmi.
Pisaliśmy skargi, mówiliśmy - brak odpowiedzi.
A ty mówisz o odpowiedziach na listy) Czasem nie radzą sobie z turystami, którzy już do nich przyjechali)
аватар orhideya21
Bez długopisu oczywiście to ciekawe :))
Ale to jest skarga w procesie wypoczynku, a ja mówię o prośbach do hotelu jeszcze przed zakupem wycieczki, o pełnej świadomości turysty o tym, co najważniejsze. Czy możliwe jest wcześniejsze zameldowanie, czy nakarmią go obiadem (wiele hoteli zapewnia wyżywienie na późny wyjazd, chociaż płatny jest tylko obiad, inne nawet nie podają wody po 12.00), ile kosztuje przedłużenie itp. Wszystko to można dać turyście tutaj, a nie w języku arbo-rosyjsko-angielskim. mieszanka krzyczenia na niego w recepcji, że nic nie wiedzą i nie ma nic robić, a basen nie jest ogrzewany, a ta jedyna zjeżdżalnia to park wodny, o którym mówił agent itp. :) Jest wiele niuansów, a turysta powinien o nich wiedzieć, dopóki nie kupi wycieczki. Może potem wybierze inny hotel lub nawet kraj :)
A na życzenie poczekam na informacje od Ciebie później :)) Ciekawe :)
аватар orhideya21
Tak, twoje skargi prawdopodobnie ich nie interesują. Organizator wykupił miejsca w hotelu, hotel już otrzymał pieniądze. To już organizator wycieczek musi zawrócić i sprzedać miejsca w tych hotelach. Są zainteresowani poprawą obsługi turystów. Rozumiem poprawnie?
аватар Favia_Travel
Odpowiedź (oczywiście jeśli ją otrzymam) napiszę tutaj
Organizator wycieczek nie kupuje miejsc we WSZYSTKICH hotelach. Każdy touroperator ma określoną listę hoteli, w których ma pokoje „na gwarancji” – to oznacza. że w tym hotelu wykorzystana zostanie pewna liczba pokoi.
Niektórzy operatorzy płacą hotelom nie przed rozpoczęciem sezonu, nawet w jego trakcie - ale generalnie na końcu, więc hotel oczywiście powinien być zainteresowany obsługą - bez względu na to, kiedy jest kalkulacja (to moja opinia) - w końcu jeśli turysta to lubi, to na pewno jeszcze wróci i poleci moim znajomym. To nie zależy od sławy i kraju.
Ludzie muszą to zrozumieć, bo to ich pieniądze.
A brak klamek, szczury przy basenach, chamstwo recepcji i inne kłopoty - to nie zadowoli nawet najbardziej lojalnego i wyrozumiałego turysty.
Operator również bardzo od niego zależy. Podoba Ci się, gdy przewodnik nie krzyczy na Ciebie jak szaleniec i traktuje Cię normalnie, nawet jeśli nie wykupiłeś od niego wycieczek? A gospodarza i przewodników wybiera operator. W związku z tym, w zależności od tego, którego hosta wybierze operator, będą to hotele i przewodniki
Każdy powinien być człowiekiem z sumieniem – tak myślę
аватар Favia_Travel
Napisaliśmy reklamację do operatora – w końcu operator ma prawo wypowiedzieć umowę z hotelem, jeśli będzie na to dużo reklamacji.
Ale nie każdy (niestety!) operator jest gotów poświęcić pieniądze dla zachowania wizerunku
аватар orhideya21
Tak. Na pewno.
Wiem, że w niektórych hotelach wymienialna jest liczba łóżek. A skoro hotele są zainteresowane, to powinny szybciej reagować :)) A przewodnicy, którzy nie wykupili wycieczek lub nie wierzą w nieważne ubezpieczenie, są tacy sami :) Z czerwonymi wyłupiastymi oczami krzyczą, że turysta ich więcej nie zobaczy i nie dowiem się o godzinie wyjazdu z powrotem :)
аватар Favia_Travel
Ogólnie myśleli cały dzień w Domina Coral Bay. I pomyśleli:
Uprzejmie informujemy, że kąpiel w morzu jest możliwa od godziny 9:00, a wszystkie punkty wyjścia są zamykane o zachodzie słońca (czas waha się w zależności od pory roku). Informacje na ten temat zostały pierwotnie zamieszczone na oficjalnej stronie internetowej hotelu, a wszyscy goście otrzymują po przyjeździe list powitalny. Również przy każdym z basenów i na plaży znajdują się stoiska z godzinami otwarcia i zamknięcia plaż, stanowiska do wydawania i wymiany ręczników itp. Przypominamy, że kompleks znajduje się na terenie chronionego obszaru chronionego, a zasady postępowania i pracy na terenie rezerwatu reguluje prawo krajowe, a nie znajdujący się na nim hotel.
Kiedy innowacja została przyjęta - choć zadałem konkretne pytanie - nie powiedzieli.
Ale fakt, że pływanie jest dozwolone od 09.00 jest faktem
аватар orhideya21
Cóż, ponieważ znajduje się tam od dłuższego czasu i oczywiście nie zmieniło się ostatnio ustawodawstwo dla jednego hotelu (i nie zaznaczyli tego w liście powitalnym) (wszędzie pływamy przed śniadaniem w morzu i nie jesteśmy sami nigdy nie widzieliśmy zakazów), wtedy wszystko pozostaje tam po staremu. Chociaż może Domina's Bay nagle stała się wyjątkowa dla całego Charma i Egiptu :) Nie wiadomo dlaczego :) A otwieranie i zamykanie stojaków z ręcznikami nigdy nie wpłynęło na czas kąpieli w morzu :) Przyjdź i popływaj. Wieczorem tak strażnicy patrolują, rano nikogo nie ma :)
аватар hendo7
orhideya21, całkowicie się z tobą zgadzam.Przeczytałem twoją korespondencję.W rzeczywistości tak.Płyń rano, nie ma problemu.
аватар orhideya21
I mówię o tym samym :) Praktyka i oficjalność zawsze trochę się różnią :)
Pokaż więcej »
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Domina Coral Bay Oasis 5*
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już