Zawiedziony

Pisemny: 5 sierpień 2021
Czas podróży: 1 — 8 sierpień 2021
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 5.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 7.0
Sam hotel nie jest zł y, teren jest dobry i zadbany, ale są problemy z obsł ugą .
1. W momencie zameldowania pokó j nie mó gł być nazwany przygotowanym do zameldowania, rę czniki był y brudne, a poś ciel z resztkami czyichś wł osó w i poplamiona.
2. Czę sto pojawiają się problemy ze sprzą taniem: należ y pamię tać , ż e pokó j moż e nie być posprzą tany, a rę czniki z ł azienki mogą się zgubić . Pewnego dnia nie dali wody do pokoju.
3. Alkohol jest strasznie oszczę dzany, wino wlewa się w 30 gram, a przy tym nie oszczę dzają plastikowych szklanek. Wybó r win jest bardzo ubogi, wino jest dostę pne tylko w restauracji (tylko biał e) i lobby barze (tylko czerwone). W barze przy basenie w ogó le nie ma wina, w barze na plaż y poza piwem i gotowymi koktajlami o znikomej zawartoś ci alkoholu.

4. Przygotuj się na to, ż e jeś li kupisz fajkę wodną na wł asny uż ytek, bę dziesz zmuszony zostawić ją w recepcji do dnia wyjazdu.
5. Preferencje do obsł ugi mają czę sto goś cie ze ś wiata arabskiego, w barze nie zwró cą na ciebie uwagi, dopó ki nie porozmawiają z „swoimi”.
6. Ciepł a woda w ł azience jest rdzawobrą zowa.
Wycią gnij wł asne wnioski. . .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał