Personel jest obrzydliwy. 3* hotel

Pisemny: 30 kwiecień 2021
Czas podróży: 21 — 28 kwiecień 2021
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 7.0
Zatrzymał em się z mę ż em w tym hotelu. Ponieważ jest coś do poró wnania, a ja sam jestem administratorem hotelu, mó wię od razu przepł acam kilka tysię cy i odpoczywam w pierwszej pią tce. Aby zameldować się wcześ niej niż.14-00, personel prosi o 10 USD. Liczba pokoi na 3. Oczywiś cie lepiej wzią ć z widokiem na morze i basen. Meble są zepsute, poś ciel i rę czniki są brudne. Animacja jest lokalna (o niczym), oczywiś cie animator Antonio + za bycie najbardziej energicznym. W jadalni trzeba bł agać , ż eby trochę wię cej nalać , był o wraż enie, ż e coś im zawdzię czam, w pewnym momencie chciał em wypuś cić talerz. Twarze personelu są zniekształ cone i niezadowolone. Jeś li chodzi o alkohol, wypuszczają z baru 2 filiż anki po 200 g na osobę . ))) i jest to usł uga all inclusive...nie rozumiem, co to za ró ż nica, ile soku wypiję , czy to samo piwo - nie wró cił em do domu do obcych, ale zapł acił em pienią dze za tę wycieczkę i poleciał nie za 12-14000, ale zapł acił jak za peł ną pią tkę . Nie licz na goś cinnoś ć i dobre nastawienie.
Konkluzja: do tego hotelu nie wró cę i nikomu nie doradzę...Jeś li chodzi o mł odych to lepiej wybrać inny hotel, na przykł ad Sierra.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał