Czy wrócę do tego hotelu? Nie!

Pisemny: 10 październik 2019
Czas podróży: 25 — 29 może 2019
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 3.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 4.0
Tak, hotel ma dobrą lokalizację (blisko Soho), dobrą rafę , ale są lepsze. Jeś li poró wnamy hotel Hilton Sharks Bay, to oczywiś cie dam pierwszeń stwo Hiltonowi. Tam basista sprowadza wczasowiczó w nad morze, a w wielkim jedziesz nad morze, a jeś li po raz pierwszy, to nie wszę dzie moż esz iś ć nad morze, nie ma wyraź nych znakó w. W pokojach nie ma zestawu do herbaty. Są też problemy z jedzeniem. Był y kwaś ne warzywa, gotowane buraki był y kwaś ne. Mię so, jeś li na obiad dobrze jest gulasz, to na kolacji są ż ył ki, skó rki. A serwowanie koktajli w papierowych kubkach to zupeł nie osobna sprawa. Takich jak koktajle bezalkoholowe, wydaje się , ż e w tym hotelu hotele o tym nie wiedzą .
Na wakacjach był problem z komunikacją i bez wzglę du na to z kim skontaktował em się z administracji, nikt mi nie pomó gł . Pomó gł naszym rodakom. Dzię ki! ! ! Fundusz liczbowy nie ż yje! ! ! Tak, w tym hotelu bransoletki są odcinane o godzinie 12, a jeś li Twó j lot jest opó ź niony, nie bę dziesz mó gł korzystać z usł ug hotelowych. Podczas wakacji z turystami z Kijowa lot był opó ź niony o 12 godzin i zamiast w jakikolwiek sposó b pomó c, administracja upewnił a się , ż e ci turyś ci, nie daj Boż e, nie poszli na obiad ! ! ! I znowu - pomogliś my - turystom, a nie administracji.
Inni turyś ci ze Lwowa zgubili bagaż e i administracja w tym przypadku nic nie zrobił a, a turyś ci pojechali na lotnisko taksó wką za wł asne pienią dze. Nie mogę polecić tego hotelu, jest wię cej minusó w niż plusó w, ale to zależ y od Was! ! ! Ale ten hotel nie odpowiada 4 pod wzglę dem obsł ugi i komfortu! ! ! Za te pienią dze lepiej wybrać się do Hilton Sharks Bay, tylko hotel znajduje się po drugiej stronie Soho.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał