Hotel - zhlobodrom, obsługa - do bani

Pisemny: 6 październik 2019
Czas podróży: 27 wrzesień — 4 październik 2019
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 1.0
To był mó j szó sty pobyt w Egipcie jako turysta. Ponadto pracował em w branż y turystycznej przez 12 lat. W tym czasie odwiedzał em hotele na ró ż nych poziomach, ale nigdy nigdzie indziej nie widział em takiego bezprawia.
Zacznijmy od tego, ż e recepcjonistka jest po prostu odmroż ona. Nie mają c peł nego obcią ż enia hotelu, odwlekają przyjazd godzinami, wydają c klucze w pierwszej kolejnoś ci tylko tym, któ rzy pł acą z gó ry. Jeś li przyjedziesz nawet o 9-10 rano, bransoletkę zał oż ysz dopiero o 11, aby mieć pewnoś ć , ż e nie pó jdziesz na ś niadanie. A klucze do pokoju zostaną oddane, gdy już cał kowicie zepsuł eś im oczy i zadasz pytania, dlaczego inni są zakwaterowani, a ty nie. Co wię cej, taka osada ś wiń jest przeznaczona nie tylko dla tych, któ rzy przyjeż dż ają rano, ale takż e na wieczorne wyś cigi. Widzieliś my, jak godzinami torturują ludzi, któ rych przyprowadzają nawet wieczorem, z oficjalną odprawą o godzinie 14.00. Dzieje się tak pomimo faktu, ż e ludzie JUŻ spę dzili pł atny dzień na locie.
Rozmawialiś my z turystami, któ rzy zostali przywiezieni o 7 rano i osiedlili się o 14 po poł udniu. Co wię cej, mó wią , ż e otwarcie domagali się od nich pienię dzy - 15 dolaró w, jeś li chcą się uregulować wcześ niej.

Powró t do eksmisji to takż e zabawny obrazek. Jeś li masz lot po poł udniu lub wieczorem, musisz zwró cić pokó j o godzinie 12, jest to zrozumiał e, ALE! Odcinają ci ró wnież bransoletki, abyś w ż adnym wypadku nie poszedł na obiad! To zdecydowanie pierwszy raz, kiedy to widzę !
Czę ś ć pokoi (w budynku gł ó wnym) po remoncie. Reszta (domki) - nie. To tylko zepsute pokoje z mró wkami, zepsute meble i zardzewiał a woda, któ ra nigdy nie spł ywa. Zwł aszcza jeś li jesteś zakwaterowany w 7. budynku, przygotuj się , ż e aby wejś ć do restauracji, bę dziesz musiał okrą ż yć cał e terytorium w palą cym sł oń cu.
Zwykł e pokoje znajdują się tylko w budynku gł ó wnym, ale są dostę pne za dodatkową opł atą . Oficjalnie - 20 USD za noc. Ale turyś ci powiedzieli, ż e moż na umó wić się na sumę.20 dolaró w na cał y okres w tej samej recepcji. Taki numer dostaliś my po tym, jak w 7. budynku zaż ą dano ode mnie zmiany numeru, przejechali okoł o 5 numeró w i wszę dzie pł ynę ł a zardzewiał a woda z kranu!
Ale bez wzglę du na pokó j, w któ rym się znajdujesz, sprawdź dział anie wszystkich udogodnień natychmiast po zameldowaniu. Bo jeś li coś nie dział a, lub przecieka, NIGDY nie bę dziesz czekać na naprawę ! Powiedzą Ci, ż e przyjdą za 5 minut, ale nie stanie się to ani nastę pnego dnia, ani do koń ca wakacji. Nie ma sensu dzwonić do recepcji, nosić przepalonej ż aró wki i tak dalej. Nikogo to nie obchodzi!
Co wię cej, gdy wieczorem podł ą czysz 2 telefony do ł adowania, prą d w pokoju był wył ą czony, dopó ki nie wycią gniesz 1 ł adunku z gniazdka. CAŁ E BŁ Ę DY.

Posił ki - standard 4 gwiazdki. Ale wieś niak też tu jest. W sezonie daktyli podają turystom gł ó wnie zielone, niedojrzał e owoce, któ re utykają w gardle. a dojrzał e są sprzedawane za 1 dolara za worek. A jeś li popyt jest wysoki, przenoszą paczkę na pó ł kę za 3 dolary. Jeś li nie ma popytu, obniż ają go z powrotem do 1 USD. Widać , ż e gł ó d „biznesu” mają we krwi. Gł ó wnie oferują zielone banany i pomarań cze, grejpfruty. Przez kilka dni dawali wię cej granatu i melona. Ale potem przestali go dawać , a takż e zaczę li oferować granaty za pienią dze.
Ratownicy na plaż y są naprawdę dobrzy. Są bardzo przyjaź ni i zabawni, upewniają się , ż e ludzie nie chodzą po koralowcach i ogó lnie wykonują dobrą robotę . Zawsze pozytywnie z wczasowiczami) Ś rodki do czyszczenia brudnych naczyń w gł ó wnej restauracji ró wnież dział ają bardzo dobrze. Jeś li nie masz czasu na jedzenie, Twó j talerz jest już zabrany. Zawsze uś miechnię ty i bardzo się starają cy.
Ogó lnie rzecz biorą c, ten hotel jest uratowany przez 3 rzeczy - dobrą rafę koralową , kró tkie molo i bliskoś ć Soho. Moż e dlatego są tak zrelaksowani. Ponieważ pod wzglę dem ceny te cechy wyró ż niają je i wiedzą , ż e ludzie pó jdą . Ale ja osobiś cie już nigdy tu nie przyjadę , bo sł aba obsł uga mi nie procentuje tych wszystkich plusó w.
Decyzja należ y do Ciebie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał