Koniec Tropicany

Pisemny: 4 październik 2010
Czas podróży: 23 — 30 wrzesień 2010
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 7.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 7.0
Koniec Tropicany

Był y 23-30.10. 2010 z mę ż em. Operator Teztur. Wyjazd z Kijowa.
Nastró j: czytanie negatywnych recenzji po zakupie wycieczki zał atwił o sprawę …
1. Rozliczenie.

Po transferze z lotniska pracownik teztour zaprowadził mnie do recepcji, pomó gł wypeł nić dokumenty i pojechał dalej. Zaproponowano nam pokó j i poszliś my go szukać . Personel na ulicy był przyjazny i pomó gł znaleź ć odpowiednią grupę . Po wejś ciu do pokoju znalazł y się dwa pojedyncze ł ó ż ka, co wcale nie był o w naszych planach. Miejsce też nie był o najlepsze: pierwsze pię tro - okna w kierunku morza, ale z widokiem na domek na wprost. W tym upale, w polarach i trampkach, wró ciliś my do recepcji. Tam tylko para, któ ra przyleciał a z nami, zmienił a pokó j z dopł atą na widok na morze i zaproponował a nam, ż ebyś my spojrzeli na ich pokó j, personel już biegał , aby nas poż egnać , krzyczą c „po prostu spó jrz”.
Pokó j nie zaskoczył nas starymi meblami (opinie czytano nie raz).
Pokó j na pierwszym pię trze w budynku gł ó wnym z widokiem na basen i wyjś cie z balkonu
(co pó ź niej doceniliś my). Czy to z powodu upał u, czy lenistwa, postanowiliś my nie kontynuować poszukiwań.

2. Personel. Kontyngent.
Personel w wię kszoś ci (% 80) rozumie ję zyk rosyjski, zna liczby i sł owa niezbę dne do porozumiewania się z turystą . Kontyngent: 50% Sł owianie: Rosjanie, Ukraiń cy, Biał orusini, Buł garzy, Czesi, Polacy. Reszta to Arabowie (widać , ż e hotel jest ró wnież popularny wś ró d swoich, bo był o ich cał kiem sporo i prawie wszyscy mieli 2-3 dzieci).

3. Liczba.
Pokó j jest mał y (2099). Pokoje z dwoma ł ó ż kami są nieco wię ksze (1145), có ż , to logiczne.
Ł azienka:
W pokoju z podwó jnym ł ó ż kiem: wanna, toaleta, marmurowy blat z umywalką i duż ym lustrem. W recenzjach wielokrotnie widział em wypowiedzi o pł atnej suszarce do wł osó w lub jej braku - mieliś my suszarkę do wł osó w. A w pokoju naszych przyjació ł też za darmo. Wię c bez komentarzy, każ dy ma swoją prawdę.
Wadą ł azienki jest niewielka, przy ruchliwej toalecie, niewygodne jest przeciskanie się do lustra. Pł ytka nie jest nowa, był o jedno widoczne pę knię cie, ale już nie zwracał em na to uwagi, poza tym nie widział em tego w innych pokojach.
W pokoju z dwoma ł ó ż kami: wanna, toaleta, bidet.
Pokó j:
standardowy zestaw mebli do każ dego hotelu, w tym do domu: ł ó ż ko

(ł ó ż ka), szafki nocne, biurko, dwa fotele i stolik kawowy, mini lodó wka, telewizor (tuba). Jest kanał rosyjski, ale oni go nie lubili. Szafa, na jednej z pó ł ek jest sejf. Wielu pisze, ż e sejf czę sto nie dział ał . Kiedy dotarliś my do pokoju, od razu sprawdziliś my, czy wszystko jest w porzą dku. Jednak problem naprawdę istnieje, ponieważ z 4 pokoi naszego zameldowania dwie pary miał y problemy z sejfem (sim-sim zamknię ty i nie chciał w ż aden sposó b otwierać ), pó ź niej problem został rozwią zany dla obojga je dzwonią c odpowiednio. chł opiec, któ ry wszystko odkrył . Dywany w pokoju nie są cał kiem mł ode.
Taras/balkon:
mieliś my taras, 2-3 pię tra miał y balkon z biał ym plastikowym stoł em i dwoma krzesł ami.

4. Lokalizacja. Terytorium.
Lokalizacja hotelu jest szykowna - Zatoka Rekina. I to w duż ej mierze jest powodem pozytywnego wraż enia reszty. Hotel znajduje się wś ró d sł ynnych pią tek, Rojana po lewej, Cztery pory roku, Wschó d sł oń ca, Savoy, Concord, Hilnon po prawej. Dzię ki tak solidnemu są siedztwu przez 4 lata w odległ oś ci pię ciu minut spacerem powstał a dzielnica rozrywkowa SOHO (sklepy z pamią tkami, kawiarnie, kilka supermarketó w, wolnocł owy, zaplanowany pokaz fontann, kultirama-lodowisko). Obszar Soho jest bogato zdobiony nowymi rzeź bami i figurkami dzieci, zwierzą t, muzykó w itp. ). Wszystko jest nowe.
Powierzchnia hotelu:
na stronie operatora jest opisany jako duż y zielony. Ale nie zgadzam się z tym duż ym. A bę dą c tam, doś ć szybko chodzili po hotelu i na Google Earth, w poró wnaniu nie tylko z są siadami, ale takż e z hotelami w Naama, Nabq, terytorium jest niewielkie.
Jednak wszystko jest uł oż one logicznie, nie sposó b się zgubić : dwie rzę dy dwu- i trzypię trowych budynkó w oraz duż y budynek o dwó ch skrzydł ach obramowują cych basen. Wszystko jest cał kiem schludne i ł adne. Droga do morza, nawet z gł ó wnego budynku, nie mę czy.
5. Rozrywka: rozrywka, wycieczki.
Opró cz 1 restauracji gł ó wnej, 3 a la carte (po rezerwacji). Wł oskie, orientalne i rybne. Wszystko jest mał e. Menu nie jest niesamowite, ale wszystko jest cał kiem smaczne.
Animacja w hotelu wcale nie był a !!! ! !
Bus do Namma Bay bezpł atnie zgodnie z rozkł adem (rezerwacja rano na wieczó r)

Lobby bar w holu, bary z przeką skami na plaż y i przy basenie.
Wycieczki to zaleta nie hotelu, ale operatora. Nie ryzykowaliś my i korzystaliś my z usł ug mez-tour. Pojechaliś my autobusem do Kairu, a autobusem do Ras Mohamed. Na liś cie jest wiele wycieczek i wiele odwiedzimy podczas jeszcze jednego urlopu, to po prostu nierealny wyś cig. Jedyne, co jest trochę drogie 250 na osobę Luxor samolotem.
Wydaje się , ż e aby pojechać do Luksoru, trzeba osiedlić się w Hurghadzie. Najpopularniejsze wycieczki to Jerozolima i Kair.
6. Jedzenie
7. Zgadzam się z opiniami o jedzeniu: nie ma duż ej ró ż norodnoś ci, ale nikt nie został gł odny.
8. Restauracja gł ó wna: powtarzane jest menu ś niadaniowe/lunchowe/kolacyjne. Wszystko jest na swoim miejscu. Zawsze jest ryż , warzywa duszone i gotowane na parze (ś wież e), makaron. ziemniaki, stek. Kieł basa-ser nie jest smaczny: ser jest suchy, kieł basa podobna do salcesonu - trochę za duż o skrobi, to też był o "zielono-niebieskie mię so" ze wzglę du na wyglą d, któ rego nie pró bowali. Jest jedna dostosowana kieł basa: coś jak Rusanovska z pieprzem. Jest sam twaroż ek, z owocami lub warzywami. Wybó r owocó w nie jest duż y: zawsze są daktyle, pamello, melon, guawa. Rzadziej pomarań cze, banany, winogrona, jabł ka. Był y sał atki owocowe z yushką.
Ucieszył a nas obecnoś ć life-kucharza Na ś niadanie chł opaki smaż ą trzy rodzaje jajecznicy, czyli jajecznicy i naleś nikó w, do któ rych dochodzą polewy z czarnej i mlecznej czekolady, nadzienie figowe.
Istnieją ró wnież konfitury pakowane o standardowym smaku chemicznym. Do obiadu na balkonie restauracji: smaż one warzywa, warzywa z mię sem lub wą tró bką z patelni, kebab, kurczak, pizza.

Snack bar na plaż y ma jedną nazwę : frytki z ketchupem, burger z kotletem, to chyba wszystko.
Restauracje a la carte są mał e, jak już pisał am, menu nie jest urozmaicone, ale wszystko jest pyszne.
Napoje w cał ym hotelu, z wyją tkiem holu, są wylewane do plastiku. A jeś li jest to normalne na plaż y ze wzglę dó w bezpieczeń stwa, to w gł ó wnej restauracji czę sto trzeba był o nawet pić herbatę i kawę z plastiku, ponieważ nie był o czystych kubkó w - był o to nieprzyjemne.
9. Morze
Bez zarzutó w. Nawet w poró wnaniu z Rasem Mohamedem, a tym bardziej z pontonami o dł ugoś ci 150 metró w. Te same opinie od ludzi, któ rzy byli już w Sharm 7 razy w ró ż nych hotelach, A Napoleonowie i pł aszczki i mureny - wszystko jest na swoim miejscu. Poza tym był sezon kwitnienia koralowcó w - wię c gł ó wne wraż enie robi morze. Basen i plaż a zamykane są w godzinach 18-15.
Basen jest jak wszę dzie. Tylko wyblakł e rę czniki nie podobał y się . Na trasie nie dał o się nie zauważ yć , ż e nasze ż ó ł te są najstraszniejsze. Chociaż na zdję ciu na stronie (naturalnie stare) są puszyste i jasne. Rę czniki w pokoju ró wnież był y zuż yte i nie był y idealnie biał e. Drewniane leż aki na plaż y też był y dalekie od nowoś ci, ale jak dla mnie nie nowe drewno jest lepsze od plastiku. Ale materace wcale się nie podobał y: był o wiele podartych lub mocno zuż ytych.
10. Koniec Tropicany.

Dotarliś my do ostatnich dni Tropicany. Hotel kupili nowi wł aś ciciele, ostatniego dnia zł apaliś my inwentarz, zmianę personelu (wywiady), uroczystoś ć zakupu (ś winia w restauracji gł ó wnej). A przy wyjś ciu nawet usunię cie emblemató w ze wszystkich kieliszkó w na recepcji przez ś wież o upieczoną obsł ugę.
Nowa nazwa AA Grand Oasis Resort. I chociaż hotel nie jest sprzedawany na rynku rosyjskim przez Teztour, zgodnie z informacjami na stronie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał