Pytanie o Hurghada

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
6338 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Tez-tour, anulowanie wyjazdu
Witam, eksperci Prompt, którzy napotkali. Godzinę temu dzwoni do nas nasze biuro podróży i informuje, że biuro podróży odwołało lot 1.03 Hurghada-Kijów. I proponuje powrót 28 lutego z małym zwrotem pieniędzy lub 3 marca z naszą dopłatą, a decyzję musimy podjąć w ciągu godziny. Umowa stanowi, że biuro podróży (dlaczego nie touroperator?) ma prawo zmienić datę wyjazdu. Oznacza to, że nie przysługuje żadne odszkodowanie, poza zwrotem pieniędzy za nocleg w pokoju. Więc ? Jakieś bzdury. Czy zdarza się, że takie odwołanie lotu? Od dawna śledzę ten lot - bilety zostały wyprzedane wiele dni temu. Czy to coś - cały samolot do ludzi powinien być gdzieś zapchany? Pomimo tego, że na stronie Teza jest niewiele miejsc na inne loty. W związku z czym można to podłączyć i co zwykle robi się w takich przypadkach? A po co ten pośpiech? A może to nasz agent przeoczył?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
8 subskrybenci  • zapytał 2018-02-096 lat wstecz
Odpowiedzi  •  16
аватар lisnevuch
Myślę, że agent to przeoczył. Nie może być.
аватар agent_borabora
Czy otrzymałeś wiadomość e-mail od swojego agenta, że ​​Twoja wycieczka została potwierdzona szczegółami lotu?
аватар L_ena
1. Zadzwoń do Teztour i zapytaj, czy Twój lot został odwołany. 99%, że żaden lot nie został odwołany, tylko agent naliczył opłatę za wycieczkę za 7 dni, a miejsca w samolocie są tylko na loty za 5 i 10 dni.
A teraz, aby nie otrzymać zwrotu wszystkich środków, agent próbuje oszukać Cię w dogodnych dla niego opcjach.
2. Jeśli Tez nie potwierdził odwołania lotu, zadzwoń do agenta i powiedz, że dzwoniłeś na infolinię operatora, gdzie informacja nie została dla Ciebie potwierdzona. A teraz chcesz otrzymać pełny zwrot pieniędzy lub rekompensatę za zgodę na lot dwa dni wcześniej w większej kwocie niż oferuje Ci agent. W przeciwnym razie napiszesz list do teztour opisujący sytuację, do komitetu turystycznego i do stowarzyszenia ochrony konsumentów.
3. W jaki sposób mogę podpisać umowę, na mocy której agent po pełnej opłaceniu wycieczki ma prawo do zmiany daty wyjazdu???????
аватар Tigrusya
Dziś jest piątek, zadzwoniła na początku siódmego wieczoru, koniec dnia pracy i tygodnia pracy. Wyślij to pocztą
Ze względu na dostosowanie programu lotów, lot 01.03 Hurghada-Kijów nie będzie wykonywany. Proponujemy turystom zwrot w dniu 28.02 ze zwrotem 46$ brutto za 1 dobę lub przedłużenie do 03.03 z dopłatą 110$ brutto za pobyt. Prosimy o jak najszybsze podjęcie decyzji, ponieważ liczba miejsc na lot 28.02 Hurghada-Kij i 03.03 Hurghada-Kij jest ograniczona.
Mówię - nie widzę miejsc na stronie na lot w dniu 28.02. Ona - to dlatego, że lot jest zamknięty, a miejsca są zachowane dla tych, którzy nie wsiadają na 1.03. Jakiś nonsens. Kazała przenieść się do 28 - i bez odpowiedzi, bez cześć. Dzień pracy się skończył, telefony biurowe milczą. Wtedy jakaś dziewczyna odpowiedziała, powiedziała, że ​​nikogo nie ma, jakby zadzwoniła do mojego agenta, zmieniła rezerwację i odpowiedź miała nadejść jutro lub w poniedziałek.
Dziś jest piątek, zadzwoniła na początku siódmego wieczoru, koniec dnia pracy i tygodnia pracy.
аватар Tigrusya
Ups! Coś poszło nie tak
аватар Tigrusya
Umowa, powiedziała, jest standardowa, nie wprowadza się żadnych zmian
List od agenta przyszedł w dniu rezerwacji, 3 tygodnie temu, z linkiem do mojego konta na stronie Itour. Z informacjami o lotach, hotelach itp. - taki sam jak w aneksie do umowy.
A jeśli zażądasz zwrotu, to przeliczą po kursie z dnia zwrotu, a nie zwrócą kwoty, którą zapłaciłem w hrywnach? A kurs to prawie 2 UAH. spadł, też nieprzyjemny
Jutro rano zadzwonię do Teztura
аватар ira707
L_ena, czy Twoje biuro podróży kiedykolwiek dostosowało dla Ciebie umowę?
Żadne biuro podróży i operator nie omówi z Tobą warunków umowy, albo podpiszesz z nimi standardową umowę, albo nie wykupisz wycieczki, ich rozmowa jest krótka. Cóż, umowa jest po stronie operatora, a nie turysty... u nas wszystko jak zwykle...
аватар ira707
Nie będę opowiadał o transferze lotu, ciekawie go posłuchać. Generalnie widzę jakiś trend związany z transferami/odwołaniami lotów do Egiptu. Mamy też lot do Sharm w listopadzie, który był wcześniej i osobno opłacony, był przekładany 4 razy!!!Ludzie z innych miast siedzieli na lotnisku 12 godzin! dla dogodnego lotu) z Aneks został znokautowany. Ale wielu oburzyło się i machnęło ręką, nie wierząc, że można coś zrobić.A agentka moich znajomych okazała się niesumienna, powiedziała, że ​​zarezerwowała dogodne loty, zapłaciła podwyższoną kwotę za wycieczkę i wzięła regularne loty do pakietu wycieczkowego. I oczywiście nie słyszała o zwrocie środków od Anex i nikt ich nie zwrócił!
аватар Tigrusya
My też z Anex raz odkładaliśmy lot co godzinę lub pół godziny, w rezultacie - na 8 godzin. Na początku wszyscy się przestraszyli i przestraszyli, że nie będą latać, skoro samolot był tak długo naprawiany - w rezultacie tylko 1 rodzina nie latała. Nie wiem, czy coś dostali.
Ale z Tez lecieliśmy 2 razy - wszystko było normalnie, jak w zegarku. Dodatkowo w momencie wyjazdu – najtańsze ceny były porównywane z innymi operatorami.
W zasadzie tak się dzieje, jeśli zostaniemy przeniesieni. To po prostu dziwna sytuacja i sam się z nią nie spotkałem. Napisałem już na mez-tour i aitur. Komisja Turystyki wygląda jakoś nieprzekonująca...
аватар Bovik
L_ena Jeśli kiedykolwiek coś piszesz lub doradzasz, powinieneś znać ten temat przynajmniej trzy razy. Piszesz "W przeciwnym razie piszesz list ...... opisujący sytuację, do Komisji Turystyki i do Towarzystwa Ochrony Praw Konsumentów.".
Ale takie organy państwowe od dawna nie istniały na Ukrainie.
A o co pytasz?
Odpowiem. Ministerstwo Rozwoju Gospodarczego powołało Departament Turystyki i Uzdrowisk, który zajmuje się rozwojem turystyki, a nie rozpatrywaniem skarg pomiędzy biurami podróży a ich klientami.
Jeśli chodzi o ochronę konsumentów, kwestia ta została nałożona na Państwową Służbę Ukrainy ds. Bezpieczeństwa Żywności, dodając nazwę „i ochrona konsumentów”. Zapytaj o tę usługę, aby pomóc turystom.
Istnieją dwie możliwości: skarga (odwołanie) do organizatora wycieczki, ponieważ biuro podróży pracuje z nim na podstawie umowy.
Tigrusya już to zrobiła. I do sądu. Najuczciwszy sąd.
аватар lana_181
Wszystko czytam.tak.wszystko się zgadza..odszkodowanie,zadzwoń,zdecyduj.Ale jest jeszcze jedna sprawa. Zadzwoń na lotnisko i linie lotnicze przewoźnika! Łatwiej, szybciej i na pewno dostaniesz informację.Dlaczego samolot jest przenoszony, czy nie odlatuje, lub co się dzieje z tym lotem.A stamtąd już będziesz tańczyć.Jak to mówią.Kijów..ale w ciągu 10 minut Dowiedziałem się, co i dlaczego, i podzieliłem się tym z pasażerami, z zainteresowanymi, bo powiedziano nam, że informacje nie są prawdziwe, samolot faktycznie się zepsuł. noc do innego hotelu, a rano wszyscy bezpiecznie odlecieli do domu.To była wycieczka Anexa. Najważniejsze jest posiadanie informacji.
аватар Tigrusya
Generalnie przeszczepiono nas 28 lutego, dzień wcześniej.
Infolinia Tezy nie działa, na poparcie Róży Wiatrów mówią, że są firmą czarterową, a loty można przenosić w dowolne miejsce. A w ich harmonogramie naprawdę nie ma lotu na 01.03. I jest, jak powiedział mi nasz agent podróży - na wieczór 28 lutego i na ranek 3 marca.
Tak więc w naszym kraju nie ma metod oddziaływania, jak rozumiem. A na forum można się tylko skradać :))
аватар Tigrusya
Ponownie Róża Wiatrów odpowiedziała na maila bez podania przyczyn
Witam!
Zgodnie z decyzją klienta lotu lot 7062 w dniu 01.03 został odwołany. Prosimy o kontakt z miejscem zakupu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat daty lotu powrotnego.
Z wyrazami szacunku,
Polszczuk Switłana
Zespół Działu Marketingu i Rezerwacji
аватар agent_borabora
Co jest niepokojące:
1. Agent nie jest dostępny poza godzinami pracy.
2. Link nie prowadzi do strony operatora, ale do strony agencji Itour.
Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że operator naprawdę może odwołać lot. Ale żeby mieć pewność, że nie jest to niedopatrzenie agenta, trzeba zażądać od operatora oficjalnych pism ze zmianami w programie lotów.
аватар Tigrusya
agent_borabora, a jeśli to prawda i wszystko jest oficjalne, czy nie ma sensu wymagać czegoś? Lot został odwołany, turyści zostali przeniesieni na inny lot, zwrócono koszt pokoju za dobę. Jutro odbiorę dokumenty i prawdopodobnie umowa zostanie przepisana na kolejną ilość nocy, zwrot pieniędzy. Czy automatycznie zrzeka się roszczeń? A w agencji przy zawieraniu umowy muszą podać numer wniosku, aby można było sprawdzić go na stronie organizatora wycieczki? Tyle, że zawsze dali mi link z hasłem do mojego konta na stronie aitura, pomyślałem, że wystarczy
аватар agent_borabora
Jeśli lot zostanie oficjalnie odwołany, nie ma powodu, aby domagać się roszczeń.
Tak, agencja musi podać numer wniosku na stronie operatora w celu samodzielnego sprawdzenia wniosków. W Tez Tour jest to możliwe dla turysty bez loginu i hasła.
Informacje na stronie Agencji Aytur nie mają znaczenia.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Hurghada
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już