Sam hotel jest dobry, ale obsługa jest doskonała?

Pisemny: 15 kwiecień 2021
Czas podróży: 5 — 12 kwiecień 2021
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 2.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 6.0
Zacznę od profesjonalistó w:
Spotkał em się , przyniesiono szybko, zobaczył em bransoletki o 8.30, ustalił em o 11.30;
Pokó j jest czysty, codziennie sprzą tany, chociaż szampon i odż ywkę do wł osó w wł oż ono po 1 USD;
Okolica jest pię kna, duż a, czysta;
Morze jest po prostu wspaniał e, plaż a jest czysta.
Prawdopodobnie jedna z gł ó wnych zalet: (
Teraz o wadach:
Sejf w pokoju nie jest specjalnie resetowany (mam sejf w domu, zapoznał em się z jego ustawieniami), wtedy zadzwoń do osoby, któ ra go zresetuje i zaż ą da od Ciebie 1$;
Nie ma zadeklarowanych 5 restauracji, w tym restauracja z owocami morza! ! ! ! ! Tylko dwie prace! : (O czym nikt nas nie ostrzegał. )

Obsł uga w restauracjach chce być lepsza (choć w ogó le nie da się ich nazwać restauracjami STOŁ Ó WKA! Tak jest bardziej). Kelneró w jest mał o (przekonuje Kovid), stoł y są kiepsko posprzą tane, czę sto trzeba był o stać przy stoliku, któ ry wypuszczano na 15 minut, nikt nie potrafił posprzą tać.
Jeś li ktoś podejdzie i zaproponuje jakikolwiek drink, to wszystko z kró lestwa fikcji.
Kuchnia jest taka sobie, spodziewał am się , ż e bę dzie smaczniejsza, ale nie był am gł odna.
Jeś li przygotował eś coś smacznego, dostaniesz dwa kawał ki, ale Arabowie dostaną peł ny talerz, wydawał o się , ż e tak samo był o z lodami, ale znowu Arabowie wł oż ą tyle, ile się da.
Przynajmniej to osobny temat, o nalewaniu piwa do papierowego kubka, ż eby piana wylał a się na wierzch, a piwo był o niefortunne 1/3 szklanki, o któ rej nawet nie chcę wspominać.
Sok rozcień cza się wodą i zdarzał o się , ż e zanim miał tylko kolor, w ogó le nie ma smaku (kto pamię ta Yuppie, wtedy jeden na jednego). Koktajle są mniejsze, ale szczerze mó wią c, 1 USD nie pomogł o, ale moż na się z tym pogodzić.
Od "czł owieka", któ ry robił hamburgery w pobliż u plaż y w ogó le zabił , tydzień wita cię , uś miecha się , a potem ż ą da pienię dzy za hamburgery i to w takim tonie, ż e trzeba mu dać.2 dolary! ! ! ! ! Przegrany ...
Ale nawet wś ró d nich są normalni ludzie, szanuj pizzę ! Specjalne podzię kowania dla przewodnika Belala, za zrozumienie i pomoc, bardzo dzię kuję ! ! ! ! ! Wię cej takich ludzi i odpoczynek był by znacznie przyjemniejszy.
Zjeż dż alnie dla dzieci, szczerze mó wią c, są w kiepskim stanie, zardzewiał e, podarte.

Zadaniem przewodnikó w jest być grzecznym przez pierwsze kilka godzin, podczas gdy oni proponują wycieczki po zawyż onych cenach i reklamują „najlepsze miejsca” na zakupy, z któ rych się interesują , obiecują rozwią zać wię kszoś ć problemó w, a potem po prostu znikają i robią nie odbieraj poł ą czeń.
Ogó lne wraż enie hotelu, szczerze mó wią c, niezbyt, raczej nie polecam, obsł uga 5+ podana tam wcale nie cią gnie, maksymalnie 4, a te z nacią giem. Ale powtarzam, morze jest tam super!
! ! ! ! Jeś li znó w lecimy do Hurghady, to nie do sieci hoteli Albatross!
Ż yczymy wszystkim mił ego wypoczynku!
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał