Hotel bez usługi

Pisemny: 4 październik 2011
Czas podróży: 1 — 7 wrzesień 2011
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Na recepcji, przed osiedleniem się , wyczerpał y wszystkie nerwy. Bą dź przygotowany na to, ż e okna dobrego pokoju bę dą patrzeć nie tylko na opuszczoną budowę , ale na naturalne wysypisko ś mieci. Ile wysił ku i nerwó w musiał o być wydane na zmianę pokoju . Nie ma obsł ugi w hotelu . Dobre jedzenie przystosowane dla Europejczykó w , ale restauracja jest bardziej jak stoł ó wka zwią zkowa - ś ciska , kolejki , wycią gają talerze spod nosa . Idą tł oczno , a ty tak naprawdę nie przebywasz z dzieć mi, wydaje się , ż e kierownictwo hotelu w ogó le nie kontroluje pracy hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał