Były miłe wspomnienia z reszty, ale hotel wyraźnie nie ma 5 gwiazdek ..

Pisemny: 3 listopad 2018
Czas podróży: 21 — 28 październik 2018
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 6.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 9.0
1. Byliś my w tym hotelu tydzień temu na wakacjach z rodziną . Wybraliś my opcję budż etową , ale na 5 gwiazdek. Ten hotel był jednym z najtań szych spoś ró d 5 * hoteli w Hurghadzie. Zależ ał o nam ró wnież na tym, aby hotel był odpowiedni dla mał ych dzieci, zgodnie z opiniami w Internecie i podanymi warunkami hotel jest dla nich ok. Do hotelu przyjechaliś my wieczorem, tuż przed kolacją , zostawiliś my walizki na recepcji i poszliś my do jedzenia, byliś my zmę czeni i dlatego po jedzeniu szybko się usadowiliś my.

2. Podobał mi się sam format liczb. Willa bardzo blisko basenu, pierwsze pię tro, wł asny taras. Przyjemny pokó j na pierwszy rzut oka. Terytorium jest duż e, jeś li nie atutem hotelu. Bardzo pię kna, szczegó lnie wieczorem. Wiele dobrze utrzymanych basenó w regularnie czyszczonych. W dwó ch ogromnych basenach jest woda morska, w pozostał ych dwó ch jest zwyczajna. Jeden z nich ma ogrzewanie, ale pod koniec paź dziernika nie dział ał i bez powodu na zewną trz był o 32-33 stopnie. Kwiaty, palmy, krzewy.

Duż e przestronne lobby, dobre Wi-Fi.

3. Zalety. Jedzenie mi smakował o, ale warzywa i owoce są takie sobie. Nie wydają się być bardzo ś wież e. Jakoś chciał em spró bować pomidora, prawie zwymiotował em, a to nie jest w przenoś ni. Tak, a owoce prawie zawsze był y w jakimś syropie, czy czymś . Chciał em kukurydzianych ś wież ych owocó w, ale wyglą da na to, ż e w Egipcie są z tym pytania. Nie polecam kupowania ś wież ego soku ani na miejscu, ani nigdzie indziej. Wyjmują go z lodó wki i po prostu wlewają do szklanki. Zapomnij o ś wież oś ci picia pysznego ś wież ego soku. Pij fantę . Piwo nie jest smaczne. Wlej do zlewek o pojemnoś ci 200 ml. Czę sto w plastikowych kubkach (witaj egipskie Ministerstwo Infrastruktury, jak hotelowi moż na przyznać.5 gwiazdek, jeś li drinki wlewa się do plastikowych kubkó w w barach ..
z plastikowych butelek) nie bę dę malował na jedzeniu, ale wybó r jest przyzwoity i jeś li w ogó le lubił em napeł niać ż oł ą dek w tym hotelu, ani jednego dyskomfortu. Jeś li pró bujesz czegoś pierwszy raz, polecam na koniec wypić niewielką iloś ć Coca-Coli. Dla najlepszego przebrania. W jadalni zawsze jest za mał o widelcó w i ł yż ek, jeś li przyjdziesz pó ł torej godziny po starcie, stoł y mogą być brudne. Teraz numer. W pierwszych godzinach wieczoru zorientowali się , ż e nie warto otwierać dwó ch tarasó w, stamtą d natychmiast wypeł za oż ywienie: koniki polne, pają ki i duż e mró wki. Wprawdzie rama okienna nie mieś ci się ciasno w ł azience i chę tnie wspinają się do ł azienki, ale to taka informacja dla wraż liwych, szybko zaczę liś my aktywnie dociskać je stopami (w butach). ), wtedy wszystko bę dzie dobrze . Warunki niehigieniczne. To wł aś nie to sł owo wiruje na ję zyku po dniu spę dzonym w hotelu.

Na poś cieli są plamy. Ł azienka jest brudna. Od dobrego dostał em dobrego sprzą tacza, wszystko z nim od razu się uł oż ył o. Za każ dym razem zostawiał em 2-3 dolary i wszystko był o idealnie posprzą tane. Trochę o wodzie. WYSOCE nie polecam picia wody z kranu, a nawet mycia w niej owocó w lub pł ukania ust podczas mycia zę bó w. Po prostu weź prysznic. Na wszystko inne dostarczane są do pokoju 3 butelki wody dziennie. Polecam dokupić kolejne 2-3 litry dziennie. Jeś li nie chcesz zadzierać z dermatologią . System klimatyczny w pomieszczeniu dział a z pewnymi problemami, jak ustawisz go na 24 stopnie lub niż ej, to zimno jeź dzi duż o, za duż o, a jak jest już.25 to za ciepł o… jakoś niekomfortowo. Kto nie lubi czegoś w systemie klimatyzacji, polecamy też powiesić jedną klapę rę cznikiem, bardzo nam to pomogł o)

Obsł uga w holu i barach jest dyskretna. Ogó lnie normy. Ale poziom 5 gwiazdek wyraź nie nie pachnie.
Zdarzył o się kilka nieprzyjemnych sytuacji, np. dwa razy wywieziono nas z pewnych stolikó w w jadalni, jak się pó ź niej okazał o, miejscowi turyś ci lubią na nich siadać (lokalni Egipcjanie, któ rzy odpoczywają w hotelu), bardziej się starają im niż dla wszystkich innych. Taksó wkarze są niezwykle nachalni. Sprzedawcy uliczni są NIEZWYKLE nachalni. Nic do poró wnania.

Werdykt jest nastę pny. Bę dzie Ci odpowiadać , jeś li nie jesteś zbyt pretensjonalny i chciał byś lepiej wypeł nić swó j brzuch, ale nie bę dziesz w stanie być hedonistą . Obsł uga w tym hotelu nie jest ustandaryzowana. W zależ noś ci od nastroju personelu obsł uga bę dzie stale się ró ż nić . Kelnerzy, któ rzy biegają po jadalni od czasu do czasu, a potem strzelają oczami do nowo przybył ych blondynki) Przygotujcie się panie. Podobał a mi się reszta (i tak jest wielu na wycieczkach), ale jestem pewien, ż e w tym ż yciu jest coś lepszego niż Royal Lagoon. Prawda dla innych pienię dzy, a to jest inna historia)
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał