To wcale nie jest usługa 5*

Pisemny: 11 listopad 2023
Czas podróży: 4 — 11 listopad 2023
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 4.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 5.0
Drugi raz tutaj po 2 latach, degradacja hotelu...i obsł ugi. W tej chwili należ y zwró cić uwagę na najwię kszy basen w remoncie, na któ ry rozcią ga się widok z willi po prawej stronie terenu. Dopiero po lewej stronie roztacza się pię kny widok z willi. Mam wraż enie, ż e prawa strona nie jest gę sto zaludniona, ale po lewej są zakwaterowani, tak jak mi się przytrafił o, mimo ż e zatrzymał em się na 13 nocy i liczył em na pię kny widok, to przy sprawdzaniu nastró j był cał kowicie zepsuty- hotel nie zrekompensuje Ci swoich bł ę dó w, nie ma tu skupienia na kliencie, no chyba, ż e ​ ​ zależ y Ci na dodatkowych wydatkach, co osobiś cie zauważ ył am przy aplikowaniu dla dwó ch kobiet z Polski czy Rumunii. Zameldowanie jest spó ź nione o 3 godziny i niezgodne z kategorią pokoju na kuponie, recepcja przebiega bez pozdrowień i uś miechó w, ż aden problem nie jest przez nich szybko rozwią zywany, nawet przez przewodnika, menadż erowie chodzą po terytorium z waż noś cią , ale nie ma sensu kontaktować się z nimi z problemem. (recepcjonista Karim i menadż er Pan Wael).
Meble są stare, gospodynie same nie dbają o to, aby pokó j był w dobrym stanie w momencie wydania, pokoje są wydawane z poś cielonym ł ó ż kiem i rę cznikami, ale z brudną podł ogą , wł osami w ł azience na podł odze, awarie nie są monitorowane i nie naprawiane bez skarg ze strony goś cia, zadzwoń do nich i poczekaj w pokoju, gdy przybę dą , maksymalna niedogodnoś ć dla goś ci! Jeś li wystą pią.2-3 awarie, nie wszystko zostanie naprawione od razu i po przypomnieniu lub skandalu. Rę czniki plaż owe nie są zmieniane w cią gu dnia, moż na je jedynie oddać lub odebrać kartą , chociaż odstę p mię dzy otwarciami rę cznikó w wynosi 10-17 jednorazowo, to nie Ty decydujesz, kiedy chcesz ś wież y rę cznik, ale Mustafa , któ ry czę sto nudzi się bez pracy, ale menadż erowie go w peł ni aprobują , czasami ze wzglę du na taką organizację ustawia się kolejka do wydania i odbioru rę cznika (zdję cie), obsł uga jest gł upia, nie zorientowana na klienta w kwestii rę cznikó w, przez resztę czasu tauel Man Mustafa krę ci się po terytorium, nie mają c nic do roboty (zdję cie).
Sprzą tania jako takiego nie ma, zmieniają rę czniki, wkł adają wodę , poś cielą ł ó ż ko, za 50 rubli lokalnych (1.5 dolara) bez ł abę dzi, wynoszą ś mieci, nie myje się podł ogi, nie myje się wanny, wedł ug mojego obserwacje przez tydzień . Wi-Fi jest wył ą cznie w lobby, bardzo, bardzo sł abe, stale wymaga autoryzacji. Kawa mi nigdzie nie smakuje, w barach przy basenie i nad morzem jest szczegó lnie wodnista, nic wielkiego. Restauracja mniej wię cej na 4 osoby, nie jest gł odna, ale bez rewelacji, chociaż wieczorem i w porze lunchu regularnie są grillowane ryby i krewetki, owocó w jest mał o i nie ma ró ż norodnoś ci, brakuje nawet bananó w, melona i jabł ek , pomarań cze, czasem persymony. Zawsze są wypieki i ciasta. Robią omlety, nie jestem mię soż ercą , ale mają kieł baski, kurczaka i mię so, a dodatki obejmują makaron, kuskus, ryż , ziemniaki, warzywa gotowane na parze i grillowane.

Brakuje oczywiś cie normalnych przeką sek przy basenie (gł ó wnie wypieki) i nad morzem (jeś li nie pojedzie się do hotelu na lunch, to niestety są frytki, burgery i hot dogi, są też warzyw za mał o i szybko się koń czą , tylko buł ka i kieł basa albo mię so oczywiś cie niezbyt dobre. A u mnie w ogó le ż adnego mię sa, tylko frytki. Naczynia są plastikowe, nie zastanawiał am się zbytnio nad sterylnoś cią , na wszelki wypadek. Plaż a jest normalnie wyposaż ona, jest prysznic, ale przy basenie nie ma prysznica, a toalety są bardzo niewygodnie zlokalizowane.
Dlaczego 5, czy tylko dla humorystycznego personelu, w wię kszoś ci pozytywnego, peł nego humoru, bardzo lubią cego dzieci, tete? spę dzać z nimi czas. Prosimy o opuszczenie basenó w dokł adnie o godzinie 17:00. Autobus plaż owy jest stary, ale kursuje doś ć czę sto.
Jeś li chodzi o obsł ugę na recepcji i poziom rozwią zywania problemó w goś ci, skupienie na kliencie - 1-2 gwiazdki, bardzo nieprofesjonalny, degradacja na twarzy. No có ż.5*, to ekonomia, 3+ (zdję cie).
Potrzebujesz zagrody w morzu, a nie gł ę boko do liny z bojami.
Morze jest oczywiś cie najfajniejszą rzeczą na ś wiecie i nie zależ y od hotelu) ogó lnie rzecz biorą c, moim zdaniem cena/jakoś ć nie odpowiadają , no i oczywiś cie rezerwacja i tripadvisor znacznie zawyż ają ocenę hotelu w gwiazdkach, to 3 +. jeś li obniż ysz cenę , bę dzie peł na zgodnoś ć z tą oceną (obsł uga, odległ oś ć od morza, jedzenie i atmosfera).
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał