obrzydliwe azjatyckie zarządzanie?

Pisemny: 4 wrzesień 2009
Czas podróży: 22 sierpień — 2 wrzesień 2009
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 6.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 8.0
Pomimo dobrze wybudowanego budynku i doś ć wygodnych pokoi - obsł uga jest po prostu obrzydliwa. Cał kowity brak szacunku i lekceważ enie pró ś b turystó w. Nie ma nic nawet 4-gwiazdkowego hotelu: pokoje sprzą tane są niedbale, mimo braku szamponu i mydł a i wielokrotnych pró ś b, nie pojawił y się do koń ca pobytu, nie ma innych udogodnień (np. odż ywek do ciał a) w wzrok, autobus na plaż y jedzie nieregularnie, zatł oczony, kierowca wyzywają co opuszcza plaż ę , mimo spó ź nionych turystó w biegają cych za autobusem, nawet z mał ymi dzieć mi. W jadalni (bo nie moż na tego niewygodnego i brudnego pokoju nazwać restauracją ) panuje wieczny tł um
Naczyń jest za mał o (trzeba stać w kolejce), czę sto są brudne, stoł y lepkie, asortyment jedzenia i napojó w bardzo ubogi. Na plaż y - leż aki są brudne i czę ś ciowo poł amane, bez materacy trzeba je nosić samemu. Gdyby nie morze i sł oń ce i mniej lub bardziej przyzwoita plaż a, resztę moż na by uznać za po prostu zepsutą . Maksymalnie, do któ rego ten hotel się trzyma, to 3 gwiazdki, a nawet wtedy - z rozcią gnię ciem
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał