Normalny hotel, 4 minus?

Pisemny: 21 listopad 2018
Czas podróży: 9 — 15 listopad 2018
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 5.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 4.0
Nasze wakacje miał y zaczą ć się.8 listopada, dzię ki Joint Up przeł oż yliś my lot o ponad dzień i do hotelu dotarliś my 9 listopada o 23:00, w efekcie zamiast 7 dni odpoczynku, dostał em peł ną.5!
Najpierw o dobru. Po przyjeź dzie natychmiast usiedliś my. Dali dobry pokó j, z widokiem na basen, pokoje sprzą tane są.2 razy dziennie, jest telewizor, sejf, woda, szampony są uzupeł niane codziennie, rę czniki są wymieniane. Ale nie zostawili nam zestawu do herbaty. Kuchnia jest w porzą dku, wszystko bardzo czyste, naczynia, sprzę t AGD są wymienione, naczynia zabierane, podł oga zamiatana i myta. Szefowie kuchni i kelnerzy robią wszystko, co w ich mocy, ż yczliwi, uś miechnię ci i uprzejmi, administrator nad wszystkim czuwa, zawsze jest w miejscu pracy, wydaje polecenia kelnerom. Terytorium jest pielę gnowane, podlewane, trawa jest koszona. Plaż a jest peł na leż akó w, wszystko nowe, wejś cie do wody jest piaszczyste, jest pomost, jeś li pł ywa się z pomostu to są korale.
O zł ych. Przewodnik hotelowy Mukhtar to po prostu cham, nie ma innego celu, jak sprzedawać wycieczki 4 razy droż sze, na przykł ad wycieczki do Kairu sprzedał za 100 dolaró w, a my kupiliś my przez internet za 35, w rezultacie jechaliś my w ten sam autobus z tymi, któ rzy zapł acili 100! Kiedy rano mieliś my spotkanie z rocznikiem hotelu Makhtar, przez 5 minut opowiadał o mieś cie, pozostał e 40 minut opowiadał o wycieczkach, gdy dowiedział się , ż e przyjechaliś my po raz pierwszy, zaczą ł sprzedawać wycieczki, gdy mu odpowiedział em, ż e przyjechaliś my nad morze, a nie na wycieczki, wtedy niegrzecznie zaczą ł na mnie krzyczeć , w odpowiedzi mó wię nie krzycz, rozmawiam z tobą odpowiednio, w rezultacie on zaczą ł nam grozić odmową wycieczek, pisaliś my, zaczą ł zastraszać , ż e nie bę dziemy mogli nigdzie jechać poza hotelem takim jak nasz, ale mą ż pyta, dlaczego wtedy kupiliś my wizę na lotnisku, zrobił nic nie mó wił i już z nami nie rozmawiał .

Kolejny osobny punkt Chcę zwró cić uwagę na animację , a raczej nie nieobecnoś ć , naliczyliś my 4 osoby animatora, Olya i Alena, któ re w ogó le nic nie robią , wcale nie jest jasne, za co im pł acą , ś pią do 11, a potem wł ą cz muzykę na plaż y, kilka piosenek jest zawsze same i te same, nie był o z nich sensu, każ dego wieczoru czekali na coś ciekawego, ale animatorzy nic nie zrobili, raz był o karaoke z 5-7 piosenek , dla dzieci to zawsze ta sama piosenka. Pewnego dnia zrobili coś w rodzaju kotł a przy basenie, wię c animatorzy po prostu zrobili zdję cie ludziom biorą cym koktajle i przeką ski, a nastę pnie podeszli do ludzi i zaoferowali pomoc w napisaniu recenzji o hotelu. Jeś li któ ryś z administratoró w hotelu to przeczyta, radzę zwolnić animatoró w i znaleź ć nowych, hotel jest bardzo nudny, a po tym nie chcesz przyjeż dż ać po raz drugi! Poprosiliś my o wł ą czenie muzyki wieczorem, animatorzy powiedzieli nam, ż e jej nie wł ą czają , bo przeszkadza to starszym wczasowiczom. Ten hotel jest bardziej odpowiedni dla osó b starszych, ponieważ animacja jest zerowa, bardzo nudna! Animatorzy zaproponowali wyjazd do miasta na dyskotekę za 15 USD, czy to normalne? Zamiast robić dyskotekę w hotelu! !
Barman na plaż y i w barze zawsze robi te same "koktajle", dawali mu napiwek, myś leli, ż e postawa bę dzie lepsza, ale on i tak nas zignorował , podlizał się Anglikom, przynió sł im koktajle, w ogó le nie zwracał na nas uwagi.
Podsumowują c, najbardziej sumienni pracownicy hotelu to kucharze i kelnerzy!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał