Dyskryminacja ze względu na narodowość jest znakiem rozpoznawczym Lilyland

Pisemny: 11 styczeń 2011
Czas podróży: 25 grudzień 2010 — 1 styczeń 2011
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 3.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 5.0
Hotel posiada 2 pakiety all inclusive – dla Sł owian i dla Europejczykó w (ró ż ne kolory bransoletek).
Gł ó wne ró ż nice:
1) Sł owianie osiedlają się w strefie mię dzy barierą a recepcją („Dzielnica Rosyjska”), Europejczycy - mię dzy recepcją a morzem;

2) Sł owianie jedzą w restauracji - jadalnia a la, któ ra w szczycie sezonu nie wystarcza na normalną obsł ugę (tzn. ustawiają się kolejki do 10-15 osó b na jedno danie, nie ma miejsc do siedzenia , moż esz wę drować z talerzem nawet 10-15 minut po hali, jeś li jesteś z dzieckiem - jest to problematyczne). W jadalni nie ma obrusó w, napoje są w plastiku, klimatyzacja jest sł aba. Europejczycy mają inną restaurację , wyglą da znacznie przyzwoiciej - obrusy, szklanki do napojó w. Jedzenie - zwykł e w Egipcie, moż e jakoś bardzo mał o owocó w.
3) w barach Sł owianie wlewa się do plastiku, Europejczycy do szkł a (z wyją tkiem baru na plaż y). Chwila generalnie nie jest znaczą ca, ale kiedy staniesz w tej samej kolejce i poprosisz o ten sam napó j - (na przykł ad piwo - i wleje się do plastikowej szklanki 100 g dla ciebie, a dla Europejki o pó ł - litrowe szklane szkł o) - to nieprzyjemne.
Hotel nie ma 500 pokoi, ale 2500 - myś lę , ż e lepiej napisać uczciwie na stronie, bo duż y teren z 500 pokojami i 2500 jest inny. W pierwszym przypadku - to zaleta, w drugim - koniecznoś ć .
W hotelu raz zgaszono ś wiatł o i wodę , pokoje są przecię tne, bez fanaberii. Ś wietnie posprzą tane. Widać , ż e hotel wybudowano z rozmachem, ale kolejne remonty był y bardzo ekonomiczne. Wiele komaró w zabrał o ze sobą repelenty - uratował o.
Z dobrego:
1) zadbany teren zielony,
2) czysta laguna, dobry ponton, duż a wygodna plaż a,
3) animacja.
Mó wiliś my po arabsku i angielsku, wię c nastawienie personelu był o powś cią gliwe i przyjazne, ale w stosunku do innych Sł owian raczej wrogoś ć (ale to raczej subiektywne).
Myś lę , ż e już nigdy nie przyjedziemy do tego hotelu (chyba ż e oddadzą bilet za darmo). Podział na poziomie narodowym jest bardzo nieprzyjemny, zwł aszcza ż e taka jest polityka hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał