Kolejka górska

Pisemny: 30 lipiec 2018
Czas podróży: 14 — 21 lipiec 2018
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 4.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 8.0
Nie jestem wś ró d awanturnikó w i zawsze czytam zł e recenzje z nieufnoś cią , ale jak odpoczę liś my ... oceń cie sami. .
Nigdy, pod ż adnym pozorem, nie skontaktujemy się z organizatorem wycieczek, takim jak JOIN IP! I nie polecamy nikomu! Zgodnie z umową mieliś my lecieć do Hurghady 14 lipca 2018 r. o godzinie 5:00, ale faktycznie lot został przesunię ty na 5-40, a na 10:00 i 11:00. Ludzie przez cał ą noc drę czyli się na lotnisku jak bezdomni, przeszli kontrolę paszportową . Po prostu zostaliś my wrzuceni do zielonej strefy i zapomniani! Lot był opó ź niony o ponad 6 godzin i zgodnie z prawem mieliś my być nakarmieni i mieć miejsce na odpoczynek, ale nikt tego nie zrobił ! Dziewczyny z pomocy po prostu kł amał y i bawił y się na zwł okę . Nikt się o nas nie troszczył .
Dopiero po bardzo silnym skandalu na cał ym lotnisku, gdzie cał y tł um oszukanych ludzi sfotografował wszystko, sfilmował to na wideo, aby umieś cić to w Internecie, a takż e zaż ą dał od przedstawicieli zaró wno lotniska, jak i touroperatora, aby wyjaś nić , co miał o stał o się i co bę dzie dalej, przyjechał przedstawiciel lotniska, któ ry począ tkowo też nie chciał nic robić , ale potem musiał , bo ludzie byli bardzo ź li! A najciekawsze jest to, ż e w obecnoś ci ludzi zadzwonił do przedstawiciela touroperatora i zaprosił do wyjś cia do ludzi, ale odmó wił i nie wyszedł ! To tylko cyna! ! ! Wię c nigdzie nas nie wyrzucono! A przed naszym lotem, dosł ownie 2 tygodnie wcześ niej, nawet tutaj na Biał orusi pokazali podobną sytuację w telewizji na oficjalnym kanale: ludzie dł ugo nie mogli wylecieć z kijowskiego lotniska, touroperator to ten sam, globalny skandal! Sytuacja okazuje się podobna, jeden do jednego!

W efekcie przybyliś my do Hurghady nie o 7-55, jak wynikał o z umowy, ale okoł o 16-00. Kiedy minę liś my kontrolę , gdy dotarliś my, był już wieczó r, okoł o 18-00. A co najważ niejsze cał y opł acony przez nas dzień , któ ry mieliś my spę dzić na urlopie, został nam skradziony! ! ! A biorą c pod uwagę , ż e nasze wakacje trwał y tylko 8 dni, a to nie to! To nas bardzo zasmucił o!
Nikt nawet nie przeprosił , przedstawiciel touroperatora, nasz przewodnik, ani sł owa o tym w ogó le, jakby nic się nie stał o, a po tym, jak odmó wiliś my mu wycieczek, ogó lnie stracił zainteresowanie nami, przeszedł bez witania , nie wspominają c o pytaniu, jak nam idzie.
Zadomowiliś my się bardzo dziwnie: wszyscy zostali zaproszeni do sali konferencyjnej, a potem kierownik hotelu z jakiegoś powodu wskazał na mojego mę ż a i innego mę ż czyznę i kazał im wyjś ć z nim. I wszyscy zostaliś my na miejscu..... Okazuje się , ż e zrobiono to celowo! Zaoferował im najlepszy numer w nagrodę !
Ale ż eby nikt z pozostał ych tego nie sł yszał ani nie widział , jak bierze pienią dze. Gdybym wiedział a o tym od razu, na pewno bym przyjechał a, bo mam problemy ze zdrowiem, mam grupę i chciał am poprosić o pokó j. Teraz kró tko o "dobrym" pokoju zapewnionym: meble są stare, ogó lnie milczę o kanalizacji, zabita (nie mogł am sama wł ą czyć prysznica, mó j mą ż pomó gł ), nigdy nie był o ciepł ej wody, bardzo orzeź wiają ce, oż ywczy. Klimatyzator był gł oś ny, jakby samolot nabierał prę dkoś ci. Wię c wył ą czyliś my go i spaliś my zlani potem. Ale nawet to przetrwaliś my. Faktem jest, ż e pokó j (4230) jest usunię ty zaró wno z morza, jak iz jadalni (a powierzchnia hotelu jest bardzo duż a) i od razu rano, jak polecił nam przewodnik w autobusie, poszliś my do recepcji do tego samego kierownika, któ rego zapytał am dosł ownie: „Mam cię ż ką chorobę . Mam grupę , osobę niepeł nosprawną . Opowiedz mi, jak traktujesz osoby niepeł nosprawne w swoim 5-gwiazdkowym hotelu.

Co robią Twoi pracownicy, aby czuli się komfortowo? „I poprosił a mnie, ż ebym zmienił pokó j, ale nie poprawił się , ale bliż ej morza i jadalni, bo cię ż ko mi chodzić . A potem zaczę ł o się jak w rosyjskim dowcipie: przyjdź jutro… potem dzień pojutrze, a pojutrze niestety nie ma nic! Bardzo nieprzyjemnie był o wiedzieć , ż e tak traktują chorych, nie widział em wraż liwoś ci i uwagi, przeciwnie, to był a kpina. nigdzie nie poszliś my narzekać , nie chcieliś my dalej psuć nam odpoczynku. Ale musieliś my! szliś my do libań skiej restauracji. A potem, kiedy zaczę ł am otwierać szafę , ż eby zabrać ubrania, szklane drzwi szafa po prostu zawalił a się na mnie! , wyraź na reakcja, nie zranił em się i nie zł amał em twarzy !!! !
Ale musiał am trzymać te drzwi, któ re wisiał y tylko w gó rnym rogu, z wycią gnię tymi ramionami, podczas gdy mó j syn i mą ż poszli powiedzieć recepcji, ż eby przyszli i pomogli to naprawić . Jakie był o nasze zdziwienie, gdy w cią gu 30 minut oczekiwania nikt do nas nie przyszedł . A ja stał em i trzymał em drzwi! I pomyś lał em: "Tak, to jest usł uga, to jest kultura obsł ugi, to jest wielokrotnie nagradzany hotel 5-gwiazdkowy! Nikogo to nie obchodzi! "I dopiero potem poszliś my na recepcję , aby to rozgryź ć , zaprosiliś my starszego menedż era, komu o wszystkim opowiadaliś my! Zaproponowano nam, ż e przyjdziemy jutro, powiedzieli, ż e dadzą mi bransoletkę VIP, inny numer. Z takimi przygodami i nerwami trafiliś my do libań skiej restauracji. I wtedy zaczę ł a się kolejna przygoda: podszedł kelner i zapytał po rosyjsku, co wypijemy. Wybraliś my, ale potem okazał o się , ż e jest pł atne.
Kiedy oburzyliś my się i przypomnieliś my mu, ż e to jest a la carte i ż e powinien najpierw zaoferować nam darmowy program, odszedł . I znowu nie pasował . Zanim zdą ż yliś my zjeś ć , natychmiast zaczę li zdejmować talerze. W pobliż u był y naczynia, któ rych w ogó le nie pró bował am, a potem znowu podchodzi i nie pytają c nawet o pozwolenie, wyzywają co zaczyna sprzą tać ! Kilka razy, wielokrotnie, komentował em go, ale chciał pluć . Wrę cz przeciwnie, jest bezczelny. patrzą c mi w oczy i rozumieją c mnie doskonale, bo wcześ niej mó wił po rosyjsku, bierze go i po prostu wrzuca jeden talerz jedzenia do drugiego!! ! ! A jednocześ nie mó wi patrzą c i uś miechają c się mi w oczy: „Co chcesz zjeś ć ? Bon appetit” Odpowiedział em mu: „Już wszystko zrujnował eś . Zabierz wszystko” Nigdy nie spotkał em się z tak chamską i lekceważ ą cą postawą od personelu serwisowego w dowolnym miejscu! Są dzą c po zachowaniu, skoro odmó wiliś my picia pł atnego wina, to znaczy, ż e jedliś my i wychodzimy na spacer!
Musiał tak myś leć ! Trzą sł em się tak bardzo, ż e wyskoczył em na ulicę i. . rozpł akał em się... Chcę też zauważ yć , ż e w tym hotelu inaczej traktują ludzi: przed Niemcami na przykł ad peł zają , wyjdź , przynieś , ale my, mó wią cy po rosyjsku, jesteś my ignorowani. Oczywiś cie nie wszystkie i nie wszę dzie, ale wystarczy! Został o to wielokrotnie zaobserwowane w barach. gdzie np. dł ugo siedzimy, podchodzą do nich, ale to tak, jakbyś my nas tam nie był o – odwracają się i odchodzą ! ! Nie mogł em tego znieś ć i bezpoś rednio zadał em barmanowi to pytanie: „Dlaczego nas ignorujesz, czyż nie jesteś my ludź mi? ” A na plaż y w ogó le, po tym, jak przyniesiono im drinki, a nas nie był o, mą ż poszedł sam. Wię c barman ogó lnie powiedział mu: „Sł yszysz, przyjacielu, przynieś swó j kieliszek! ” A wię c, jak tutaj drugorzę dne, nigdzie się nie czuliś my! ! ! Dlatego zszokowani wszystkim, nastę pnego dnia nie wybraliś my ż adnego VIP-a i numeru. Czekaliś my, aż rzeczywiś cie przyjdą do nas i pię knie poprawią tę sytuację .

Tak powinno być w 5-gwiazdkowym hotelu. ! Ale nie czekali! Zamiast tego nastę pnego dnia zostaliś my zaproszeni na przyję cie. Pomyś lał em, ż eby naprawić sytuację , przeprosić . Ale! nie był o go tutaj! Okazuje się , ż e zostaliś my zaproszeni do radzenia sobie z nami w sytuacji osiedlenia się ! Nic wię cej im nie przeszkadzał o, bo ten menadż er powiedział , ż e sami chcemy mu tylko dać pienią dze! A potem dowiedzieliś my się , ż e nie moż e zmienić dla nas numeru, wiedział o tym i celowo podał ten, któ ry mieliś my, za któ ry już zapł aciliś my! ! Zaniemó wił em: okazał o się , ż e ta osoba celowo wprowadzał a w bł ą d, kł amał a, proponują c ludziom numer, któ ry posiada i za któ ry już zapł acił a, ale przedstawił a go jako poprawioną . Wszystko po pienią dze.
Jak się pó ź niej dowiedzieliś my, takie pokoje jak nasze, standardy, są w każ dym budynku, a on spokojnie mó gł by spotkać chorego, ż eby nie szedł daleko i nie wodził go za nos obietnicami: „Przyjdź jutro”! Niech Bó g bę dzie jego sę dzią ! W ten sam sposó b, przy okazji, wzią ł pienią dze od innego mę ż czyzny, któ remu dał pokó j bez balkonu. On też podszedł do niego i kopną ł go tak samo jak my... A gdyby te drzwi na mnie nie spadł y, nikt by o tym nie wiedział.... Ale uderzył o mnie to, ż e zajmowali się nami , a oni pró bowali wszystko wywró cić do gó ry nogami, wię c jesteś my winni! A jeden kierownik generalnie zachowywał się wobec nas niewł aś ciwie: podnió sł na nas gł os, skarcił nas, jakbyś my byli jego podwł adnymi, któ rzy oszukują ludzi i za darmo biorą pienią dze do kieszeni, starają się go ochronić . I dopiero po tym, jak mą ż , wskazują c na dyplom, któ ry hotel otrzymał w 2014 roku w tophotelu i powiedział , ż e czytamy o tym, ale nie pasujesz, zamilkł !
To tylko koszmar, byliś my w szoku! Nikt nie przeprosił ! Jedynym, któ ry nas bronił i kł ó cił się z nimi, i to bardzo aktywnie, był menedż er, do któ rego począ tkowo się zwró ciliś my. Niech mu Bó g bł ogosł awi i wszystkiego najlepszego! Byliś my w wielu miejscach, ale ż eby zaaranż ować demonstracje z ludź mi, klientami na wakacjach, któ rzy pł acą pienią dze, lekceważ ą co, mó wią podniesionym tonem, a osł aniają naszych pracownikó w i zachę cają ludzi do oszustwa ..... bzdura! Dali nam pienią dze, ale z jakim spojrzeniem! I nie przepraszam za to! Znowu zaoferowali inny pokó j, ale już nic nie chcieliś my. Poprosił em tylko o klimatyzację , aby innym osobom, któ re przyjadą , był o wygodnie. . Powiedział em, ż e hotel nie odpowiada 5 gwiazdkom i ż e grzechem jest tak traktować chorych! A jaka jest ich reputacja! Został y nam 3 dni i każ dego dnia już drgaliś my i czekaliś my na kolejne kł opoty ! !
Ostatniego dnia czekał a nas niespodzianka: kiedy mą ż poszedł oddać klucze do pokoju, pokó j dostaliś my do samego wyjazdu, w zwią zku z tymi wydarzeniami. Za to też dzię kuję!! !

Teraz o jedzeniu: przedstawiciel biura podró ż y powiedział , ż e jedzenie jest rozbudowane, a jedzenie super! Faktycznie okazał o się , ż e rozszerzona lista nie znajduje się w asortymencie dań , ale z czasem, czyli moż na jeś ć przez cał ą dobę ! Kto bę dzie jadł w nocy? Był o kilka rodzajó w zup, jedną z nich był a zupa z owocó w morza, w któ rej pł ywał cał y nieobrany krab. I na tym koń czył y się wszystkie owoce morza: raz na jakiś czas smaż one kalmary. Melony, banany zawsze był y niedojrzał e. Mię so był o duszone i grillowane. Nie jest zł y. Był y warzywa, ale duż o pieprzu. Napoje są bezpł atne tylko lokalne, reszta jest pł atna. Ś wież y sok ś wież y był tylko w restauracji rybnej, ale nawet tam jest rozcień czany wodą . Cola, fanta, sprite, tak. Duż o sł odyczy.
W gł ó wnej restauracji był o wygodniej na zewną trz, ale tam był o bardzo gorą co, a te pomieszczenia, któ re znajdował y się w ś rodku, przypominał y jadalnię . Chociaż barmani tam, w przeciwień stwie do innych, są bardzo dobrzy, uważ ni i opiekuń czy. Istnieją.4 restauracje a la carte, do któ rych moż esz się zapisać tyle razy, ile chcesz. Pisał am już o Libanie. . Podobał a mi się wł oska i ryba. Jest wiele baró w, w któ rych wszystko jest takie samo.
Wybraliś my ten hotel ze wzglę du na terytorium: jest pię kny, bardzo czysty i zadbany. Ogrodnicy mają wielki szacunek i szacunek. Był o mi bardzo ż al ich, gdy w wieku +40 szli w gumowych butach na nogach! Czy naprawdę nie da się zapewnić tym osobom lż ejszych, bardziej oddychają cych butó w, aby stopy nie bolał y na staroś ć? !
Na terenie są.3 baseny, ale nas tam nie był o, ponieważ zapach wybielacza w takim upale był bardzo silny. Dotarliś my nad morze.
A tu najpię kniejsza z tych, jakie widzieliś my: ciepł a, jak ś wież e mleko, przejrzysta, delikatna, z niepowtarzalnym pię knem podwodnego ś wiata! Wł aś nie dla niego zdecydowanie powinieneś odwiedzić Egipt. Od strony molo podejś cie do morza jest dobre, cał y czas tam pł ywaliś my, a po drugiej stronie są korale. W centrum plaż y znajduje się laguna, dobra dla dzieci i tych, któ rzy nie potrafią pł ywać . Ale czas na dł ugo zmienić leż aki na plaż ach - są zmę czone.
Animacja jest dobra, chł opaki bardzo się starają , duż o rozrywki.

Przy wyborze hotelu zależ ał o nam na komfortowym wypoczynku, a przedstawiciel biura podró ż y stwierdził , ż e to mocna 5. Na naszych stronach tak to jest pozycjonowane. I koszt oczywiś cie jak na 5. A w hotelu spotkaliś my Niemcó w, któ rzy powiedzieli, ż e w Niemczech na ich stronach internetowych ten hotel ma ocenę.4. A pojechali, bo wiedzieli i byli gotowi, bo. to niedrogi pobyt za niż szą cenę. !
Chciał abym zadać pytanie: dlaczego wię c rozbież noś ci w przekazywaniu im i nam informacji o hotelu: okazuje się , ż e podają nam nieprawdziwe informacje, zgodnie z któ rymi pł acimy jak za 5 i oczywiś cie oczekujemy odpowiedni poziom od hotelu pod każ dym wzglę dem, któ ry, jak się okazuje, nie moż e być . I Niemcy to wiedzą . Ktoś nas oszukuje, ale się boją . Znowu czujesz się drugorzę dny... Smutny.....
Polecam administracji hotelu przemyś lenie: stosunek personelu do ludzi powinien być ró wny, bardzo uważ ny i peł en szacunku dla wszystkich, każ dego urlopowicza; pilne przemeblowanie zasobó w mieszkaniowych, aby meble nie spadał y na ludzi. Ponadto leż aki na plaż y ró wnież wymagają wymiany.
Stworzyć kulturę sł uż by, aby ludzie chcieli przyjeż dż ać do Desert Rose, i to jest dokł adnie to, co hotel nazywa się w tł umaczeniu i pozostawia, pozostawiają c w nim kawał ek swojego serca i duszy piosence Stinga, czyli dokł adnie to samo, co nazywa się „RÓ Ż A PUSTYNNA. . Jeś li tego nie zrobimy, konkurencja jest bardzo wysoka. . Z cał ego serca pragnę , aby RÓ Ż A PUSTYNNA rozkwitł a, bł yszczał a, pachniał a sł odko i stał a się najpię kniejszą RÓ Ż Ą PUSTYNNĄ.... I wielkie podzię kowania dla kierownika, któ ry był uważ ny i chronił nas ..... Są też dobrzy ludzie!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał