Świetny hotel dla rodzin?

Pisemny: 9 listopad 2021
Czas podróży: 1 — 7 listopad 2021
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 8.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 9.0
W tym roku wakacje naszej rodziny przypadł y na listopad, wię c zniknę ł y zwykł e letnie destynacje (Turcja, Grecja, Hiszpania) i ustalono dla nas nowe - Egipt.
Ponieważ nie wiedzieliś my, czego się spodziewać , nakreś liliś my budż et na nasze wakacje - nie wię cej niż.1500 USD na 3 osoby dorosł e.
Zaczę liś my wybierać i ze zdumieniem dowiedzieliś my się , ż e ze wzglę du na ustanowienie przez egipski rzą d minimalnych kosztó w wycieczek i otwarcie Egiptu dla Rosjan, ceny mocno podskoczył y. W zwią zku z tym spadł y hotele w naszym segmencie cenowym i po przestudiowaniu wszystkich ofert wybraliś my Desert Rose w Hurghadzie. I nie zawiedli! Bardzo podobał mi się hotel.


Wycieczkę jak zwykle wykupiono w biurze podró ż y Niko-tour. Natalia Zaviryukha i kierownik pracują po prostu. Wielkie dzię ki za wszystko! Przed wyjazdem wypeł niliś my wszystkie dokumenty (deklaracja zdrowia, karty migracyjne) i odprawę na loty. Poza odpoczynkiem nie był o się czym martwić )
Do hotelu przyjechaliś my o 18, wię c nie był o problemó w z zameldowaniem.
Dlaczego wię c podobał Ci się hotel:
1. Usł uga. Cał y personel jest bardzo przyjazny i uprzejmy. Wszyscy witają się i uś miechają . Przez 7 dni widzieliś my 2-3 nieprzyjaznych kelneró w, ale ich nie liczyli, bo każ dy ma zł e dni. Odpowiedzi na wszystkie proś by był y natychmiastowe.
2. Odż ywianie. Po przeczytaniu recenzji o wakacjach w Egipcie wzię li garś ć lekó w i czekali na zatrucie. Pierwszego dnia poproszono nawet, aby nie dodawać lodu do napojó w. Potem machali rę kami i rozluź niali się . Spoż ywane: ló d, herbata, soki, wino, piwo. Nie był o problemó w z ż oł ą dkiem.
Jedzenie jest pyszne i co najważ niejsze cał odobowe.
W gł ó wnej restauracji jest 6 zorganizowanych! ! Posił ki Opró cz ś niadania, obiadu i kolacji dostę pne są ró wnież wczesne ś niadania, pó ź ne kolacje i lekkie przeką ski w nocy. Trzy bary serwują przeką ski przez cał y dzień . Najgorzej dzieje się od 18:00 do 18:30. Nie karmią ! To zmusza wczasowiczó w do ustawienia się w dł ugiej kolejce przed restauracją.
Mił oś ć ludzi do kolejek jest dla mnie tajemnicą . Dosł ownie 19. wejś cie do restauracji jest darmowe i nigdy nie mieliś my problemó w ze znalezieniem wolnego stolika.
Jedzenie jest pyszne. Zawsze jest w czym wybierać . W Turcji wybó r dań jest wię kszy, ale zazwyczaj jest duż o wszystkiego, co niejadalne, wypeł nione pomidorem lub majonezem. Wszystko, czego pró bowaliś my w Desert Rose, był o ś wietne.

3. Restauracje a la carte. Kontynuują c temat ż ywienia. W hotelu znajdują się.4 restauracje z wyborem dań z karty. Trzy z nich moż na zwiedzać za darmo: libań ski, meksykań ski i rybny (wł oski - za pienią dze). Odwiedziliś my wszystkich.
Podejrzany - nic. Wedł ug opinii mniej lub bardziej smaczny wybó r talerza za dodatkową opł atą.20 USD. Dają "okonia morskiego" za darmo, któ ry jest bardzo podobny do panga (regularnie gotuję okonia morskiego w domu. Nie wyglą da na to) .
Meksykań ska - ciekawa, ale nie pod wraż eniem. Jedzenie jest zwyczajne.
Libań ski to mił oś ć ! Pysznie i klimatycznie. Przystawki, ryż , pó ł misek z grilla są bardzo dobrze przygotowane, a desery po prostu pyszne.
4. Terytorium.
W jednej z recenzji przeczytał am, ż e duż y obszar jest wadą hotelu. Moim zdaniem to ogromna zaleta. Wiele zielonych, przytulnych miejsc, alejki, któ rymi przyjemnie się spaceruje, miejsca spotkań wschodó w i zachodó w sł oń ca. Byliś my zachwyceni.
5. Plaż a-morze-baseny. Hotel posiada trzy baseny i sztuczną lagunę morską . Nie pł ywaliś my z nimi. Sami wybrali otwarte morze. Tutaj impreza jest poż ą dana w koralowcach, ponieważ jest wiele kamieni. Rafa nie jest zbyt jasna, ale ryb jest duż o. Widzieliś my chirurgó w, papugi, motyle i wiele innych.
6. Numer. Wiedzieliś my, ż e pokoje hotelowe są stare i nieremontowane. Przed wyborem hotelu zobaczyliś my wiele zdję ć i filmó w. Wię c byliś my gotowi. Osiedliliś my się w pierwszym budynku w pobliż u budynku recepcji. Pokoje są naprawdę stare. A pierwszego dnia wszystkie niedocią gnię cia ranił y oko: ż ó ł te szwy mię dzy pł ytkami, nieciekawa instalacja wodno-kanalizacyjna, stare drewniane meble.
Ale nastę pnego dnia nic z tego nie zauważ yliś my.

Co najważ niejsze, pokó j był przestronny i czysty, ze ś nież nobiał ą poś cielą i rę cznikami. Czuliś my się w tym dobrze. Sprzą tane codziennie, przynoszono wodę pitną , napoje gazowane i soki.
7. Rozrywka. Animacja przez cał y dzień . Nie braliś my w nim udział u, ale widzieliś my, jak inni wczasowicze tań czą , uprawiają sport i uprawiają jogę . Wieczorem moż na wybrać mię dzy programem pokazowym w amfiteatrze, muzyką na ż ywo w klubie Soda lub atmosferą lounge w barze Tropicana. Prawie zawsze wybieraliś my tę drugą opcję . Raz w tygodniu na plaż y organizowana jest kubań ska impreza, w soboty w barze Tropicana gra saksofonista. Byli tam i tam - był o bardzo dobrze.

Ogó lne wraż enie. Hotel jest bardzo dobry. Jednocześ nie im bardziej się odprę ż asz, tym bardziej Ci się to podoba. Zdecydowanie polecę go rodzinie i znajomym.
Podczas odpoczynku był jeden negatywny moment, któ ry nie był zwią zany z hotelem - przewodnik hotelowy firmy partnerskiej JoinUp - Sun international.
Oczywiś cie wiele sł yszeliś my o „rozwodach” turystó w od przewodnikó w hotelowych. We wł asnym zakresie organizujemy wycieczki po Turcji i Grecji. Ale Egipt był dla nas nowoś cią , a przewodnik Hassad zaoferował naprawdę dobre warunki. Tak, droż ej niż w Internecie, ale niewiele iz gwarancją jakoś ci. Kupiliś my od niego wycieczkę jachtem i motocyklowe safari. W rezultacie program wycieczek morskich nie obejmował Paradise Island (choć obiecali), a nie moż na razem jeź dzić quadami i przebierać się (zapł acili dodatkowo na miejscu, aby normalnie jeź dzić ). Podczas motocyklowego safari spotkali rodzinę , któ ra domagał a się zwrotu pienię dzy, bo program ró wnież nie pasował do tego, co obiecał im przewodnik Sun International w hotelu Albatros Aqua Blue. Oznacza to, ż e problem nie tkwi w hotelu, ale w firmie goszczą cej.

Luksor już opuś ciliś my rezerwują c wycieczkę przez Internet.
Dwa razy taniej niż hotel z dobrą jakoś cią usł ug i organizacją.
Ale najgorsze jest to, ż e ten sam przewodnik sprzedał nam siedem kart 9 GB, któ re faktycznie miał y 4 GB. ! Wiem, ż e trzeba był o kupić wię cej na lotnisku, ale nie miał em czasu. Jednocześ nie byli gotowi na abonament, ale nie na oszustwa.
Rekomendacje. Nigdy nie kupuj niczego od przewodnikó w hotelowych!!

Ogó lnie odpoczywaliś my ś wietnie! Negatyw nieuczciwoś ci przewodnikó w rekompensował y niezapomniane wraż enia i dobry nastró j.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał