Świetny pobyt?

Pisemny: 9 wrzesień 2008
Czas podróży: 10 — 17 sierpień 2008
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Desert Rose Resort 5*, Hurghada, 24.08. 2008-31.08. 2008
Biurem podró ż y, któ re polecił o nam ten hotel, jest City Travel LLC, Kijó w, dyrektor Victoria.
Szczerze rozmawiali o hotelu, do czego pó ź niej sami się przekonali.
Touroperator Turtess. BARDZO zadowolony ze spotkania towarzyskiego. Wszystko zorganizowane na najwyż szym poziomie. Zaczynają c samolotem - koń czą c na wycieczkach.
Wię c w porzą dku.
Wyjazd o 4.05 z Kijowa. Lot nie był opó ź niony, wszystko jest w porzą dku, z wyją tkiem niektó rych „niearoganckich” ukraiń skich turystó w.
Samolot był doskonał y, jedzenie standardowe, stewardesy bardzo uważ ne, lot przebiegł idealnie.

Polecieliś my do Hurghady - spotkaliś my Turtesse, powiedzieli gdzie kupić wizę , odebrali nam "czę ś ć " wycieczki. Przeszł a kontrola paszportowa, przewodnik cał y czas był na miejscu i pomagał w wypeł nianiu kart.
Wyszliś my z lotniska - co pię ć metró w pracownik Turtessy ze znakiem, uś miechem i wskazaniem, gdzie jechać .
Przejazd do hotelu trwał.20 minut.
Hotel został powitany przez przewodnika, Mustafę . Doskonał y przewodnik, był w hotelu rano i wieczorem. Natychmiast zaproponował zakup karty mobilnej, aby zaoszczę dzić na rozmowach. Nie zrobiliś my tego, czego pó ź niej ż ał owaliś my. Odpowiedzi na wszystkie pytania. Udzielił em peł nych informacji o ciekawych rzeczach.
Osada. Najpierw osiedlano rodziny z dzieć mi, potem resztę . Za 20 j. m. poprosił o numer. Dali z widokiem na basen w pobliż u gł ó wnych budynkó w i restauracji, choć na parterze.
Numer. Standard, dwa ł ó ż ka, telewizor z kanał ami rosyjskoję zycznymi, szafa, lustro, prysznic, indywidualna klimatyzacja z moż liwoś cią wł ą czenia przez cał y dzień , lodó wka - po przyjeź dzie był o 1.5 litra wody, aby bar był nie zapeł nione - ostrzegli od razu, sejf - za darmo. .
Chodź my rozejrzeć się po okolicy. OLBRZYMI! Trzy duż e baseny, jeden mał y dla mał ych dzieci. Plaż a z wł asną laguną jest bardzo wygodna. Za laguną jest otwarte morze z koralami niedaleko. Mnó stwo leż akó w na plaż y. zawsze moż na był o znaleź ć miejsce. Gł ó wna restauracja serwują ca ś niadania, obiady i kolacje. Wydaje się , ż e 3 restauracje są pł atne. 4 batony, jeden z nich jest pł atny. O czym od razu powiedział przewodnik. amfiteatr na wieczorne przedstawienia, bank, salon kosmetyczny, spa, sił ownia, sala bilardowa i kryta dyskoteka z barem.

Odż ywianie. To był mó j pierwszy raz w Egipcie, ale był em w innych krajach. Dlaczego mó wią , ż e jedzenie w Egipcie jest zł e, nie jest jasne. Mnó stwo jedzenia do wyboru. Najpierw pró bowaliś my wszystkiego po trochu, potem znudził o nas rozmaitoś ć , jedliś my warzywa, ryż (codziennie był o inaczej) i mię so. Z owocó w był y arbuzy i melony. SŁ ODYCZE - GÓ RY!
Plus, opró cz gł ó wnego posił ku, zrobili pizzę , hamburgery… coś jeszcze, ale nigdy tego nawet nie pró bowaliś my. A okoł o 17 w kolejnym barze herbata ze sł odyczami.
Zabawa. Animacja przez cał y dzień na basenie i na plaż y. Animacja - tak sobie. Turcja jest lepsza. Gimnastyka, taniec (taniec brzucha, salsa, latynoska. . . ), aqua aerobik, taniec w wodzie, rzutki, pił ka wodna, siatkó wka.
Wieczorna animacja był a codziennie. Zaproszono goś ci, a sami animatorzy zorganizowali konkursy. O 12 poszliś my na dyskotekę . Dyskoteka jest ś wietna. Fajny, dobry dj, ś wietny bar (pł atny bar) i ś wietny barman Mohamed.
Wycieczki. Ze wzglę du na kró tki pobyt w Egipcie pojechaliś my tylko do Kairu i Gizy. Dostaliś my ś niadanie na wynos. Droga tam jest trudna, przewodnik ostrzegał , ż e lepiej zabrać poduszki.
Przewodnik, któ ry towarzyszył w Kairze iz powrotem, jest po prostu super, nazywa się Shauki, tak nazywa siebie Sasha. Bardzo uważ ny, z poczuciem humoru.
Przewodnik, któ ry pokazał nam Kair, Gizę (sklep z piramidami, sfinksami i olejami), muzeum staroż ytnoś ci, sklep z papirusami i pamią tkami był po prostu doskonał y. Egipcjanka – Olga, wszyscy znają ją jako „Kuko”. Dzię kuję jej bardzo. Bardzo ciekawe i duż o opowiedziane.
Lunch serwowano w restauracji na statku. Obiad jest jak obiad. Napoje - za opł atą . Ostrzegali też przed tym.
Skoń czył o się cał e 5 godzin, droga do domu był a ł atwiejsza, bo w cią gu dnia byliś my bardzo zmę czeni i spaliś my w sennym.
Przybywają c do hotelu, nakarmił em pó ź ną kolację .

Wyjazd. Obudził em się telefonem. Nie czekaliś my na tragarza, wię c walizki z koł ami w rę ku był y do ​ ​ przeniesienia. Zabrano nas na lotnisko, spę dziliś my. Wszystko w porzą dku, zgodnie ze standardem.
Kierownik hotelu był zawsze obecny na wieczornej animacji. Moż esz się z nim skontaktować w razie problemó w. W cią gu tygodnia mojego pobytu w hotelu - nie widział em ani jednej osoby, któ ra by do niego podeszł a.
Raz na kolacji zapomniał em telefonu w restauracji. Dowiedział em się dwie godziny pó ź niej. Wró cił em - kelner rozpoznał mnie, zaprowadził do starszych w restauracji, szukali wł aś ciciela telefonu, pró bują c znaleź ć w nim jakiś numer wą tku. Telefon oddano - ZA CO BARDZO WDZIĘ CZNI !!! !
Ogó lnie byliś my bardzo zadowoleni z reszty. Jedyną rzeczą jest to, ż e w hotelu jest duż o Rosjan, nie zawsze zachowują cych się poprawnie. Ale jeś li nie zwró cisz na nie uwagi, wszystko bę dzie dobrze.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał