Pytanie o hotel Bella Vista Resort 4*

Aktualne wycieczki do tego hotelu?
Uzyskaj najlepszą cenę od biur podróży
  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
55 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Biura podróży i operatorzy»
Czy ktoś zrobił sobie przerwę od itour (aktualizacji)?
Podziel się z nami swoją opinią na temat tej firmy.A od jakiej firmy polecasz zabranie biletu do "Bella vista resort"?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
9 subskrybenci  • zapytał 2011-12-2113 lat wstecz
Odpowiedzi  •  15
аватар AnexTourOdessa
Dobra firma, polecam managera Leroux. Do hotelu Bella Vista Resort 3 * można dostać się w prawie każdym biurze podróży na Ukrainie, nawet tutaj, w Odessie.
аватар nadin65
itour(update) to wyszukiwarka powszechna wśród wszystkich operatorów wycieczek wyświetlających wycieczki. To samo z SPO.
Możesz wziąć u dowolnego Biura Podróży – tam, gdzie jest taniej, i wybrać Biuro Podróży w Twoim mieście, godne polecenia znajomych, którzy już wykupili tam wycieczki.
аватар AnexTourOdessa
Nie mylcie, system wyszukiwania wycieczek nazywa się aitour, a biuro podróży update przyjęło nazwę aitur i opatentowało ją. To są różne rzeczy!
аватар jullabela
W sierpniu 2012 pojechaliśmy do Włoch. w naszej firmie. Zepsute wakacje. A bez tego bardzo krótki urlop, raz w roku, skrócił się o dwa dni. Absolutnie kategorycznie z powodu lotu samolot skrócił dni odpoczynku. Poza tym odlot samolotu z Domodiedowa był opóźniony, a my spóźniliśmy się nawet na płatny obiad. Inni turyści, którzy przybyli z innych operatorów, mieli tego dnia okazję zjeść obiad i popływać. To wstyd i niezrozumiałe, czy naprawdę nie można zorganizować wszystkiego dla osoby, a nie, jak zawsze, przez .... Oczywiście kierownik Tarakanova Nadieżda, biuro metra Maryina Roshcha, odpowiedział: że to nie jest Firma turystyczna jest winna, ale linia lotnicza, a może nawet moja babcia. Możemy tak założyć, gdybyśmy nie uzgodnili z menedżerem od pierwszego spotkania, że ​​chcemy latać Transaero, ale LOTEM Z URAL AIRLINES.
аватар Watersnake41
W pełni zgadzam się z jullabelą. Itour to banda oszustów, kupiliśmy od nich wycieczkę do Tunezji, zapłaciliśmy wszystko od razu i uzgodniliśmy z menedżerką Anastasią Bezhenową, która siedzi na Yakimance, o godzinie odjazdu o 18-10. Były dwa wyjazdy, drugi o 21-20. Oczywiście wybraliśmy 18-10, nie było nic więcej do powiedzenia. A teraz na dwa dni przed wyjazdem dowiaduję się, że wyjazd jest o godzinie 21-20!!!teraz nazywa się „określ wyjazd”!I że zaproponowała nam tę usługę, gdy moja żona i ja byliśmy w ich biurze. Rozumiem, że wymyślili inny sposób na uczciwe wzięcie pieniędzy, ale nie powinniśmy być uważani za idiotów.Odwołuję się do art. kierownik Jabłokowa Nina w sprawie wyjaśnienia tej kwestii.Oczywiście myje rękę,zaczyna mówić coś szalonego o tym,że jest płatne i długo i bla bla bla.Na moją propozycję jakoś to udokumentować procedury zaproponowała, abym sporządziła dodatkową umowę. To tylko pipety!!!Ogólnie bezczelny! Tych. Ja sam własnymi rękami napiszę na sobie kolejny wydatek 1,5 tr.
Podsumowanie: nigdy więcej w tej firmie ani stopie.
Nie poleciłbym nikomu, znajdź lepszą firmę.
аватар zahar.kerimov
Kompletna bzdura w tym aytur! Zamiast obiecanego przewoźnika latali niektórymi liniami Ural, a nawet czekali na odlot ponad 5 godzin! Kiedy dziecko skaleczyło się w nogę, przedstawiciel firmy właśnie uciekł! Ubezpieczenie okazało się fałszywe. Dzięki administracji hotelu Fame Residence Lara (Antalya, Turcja) i osobiście Duygu Aksu, który zorganizował całą niezbędną opiekę medyczną na koszt hotelu!W Moskwie próbowano znaleźć niejakiego Siergieja Pietrowa, rzekomo twórcę i właściciel firmy, ale on po prostu nie istnieje w naturze!Itour jest firmą bezczelnych oszustów!
аватар Sergey.Nikitin
czy jesteście zdezorientowani? ) w rzeczywistości jest to jedna z najlepszych agencji w WNP. Na ich stronie publikowane są recenzje PRAWDZIWYCH turystów, a nie lokalnych gówniarzy, czytaj :)
аватар Irin-msu-fizxim
Chciałabym napisać recenzję o tej firmie, abyś nie tracił pieniędzy, a co najważniejsze czasu i energii, wybierając wycieczkę z nimi.
Sytuacja jest taka - zarezerwowałem wycieczkę (1,5 miesiąca przed nowym rokiem), od razu dokonałem 100% wpłaty, w efekcie czekałem ponad tydzień na potwierdzenie (a to w przeddzień Nowego Roku, kiedy co minuta się liczy)!
Nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, chociaż dzwoniłem i przypominałem sobie, ale w odpowiedzi otrzymałem tylko jedną odpowiedź: „Czekaj, nic nie wiadomo”,
W rezultacie ponad tydzień po wypłacie, nie mogąc tego znieść, rozmawiałem raczej niegrzecznie z kierownikiem, aby udzielili jakiejś odpowiedzi, a nie ciągnęli gumy, po czym prawie natychmiast otrzymałem odpowiedź: „To wycieczka nie jest dostępna, możemy zaoferować alternatywę." Ale co najważniejsze, alternatywa była prawie 1,5 raza droższa.
Napisałem prośbę o zwrot pieniędzy i czekałem na zwrot od 4 dni. Kiedy dzwonię – znowu odpowiedzi są takie same: „Będzie powrót, ale nie wiemy kiedy”.
Generalnie nigdy nie spotkałam się z gorszym związkiem, a nikomu radzę nie kontaktować się z tą agencją – po prostu marnuj nerwy i czas.
Mam nadzieję, że przynajmniej pieniądze wrócą jak najszybciej.
аватар Irin-msu-fizxim
Chciałabym napisać recenzję o tej firmie, abyś nie tracił pieniędzy, a co najważniejsze czasu i energii, wybierając wycieczkę z nimi.
Sytuacja jest taka - zarezerwowałem wycieczkę (1,5 miesiąca przed nowym rokiem), od razu dokonałem 100% wpłaty, w efekcie czekałem ponad tydzień na potwierdzenie (a to w przeddzień Nowego Roku, kiedy co minuta się liczy)!
Nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, chociaż dzwoniłem i przypominałem sobie, ale w odpowiedzi otrzymałem tylko jedną odpowiedź: „Czekaj, nic nie wiadomo”,
W rezultacie ponad tydzień po wypłacie, nie mogąc tego znieść, rozmawiałem raczej niegrzecznie z kierownikiem, aby udzielili jakiejś odpowiedzi, a nie ciągnęli gumy, po czym prawie natychmiast otrzymałem odpowiedź: „To wycieczka nie jest dostępna, możemy zaoferować alternatywę." Ale co najważniejsze, alternatywa była prawie 1,5 raza droższa.
Napisałem prośbę o zwrot pieniędzy i czekałem na zwrot od 4 dni. Kiedy dzwonię – znowu odpowiedzi są takie same: „Będzie powrót, ale nie wiemy kiedy”.
Generalnie nigdy nie spotkałam się z gorszym związkiem, a nikomu radzę nie kontaktować się z tą agencją – po prostu marnuj nerwy i czas.
Mam nadzieję, że przynajmniej pieniądze wrócą jak najszybciej.
аватар zaporozhecz2
Miałem jechać do Egiptu. Oferty na stronie są w 100% nieprawdziwe. Dzwoniłem do biura długo rozmawiając o tym, co jest NAPRAWDĘ dostępne z tych ofert, które są prezentowane na stronie. W odpowiedzi - niewyraźne muczenie i ogólne zwroty. W rezultacie, na prośbę o odebranie czegoś dla mnie w oparciu o moje potrzeby, od razu odebrano mi wycieczkę 3 razy droższą niż podobne oferty na stronie i odpowiednio kwotę, której się spodziewałem. Proponuję nie robić interesów z firmą. Zewnętrznie wszystko wygląda dobrze - w rzeczywistości kolejny oszust SOV !!!!
аватар santa25
LUDZIE NIE MYLUJĄ FIRM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
http://itour.ua/ I WSZYSCY PISZECIE O http://www.ittour.com.ua/
аватар Maksim_mirniy
Dobrui den istoriya nasha nachnaetsa s 6go maya 2015
Kupili u operatora Itour putevku v egipet.0965529446 ee tel
Priexali v ofis s zhenoi skazali chto xotim poexat s rebenkom nam predlozhili neskolko wariantov mi poprosili soveta i v itoge nam posovetovali otel Lili Land
Priexav v otel nam skazali chto nuzhno administratoru dat 10-20$ dlya togo chtobi on dal nam xoroshui nomer.kogda mi zashli v nomer nam srazu zhe brosilos v glaza starui interer,zapax v tualete bil ne priyatlomi i bilion stalis uslozhnyat situaciyu i otpravilis v stolovuyu pokushat tak kak s dorogi ochen ustali i xotelos poest. kuxnya okazalas uzhasnaya eda ochen ne vkusnaya -esli poyavlyalos myaso naprimer kurica gril to dabschepovali po eb
O fruktax mozhete zabit tam ix prosto netto, arbuz bil odin raz na vixodnix.
Nam prixodilos xodit v restoran za predelami otelya i pitatsa tam,tak chto esli vam budut predlagat vse vklyucheno mozhete zabit o narmalnom pitanii..
Servis uzhasnui stakani moyut lizbi schitalos ,gotovtes chto vam budut nalivat v mokrie plastikovie stakani kotorie prednaznacheni dlya odnorazovogo ispolzovaniya,somalo togo barmen budet nexotya vam eto delat stom i krutya no!
Prakticheski vse tarelki pobitie lub sherbatimi skolami, posuda ochen ploxaya i po normalnomu ee davno pora bilobi pomenyat,s chaskami i stakanami tazhe istoriya!
Na sleduishii den after priezda u nas perestal rabotat sliv v tualete i rebenok virval pryamo v tualete.
Cherez kakoito period nam nabral gid ya sxodil na recepshen nam predlozhili nomer no v nem bila tazhe situaciya kondicioner ne rabotal i v vanoi bila von i zapax sirosti, po kak zhena podnyala shum o tom zvel i na drugim vasem tam komnata bila chyut poprelichnei a imeno interer totzhe no tualet rabotal ispravno a takzhe kondicioner tozhe xorosho rabotal.
No samaya Interest novost eto to chto v den otezda ya ne obnaruzhil svoix dorogix tuflei iz krokodila.ya peresmotrel vsyu komnatu nedkolko raz no tak ix i ne nashol v nomere.tak kak viezd nash bil na 10:00 utra ya v 8: bil na recepshene raskazivaya o tom chto propali tufli,menya poprosili podozhdat 10min kogda ya uvidel chto delo myagko govorya ne to chto ne prodvigaetsa po poisku ono prosto stoit ya nachel stalit podimat shum oni v oteleto chida togda ya dazhe poshol v nash pervui nomer na vdyakii sluchai tam zhili lyudi mi vse pereproverili s uborshikom ix tam nebilo, zhena skazala chto videla moi tufli v nashem nomere za 3-4dnya do uezdalivatnie k poversi k on takieshol ix gdeto)ya poprosil pomoch gida na peregovoril po arabski skazal chto takogo v ego praktike nebilo i chto uborshik ne mog ix ukrast...mi nachali zaxodit v tupik tak kak ya videl chto eto nekomu ne nado i ne kto dazhe i ne potaetsa kakto razobratasa v etoi situacii or pomoch!eti tufli s krakodila ya pokupal za $650 imeetsa chek pravda v ie
No eto ne k chemu ne prevelo ne kto ne stal razbiratsa i iskat vinovatix vse podvodili k tomu chto tut nechegi ne podelaesh! vileta!
Provev 2chasa v administracii ya poshol zabral svoi veshi s otelya i mi s zhenoi i rebenkom poshli na avtobus kotorui vez nas v aeroport, raskazav svoyu istoriyu odnomu cheloveku v avotobuse izoster kazoro sw mne s ukrali bolee 1000$ pryamo iz nomera
Teper planiruyu skontaktirivat z danim turistom dabi razobratsa w etoi nepriyatnoi situacii!
Vot takoi otdix u nas poluchilsya
V lilia kraina
аватар Maksim_mirniy
Ne edte cherez etu kompaniyu oni vas obmanut i otpravyat v samie deshovie oteli a takzhe vi riskuete bit ogrableni
Więc kak eto sluchilos somnoi
аватар Natallia3d
itour jest kompletnym gównem. Kupiłem od nich wycieczkę do Albanii. Wydali certyfikat na 15 m2 kawalerkę bez balkonu w hotelu Aler Luxury Apartments 4*. W efekcie zostaliśmy umieszczeni z dzieckiem w jakiejś szafie o powierzchni niecałych 10 m2, w której ledwo mieściło się łóżko (przy oknie), mini kuchnia i jedno krzesło. Próbowałem zmienić numer na miejscu, ale otrzymałem odpowiedź, że nie ma numerów rezerwowych, a rozkład numerów nie zależy od nich, otrzymują go z agencji w Kijowie. Teraz próbowałem opublikować recenzję na ich stronie internetowej, ale aby wejść, potrzebujesz numeru umowy i hasła, a w mojej umowie nie ma hasła. Na zakończenie nie upierałem się przy wpisywaniu hasła, bo nie zakładałem, że to może być konieczne. Więc tutaj pracują. Jednocześnie robią wszystko, aby uniemożliwić nawet napisanie recenzji o swojej wspaniałej pracy.
аватар Natallia3d
Kontynuacja. A co najważniejsze, kiedy już w Kijowie zwróciłem się do touroperatora, w którym zawarłem umowę (Anastasia Narevskaya), zaczęła mi udowadniać, że wszystko jest w porządku. Pomyśl tylko, że zamiast 15m2 9 pomyślisz, że ubrania trzeba było powiesić na haczykach na ścianie (ze względu na brak szafy, która nie pasowała), pomyślisz, że nie ma gdzie nawet wysuszyć strojów kąpielowych, ale jeść za składaną deską, siedząc na łóżku. I nie ma znaczenia, że ​​cały ten przepych jest tłumaczony na rosyjski jako luksusowy apartament klasy 4*. To są wszystkie małe rzeczy w życiu. Nawet nie przeprosiła! Nie mówiąc już o tym, że byli po prostu zobowiązani do zrekompensowania mi szkód materialnych i moralnych.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Bella Vista Resort 4*
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już