średnie trzy gwiazdki

Pisemny: 7 listopad 2011
Czas podróży: 1 — 7 listopad 2011
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Po pierwsze plusy: pokó j jest mniej wię cej nowy, przyzwoity, cał a hydraulika dział ał a, mieszkanie dział ał o, sejf był bezpł atny. Poszedł em na masaż , nie mam duż ego doś wiadczenia, ale powiem: podobał o mi się , chł opak dobrze się spisał , komunikował się grzecznie, poprawnie, powiedział , ż e ma 15 lat doś wiadczenia (uczył się przez pierwsze dwa lata ), a teraz ma 27 lat! Zwykle mu wierzę - plecy przestał y boleć , a rozcią gnię te ramię czuje się znacznie lepiej. Jedzenie w ogó le to nic - smaż one ś wież e ryby, z kalmarami, arbuzami, melonami każ dego wieczoru, ale gł ó wna czę ś ć asortymentu jest zawsze taka sama: spaghetti, ryż . Ś niadanie jest gorsze. To wszystkie plusy. Minusy: Restauracja! to koszmar - mał e, nę dzne, siedzą ce w otwartej czę ś ci - much jest tak duż o, ż e nie da się ich odpę dzić . W innych hotelach zatruwa się owady, ale nie tutaj. Powtarzam, restauracja jest mał a, za mał o stolikó w, tł umy kelneró w, wszyscy ś piewają i tań czą , nikt nie pracuje! tabele nie są usuwane. Dojeż dż amy, są stoliki, któ re nie są zaję te, ale wszystkie nie są posprzą tane i nie przykryte, co posprzą tać - nagle nie przychodzą , a ja wykonam dodatkową pracę . Mó wię - nakryj do stoł u, odpowiedź brzmi - idź po jedzenie, a my je nakryjemy. Idę , przychodzę z talerzem - nie ma zmian. Po 10 minutach urzą dzenia zostaną przyniesione, kubki zostaną zapomniane na szlaku. w dniu, w któ rym zostaną przyniesione kubki, serwetki zostaną zapomniane....Kiedy przynieś li dwie filiż anki, zapomnieli o dwó ch, powiedzieli, ż e wszystko bę dzie dobrze, tego ranka nie widzieliś my kolejnych dwó ch filiż anek, ani herbaty, ani kawy. . . nę kają cy goś ci obrzydliwie „mó j przyjacielu! , mó j przyjacielu! ”, krzyczą c dziko. Moż e ktoś to lubi, ś mieją się obcokrajowcy. Ż arty są takie same: albo zabiorą telefon, potem dł ugopis, potem okulary i czekają na reakcję , czy nagle dadzą to w prezencie? Pewnego wieczoru rozesł ano ankiety: w celu usprawnienia pracy hotelu, oceń jedzenie i obsł ugę...Najbardziej arogancki kelner zobaczył , ż e tam gdzie kleszczamy - prawie się rozpł akał : jak ź le napiszesz, to nas zwolnią , co zrobimy, cię ż ko znaleź ć pracę , jutro przyjedziesz wszystko bę dzie pokryte, ja osobiś cie ś ledzić . Ż ał ował , nie pisał ź le. . . Nastę pnego ranka wszystko jest takie samo. jeś li przykryją nas filiż ankami i ł yż kami, grzechoczą tak bardzo, ż e myś leli, ż e to zł amią . A trzeba jeszcze wzią ć pod uwagę , ż e przez pierwsze dni staraliś my się dawać napiwki wieczorem. Kró tko mó wią c, najbardziej obrzydliwą rzeczą w tym hotelu jest obsł uga w restauracji. . W lobby barze, jak kelner przynió sł drinka i też gł oś no tł ukł szklanką w stó ł , od razu przeprosił , poszedł po podkł ad, zał oż ył , przeprosił jeszcze raz, w barze na plaż y wszystko jest przyzwoite, no, wygrał ” t zrozumie co powiedział em, zapyta jeszcze raz, zapyta kolega, czy jest dostę pny, przywiezie, dostarczy. Nikt nie zachowuje się tak brzydko jak kelnerzy w restauracji - i jak tylko się odnaleź li. Mó wią mi: „nie zwracaj uwagi, to jest animacja, zabawiają ludzi”. Plaż a jest normalna, piasek jest dobry, czysty, ale wokó ł leż y za duż o niedopał kó w papierosó w, z jakiegoś powodu nie są zbierane. ale z drugiej strony na plaż y jest wię cej niż wystarczają co urn, a tego za mał o, obok każ dego (! ) Parasol na stole jest popielniczka, ale najwyraź niej wczasowiczó w zupeł nie nie ma. . . Pojechaliś my z duż ą firmą , a reszta mieszkał a w Swiss Inn, gdzie spę dzaliś my wię kszoś ć czasu, ten hotel nam się bardziej podobał . Jak ocenił em: Obsł uga - 3. Jeś li w restauracji jest 1, aw innych miejscach 4 lub 5 - co mam wpisać ? Terytorium został o ocenione na 2, ponieważ był o po prostu nieobecne.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał