Hotel jest dobry, ale personel jest niegrzeczny?

Pisemny: 31 lipiec 2017
Czas podróży: 1 — 7 lipiec 2017
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Nie mogę powiedzieć nic zł ego o hotelu, doskonał a lokalizacja do plaż y, pię kny basen, jedzenie jest dobre. Problem jest z turystami. Czy wynika to z faktu, ż e wię kszoś ć goś ci to Rosjanie – nie wiem. Jeś li nagle coś ź le zrozumiesz, nikt nie stanie z tobą na ceremonii, zaż ą dają pienię dzy z kamiennymi twarzami i w niegrzeczny sposó b. Na twoje zastrzeż enia, ż e ​ ​ nie wiedział eś , kategorycznie powtó rzą , ż e reguł y są reguł ami. W rzeczywistoś ci mieliś my do czynienia z bezsensowną sytuacją . Mieliś my obiadokolację i chcieliś my zmienić obiad na obiad 1 raz, bo mieliś my zjeś ć obiad na mieś cie. Wieczorem zadzwonił em do recepcji i zapytał em, czy moż na to zrobić . Powiedziano mi, ż e bez problemu moż na zamienić obiad na obiad. Nastę pnego dnia poszliś my na obiad, a wieczorem na kolację . Ku naszemu zdziwieniu przy obiedzie zaczę li domagać się od nas zapł aty za obiad. Na począ tku nic nie rozumieliś my, bo mamy obiadokolację , a obiad był zamiast wczorajszej kolacji. Kierownik restauracji (Cypryjczyk o imieniu Christos) wyjaś nił nam, ż e kolację moż na zmienić na obiad tylko W TYM SAMYM DNIU. Nie wiedzieliś my tego. A kiedy zadzwonił em do recepcji, nie powiedzieli mi o tym. . Kiedy poszliś my do recepcji, aby wyjaś nić naszą sytuację , starszy Cypryjczyk (z jakimś dziwnym kolorem wł osó w) zaczą ł niegrzecznie krzyczeć , ż e ZABRONIONE jest przeniesienie obiadu lub obiadu na NASTĘ PNY dzień (dosł ownie przetł umaczył em - krzykną ł „nie wolno "). Na moje argumenty, któ re zadzwonił em, w ż aden sposó b nie zareagował . A tak przy okazji, to on tego dnia ze mną rozmawiał przez telefon, po prostu nie rozumiał , ż e nastę pnego dnia chcę przenieś ć obiad na lunch. Potem ską dś pojawił a się rudowł osa pani w ś rednim wieku (podobno menedż erka) o nieprzyjaznej twarzy i kategorycznie i gł oś no powiedział a po angielsku „To nie do przyję cia”. Wtedy zdaliś my sobie sprawę , ż e nie ma sensu z nimi rozmawiać . Nie przeszkadzają mi pienią dze, któ re ostatecznie zapł acił em za obiad. Nie chodzi nawet o to, ż e ź le zrozumiał em zasady (swoją drogą , ich notatka nie mó wi, ż e obiad moż na zmienić na obiad TYLKO tego samego dnia), ale ostatecznie został am oszukana na obiad. To oburzają ce, ż e rozmawiali ze mną w niegrzeczny sposó b na przyję ciu z powodu sytuacji, któ ra nie jest warta cholery. Dano mi do zrozumienia, ż e ​ ​ dla nich jestem nieistotą , któ ra przyjechał a z Rosji i nic ich nie obchodzi. Ogó lne wraż enie hotelu został o podważ one? . Jak dobry 4-gwiazdkowy hotel moż e mieć tak niegrzeczny personel - nie rozumiem.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał