Copthorne Hotel Sharjah 4*– Opinie

7
Ocena 6.310
na podstawie
7 opinii
№32 w ocenie hotelu Szardża
7.5 Numer
7.3 Usługa
8.0 Czystość
6.8 Odżywianie
7.3 Infrastruktura
W sercu miasta Szardża, hotel znajduje się blisko Park Al Jazeera i Meczet Al Noor. W pobliżu znajduje się także promenada Al Qasba i Sharjah Gold Souq. Został otwarty w 2013 roku. Składa się z głównego 18-piętrowego budynku. Nadaje się do łączenia wakacji na plaży i zwiedzania, a także podróży służbowych.Więcej →
аватар Nina_Yarina
 •  podróżował 4 roku wstecz
Ocena 1.0
Pod koniec roku postanowiliś my odpoczą ć w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Wybó r padł na hotel w Sharjah Copthorne Hotel Sharjah 4 * Ponieważ odpoczywaliś my tam już rok temu i wszystko nam się podobał o. Bilet był od 25.12. 2019.2. 01.2020 z posił kami NB (ś niadanie + obiadokolacja) z dwoma ł ó ż kami. … Już ▾ Pod koniec roku postanowiliś my odpoczą ć w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Wybó r padł na hotel w Sharjah Copthorne Hotel Sharjah 4 * Ponieważ odpoczywaliś my tam już rok temu i wszystko nam się podobał o. Bilet był od 25.12. 2019.2. 01.2020 z posił kami NB (ś niadanie + obiadokolacja) z dwoma ł ó ż kami. Uroczysta kolacja sylwestrowa dla dwó ch osó b był a pł atna osobno. Poszliś my z touroperatora_- Travel Professional Group. Po przyjeź dzie 26.12. 2019 wcześ nie rano spotkaliś my się na recepcji, wyjaś niliś my o obiedzie na 25.12. 2019, za któ ry zapł aciliś my i znikną ł z powodu pó ź nego przyjazdu, poprosiliś my menedż era Alisher o przeniesienie go z 25.12. 2019 w dniu 01.01. 2020, bo zapł aciliś my za to u nas. Alisher przeł oż ył kolację na 1.01. 2020 dokonują c odpowiednich wpisó w. Potem zamieszkaliś my w pokoju 1114, duż ym pokoju, ale bardzo ciemnym, ponurym, okna wychodził y na ś cianę i odpowiednio w pokoju zawsze był o ciemno, woda w ł azience był a pod niskim ciś nieniem i ledwo ciepł a , suszarka do wł osó w nie dział ał a, nie był o szlafrokó w. Był . Na ż yczenie został a naprawiona suszarka do wł osó w i szlafroki przyniesione nastę pnego dnia.
Rano poprosiliś my o zmianę pokoju ze wzglę du na wszystkie wymienione wcześ niej niedogodnoś ci.

Kierownik Alisher powiedział nam, ż e mogą zmienić numer za 2 dni. Przybywają c w wyznaczonym czasie po 2 dniach, inni menedż erowie odmó wili zmiany pokoju, a my mieszkaliś my w tym pokoju. Jakie był o nasze oburzenie, gdy wieczorem znalazł em na ł ó ż ku pluskwa !! ! Był em zszokowany! ! Pluskwy w czterogwiazdkowym hotelu! Zszedł em na przyję cie w piż amie z robakiem w rę ku, moje oburzenie nie miał o granic! . Kierownik hotelu zrobił zdję cie pluskwy na komó rce, przyszedł rosyjskoję zyczny kierownik Aliszer, któ remu opowiedział em wszystko, co się wydarzył o, zapytał , dlaczego nie przeniesiono nas dzisiaj do innego pokoju? na naszą wcześ niejszą proś bę , na któ rą poinformowaliś my go, ż e odmó wiono nam przesiedlenia.
W cią gu 15 minut znaleź liś my nowy pokó j na 4 pię trze, znacznie mniejszy od poprzedniego, z jednym ł ó ż kiem i wszystkimi akcesoriami dla jednej osoby, jednak z widokiem na lagunę (nie chciał em patrzeć na lagunie nie był o nastroju, a przez szybę w oknie wszystko był o zrobione z ptasich odchodó w). Przenieś liś my się do pokoju z jednym ł ó ż kiem, numer 1418, bo nie chcieliś my zostać w pluskwie numer 1114!

Reszta został a zepsuta, sen znikną ł , ponieważ wydawał o się , ż e robaki peł zają i gryzą . Nikt z kierownictwa hotelu nie wymyś lił przeprosin. Przedstawiciel biura podró ż y Travel Professional Group-Jana siedzi w hotelowym lobby, podszedł em do niej i opisał em cał ą sytuację domagają c się od hotelu zadoś ć uczynienia za krzywdę moralną w postaci zwrotu pienię dzy za uroczystą kolację . Yana skontaktował a się z kierownikiem, powiedziano jej, ż e nie mogą tego zrobić , pienią dze pochodził y z Ukrainy, a obliczenia nie był y bezpoś rednio w hotelu, zwrot mó gł pochodzić z kwoty, któ rą biuro podró ż y przekazał o na wycieczkę.
Yana obiecał a, ż e ​ ​ skontaktuje się ze stroną wysył ają cą . Nastę pnego dnia powiedziano nam, ż e w formie odszkodowania przeniesiono nas do innego pokoju o lepszych warunkach wedł ug hotelu, z czym się nie zgadzamy! Po tym, co usł yszeliś my, poprosiliś my o spotkanie z administratorem hotelu i dopiero dzień pó ź niej, 31.12. 2019 spotkaliś my się z nią w hotelowym lobby. Staliś my na ś rodku korytarza i powiedział a nam, ż e nie widzi nic zł ego w robale, któ ry podobno został przyniesiony przez turystó w znajdują cych się przed nami, któ rzy mieszkali w tym pokoju. Byliś my zszokowani reakcją administratora, któ ry uś miechną ł się do nas sł odko! Powiedział a, ż e ​ ​ zmienili twó j numer, wszystko jest w porzą dku…….

Powiedzieliś my, ż e wcześ niej poprosiliś my o zmianę pokoju, ponieważ nasz pokó j 1114 miał problemy z wodą itp. Administrator po prostu wysł uchał tych informacji. I powiedział a, ż e ​ ​ moż emy napisać list do Travel Professional Group ze skargą.
Na cał ą tę procedurę musieliś my spę dzić czas wakacji na plaż y, co nas jeszcze bardziej oburzył o, skoro administrator był na miejscu, mają zdję cia, byliś my na miejscu w hotelu. Powiedzieliś my im, ż eby sami rozwią zali ten problem bez nas, aż do lunchu, kiedy bę dziemy na plaż y. Administrator powiedział dobrze, ale wracają c do hotelu po plaż y, nikt nic nie decydował i nigdy wię cej nie widzieliś my administratora.

Yana, przedstawicielka touroperatora Travel Professional Group, zobaczył a nas i powiedział a, ż e ​ ​ nasz problem jest rozwią zywany przez przeł oż onych z hotelu i touroperatora, ż e ​ ​ wszystko powinno zostać rozwią zane w najbliż szej przyszł oś ci! To był o kolejne oszustwo! . Tego popoł udnia zamiast obiadu poszliś my na obiad, zmieniają c obiad za zgodą administratora restauracji (obiad jest droż szy od obiadu), oczywiś cie mu to nie przeszkadzał o, bo wielu goś ci robi to bez problemó w.
Jedzenie w hotelu jest bardzo sł abe, a wielu turystó w, któ rzy tam jedli, moż e to powiedzieć , wyraż ają c oburzenie na recepcji i w samej restauracji, stan restauracji ró wnież chce być lepszy, ponieważ wszystkie meble są już brudne i ś ciany też , co nie jest godne hotelu 4 gwiazdki. Pakiet wycieczki skł adał się ze ś niadania i obiadu, za bilet na ś niadanie i kolację zapł aciliś my dodatkowo 40 USD!

Przy wymeldowaniu 1.01. W 2020 roku poprosiliś my w recepcji o czas na odbió r walizek do godziny 18.00, ponieważ wiele czasu i wysił ku poś wię cono na wyjaś nienie wszystkich okolicznoś ci konfliktu. (m. in. zameldowaliś my się cał y dzień pó ź niej zamiast 25.12. 19-26.12. 19, zwł aszcza gdy nasza firma turystyczna pisał a i pytał a o to przy rezerwacji hotelu) Od 18.00 1.01. 2020 – 00.20 2.01. 2020, siedzieliś my w ciemnej hali bez ł ą cznoś ci, bez internetu, czekają c na transfer na lotnisko do 00:20. Za wszystko, co się wydarzył o, ż ą damy zwrotu 200 USD.

PS Najgorsze jest to, ż e administracja hotelu, wycieczka.
operator nie dba o ludzi, któ rzy przychodzą do hotelu, ich zdrowie, ich odpoczynek. Co wię cej, pokó j 1114, w któ rym znaleź liś my pluskwa, nie był zamknię ty do dezynfekcji….. , ale zakwaterowano w nim innych turystó w z Rosji, co nas zszokował o! . Nieważ ne dla reputacji hotelu, opinii turystó w, oceny hotelu..... wycią gnę liś my takie wnioski z cał ej sytuacji i reakcji na wszystko, co się dzieje.!!! ! Bardzo smutne i smutne!
Szczę ś liwego Nowego Roku panowie!
укусы халаты окно грязь битые кружки клопы
аватар superveresk2017
 •  podróżował 6 lat wstecz
Ocena 5.0
Niedawno wró ciliś my. Pierwszy raz w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Lecieliś my fly-Dubai z Zhulyan. Wyż ywienie godne. Ale bą dź przygotowany na to, ż e jedzenie jest pł atne lub przeką ska na wynos. Krzesł a są ciasne. Każ dy ma wł asny monitor do ś ledzenia lotu, zagł ó wek z regulacją wysokoś ci. … Już ▾ Niedawno wró ciliś my. Pierwszy raz w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Lecieliś my fly-Dubai z Zhulyan. Wyż ywienie godne. Ale bą dź przygotowany na to, ż e jedzenie jest pł atne lub przeką ska na wynos. Krzesł a są ciasne. Każ dy ma wł asny monitor do ś ledzenia lotu, zagł ó wek z regulacją wysokoś ci. Ł adne oś wietlenie na pokł adzie. Przyjazd o 6 rano, do hotelu okoł o 9 rano. Ale rozliczenie jest jeszcze nie wcześ niej niż.13-14h. Ś niadanie nie był o karmione, taka koncepcja ekonomiczna od kierownictwa hotelu. Nie polecam nocnego lotu, nadal bę dziesz krę cił się jak biedni krewni. Nie zapomnij wł oż yć do bagaż u podrę cznego ubrania na zmianę . Ceny w barze i sklepach w okolicy są imponują ce. Przewodnik był widziany 1 raz, wycieczki są drogie. Biorą c pod uwagę , ż e hotel ma Wi-Fi bez internetu, a viber nie dział a bardziej niż dział a, zaopatrz się w WhatsApp, inaczej bę dzie to katastrofa. Jest pokó j internetowy, ale nie ma ję zyka rosyjskiego. Ogó lnie przygotuj się na pró ż nię informacyjną . Jedzenie - wystarczają co duż o HB. W harmonogramie nie był o wystarczają co duż o, aby iś ć na plaż ę o godzinie 11, ponieważ . do. o godzinie 10 nie wszyscy ludzie zostali umieszczeni. I zostajesz do wyboru - albo w 38* upale pieszo 20-30min (nie 10min) albo taxi 11-15 dirh albo wyjazd o 12h. Zatrzymaliś my się na prawie dziewiczej uż ywanej / pł atnej plaż y Lou Lou. Relaks pod palmami. Ogromna plaż a z biał ym piaskiem. Przez kilka dni był a mał a burza, nie przeszkadzał a w pł ywaniu. Brak wycieczki. na ulicach nie znaleziono ż adnego biura, przypadkowy „przewodnik” Vohid nawet nie pojawił się w umó wionym czasie. Rustem (mieszkają cy tam Tadż yk), któ remu doradzono w recepcji, rozproszył nasze wakacje. Zorganizował em wspaniał e wycieczki do Dubaju i Abu Zabi. Był y też w kwiecie meczetu iw pał acu szejka oraz w parku Ferrari; koł o Sail, na Jumeirah, niedaleko Atlantis, na Dubaju Wenecja W zasadzie hotel jest normalny, tylko w upale ogranicza się ruch. W hotelu nie ma transferu do Dubaju. Personel jest pomocny i uprzejmy. . Pokó j superior, duż a, szafa i strefa herbaciano-kawowa (we wnę ce) z oś wietleniem, lodó wka bardzo szybko zamieniona na dział ają cą . Dzię ki rosyjskoję zycznym dziewczynom - Darii, a potem Anie. Po raz pierwszy widzimy stoł y poł ą czone z konsolą zamiast szafek nocnych. Z tego powodu pudeł ek jest niewiele, ale się przystosował y. Byliś my gotowi na lokalne oś wietlenie, jak w Egipcie. Rano, gdy temperatura powietrza pozwalał a, przewietrzali pomieszczenie (lekki zapach pleś ni). W pokoju rozkł adana suszarka i sznurek nad wanną , suszarka do wł osó w jest zamocowana w stole. Wszystko dział ał o. Bardzo wygodne materace i zagł ó wki. Meble są ł adne i nowe. Odwiedziliś my kilka razy sił ownię i basen. Restauracja ma wspaniał y widok na zatokę . Pokó j wychodził "doniką d", do są siedniego budynku, ale to nam nie przeszkadzał o. Taka jest filozofia ż ycia w Szardż y. 25-30min spacerem od Copthorne Gold Market, targu owocowego i dworca autobusowego (nie miał em czasu z niego skorzystać ), jest też park i nabrzeż e. Rustem zasugerował nam sklep sieci City, wię c są tanie owoce i trochę drobiazgó w, peł no jest sklepó w o ró ż nych profilach i ró ż nych poziomach cenowych. Nie podobał o mi się , ż e przejś cia do historii był y blokowane. strefa, na pó ł wyspie. Nie ma moż liwoś ci poruszania się po zatoce (lagunie) na piechotę . Dla garstki Arabó w odbył y się imprezy zamknię te. Jakby wszystko był o w pobliż u, ale cię tam nie wpuszczą . W lagunie znajduje się fontanna z oś wietleniem, ale nie zrozumieliś my jej harmonogramu. Nawiasem mó wią c, hotel nie miał problemó w z miejscową ludnoś cią . wszystko we wzajemnym szacunku. Ogó lnie zakochał em się w Sharjah. Nadal tam jestem. Udać się . Ten kolor i oryginalnoś ć warto zobaczyć . Obraz plują cy w Miami, tylko z meczetami.
аватар Kipreot
 •  podróżował 7 lat wstecz
Ocena 8.0
Dobry hotel miejski. Kró tki film o nim: https://www.youtube.com/watch? v=zn4wS9bWhv8 Pobyt od 7-14 marca 2017. Zameldowanie w hotelu w godz. 14-00, wymeldowanie w godz. 12-00. Moż esz porozmawiać w recepcji i przedł uż yć wymeldowanie 2 godziny pó ź niej, personel jest uprzejmy, przyjazny, stara się wszystkim pomó c i idzie na spotkanie. … Już ▾ Dobry hotel miejski. Kró tki film o nim: https://www.youtube.com/watch? v=zn4wS9bWhv8 Pobyt od 7-14 marca 2017. Zameldowanie w hotelu w godz. 14-00, wymeldowanie w godz. 12-00. Moż esz porozmawiać w recepcji i przedł uż yć wymeldowanie 2 godziny pó ź niej, personel jest uprzejmy, przyjazny, stara się wszystkim pomó c i idzie na spotkanie. Jest dziewczyna, któ ra mó wi po rosyjsku. W przypadku pó ź nego wymeldowania moż na bezpł atnie zostawić bagaż w hotelu. Szybko się zameldowali, nie wzię li kaucji ani za pokó j, ani za adapter do gniazdka, o któ ry należ y poprosić w recepcji. Trzy windy. Pokó j 816 na 8. pię trze, otwierany za pomocą karty-klucza. Widok z pokoju na są siedni budynek. Pokó j jest przestronny, czysty. Oś wietlenie jest nieco przyć mione. Ł ó ż ka są wygodne, ł ó ż ko jest czyste. W pokoju znajduje się szafa z wieszakami, posiada sejf (bezpł atny). Czajnik elektryczny (czysty), dwa kubki, dwie torebki kawy, dwie torebki herbaty, dwie butelki wody, wszystko gratis, dodawane codziennie. Minibarek z minimalnym asortymentem za opł atą . Nie ma sprzę tu do prasowania, moż na poprosić w recepcji i pomó c w jakikolwiek sposó b. Izolacja akustyczna jest dobra, nie sł ychać są siadó w, sł ychać trochę ulicę , ale nie krytycznie. Klimatyzacja centralna, przy drzwiach wejś ciowych w ś cianie, wbudowany panel sterowania. Wi-Fi w pokoju, dobre, darmowe, hasł o w recepcji. Telewizor nie był wł ą czony, wedł ug informacji pokazuje pierwszy kanał w ję zyku rosyjskim. Ł azienka czysta, z duż ym lustrem, ł azienka z kranem i dwiema konewkami, szklana zasł ona, któ ra nie blokuje cał ej ł azienki, nie był o kał uż na podł odze, ale trochę wody jeszcze się rozlał o, ciepł a, zimna woda bez przerwanie. Hydraulika dział ał a prawidł owo, mał a skarga na zlew, woda nie zawsze dobrze wychodził a. Dwa rę czniki na rę ce, dwa duż e pod prysznic, jeden na nogi. Szampon, ż el pod prysznic, mydł o, wszystkie akcesoria był y obecne. Fen nie został znaleziony. Pokó j był codziennie sprzą tany.
Odż ywianie. Ś niadanie od 6:30 do 10:30. Obiad od 12:30 do 15:30. Kolacja od 18-30 do 22-30. Bufet. Jedzenie bez dodatkó w, dobre, prezentowany jest gł ó wny asortyment. Do ś niadania kawa, herbata, sok, woda gratis. Do obiadu tylko woda gratis, obsł uga podejdzie do stolika i naleje, kawa, herbata za opł atą , alkoholu w ogó le nie ma. Mieliś my ś niadanie i kolację w cenie. Kolację moż na zamienić na obiad. Zmienili go raz, system księ gowy jest prosty, proszą o numer pokoju i wpisują go do komputera, jak przyjdziesz na obiad, po numerze pokoju zrozumieją , ż e zmienił eś posił ki.
Usł ugi. Sił ownia, spa, basen na dachu, prywatny parking podziemny (bezpł atny). Autobus na plaż ę hotelu Royal Beach o 10-00, z powrotem o 15-00 (plaż a jest pł atna). Autobus na bezpł atną publiczną plaż ę o 12-00, z powrotem o 17-00. Autobus do centrum Sahary o 15-30, z powrotem 18-30. Wszystkie bilety na transfer należ y zakupić z wyprzedzeniem w recepcji.
Orientacja. Do hotelu Golden Tulip, kantor, po prawej wzdł uż nabrzeż a do hotelu ok 20 min. Bliż ej wymiennik, to 5 minut spacerkiem, z tył u hotelu dwie ulice dalej bę dzie duż y, dobry supermarket, nie mylcie, obok jest stacja benzynowa, dział a 24h , jest wymiennik. Na dworzec autobusowy, w lewo wzdł uż nasypu, idź na most i idź prosto, po prawej jest rynek zł ota („pocią gi”), przeciwnie, po lewej stronie mostu znajduje się dworzec autobusowy, spacerkiem okoł o 20-25 minut (jak dostać się autobusem do Dubaju odpowiem na stronie w VC). Przed pokazem fontann, a takż e przed Zł otym Tulipanem, wzdł uż nasypu, tylko trochę dalej, punktem orientacyjnym jest meczet. Do publicznej plaż y spacerkiem okoł o 25 minut.
Hotel pozostawił dobre wraż enie, dzię kuję .
Jeślimaszjakieśpytania, postaramsięodpowiedzieć:https://vk.com/sergey. sokolnikov
аватар Argeny
 •  podróżował 7 lat wstecz
Ocena 8.0
Ogó lnie hotel jest dobry. Bardzo podobał nam się pokó j - duż y, czysty, dobrze wyposaż ony. Jedzenie jest dobre, jedliś my ś niadania i kolacje. Na terenie ró ż nych rozrywek dla dzieci, baseny. Minusem jest oczywiś cie oddalenie od morza, ale na plaż ę miejską zawieziono nas bezpł atnymi autobusami. … Już ▾ Ogó lnie hotel jest dobry. Bardzo podobał nam się pokó j - duż y, czysty, dobrze wyposaż ony. Jedzenie jest dobre, jedliś my ś niadania i kolacje. Na terenie ró ż nych rozrywek dla dzieci, baseny. Minusem jest oczywiś cie oddalenie od morza, ale na plaż ę miejską zawieziono nas bezpł atnymi autobusami.
Nawet z tego ś wię ta był y mił e wspomnienia z wizyty w Parku Ferrari. Zrobiliś my wycieczkę do tego parku rozrywki, a takż e do parku wodnego Yas Watervold. Zwiedzanie trwał o cał y dzień , ale dzię ki dobrej organizacji nie mieliś my czasu się zmę czyć nawet podczas dł ugich podró ż y, ponieważ nasz przewodnik zabawiał nas najlepiej, jak potrafił , opowiadał wiele ciekawych rzeczy, nawet dzieci sł uchał y go z przyjemnoś ć .
аватар sistematour
 •  podróżował 11 lat wstecz
Ocena 8.0
Nowy hotel został otwarty we wrześ niu 2013 roku. W pobliż u znajduje się supermarket, apteka, kawiarnia. Z widokiem na zatokę . Autobusem na plaż ę , plaż a jest pł atna 20 AED. W pokoju nie ma suszarki do wł osó w. Wpł ać.50 USD dziennie. … Już ▾ Nowy hotel został otwarty we wrześ niu 2013 roku.
W pobliż u znajduje się supermarket, apteka, kawiarnia.
Z widokiem na zatokę . Autobusem na plaż ę , plaż a jest pł atna 20 AED.
W pokoju nie ma suszarki do wł osó w.
Wpł ać.50 USD dziennie.
Standardy bez balkonu iz balkonem.
Jedzenie jest dobre.
Standardy są przestronne, maksymalne obł oż enie 2+2.
стандарт стандарт вид Superior Superior
аватар
NIE POLECAM!!! ! ogó lnie mi się podobał o, ale był y trzy muchy w maś ci, któ re na koniec zepsuł y cał e wraż enie hoteli. Zacznę w kolejnoś ci. Odpoczywał z ż oną i dzieckiem w okresie od 22.05. 11 do 29.05. 11 Przyjechaliś my pó ź nym wieczorem, spotkaliś my się dobrze. … Już ▾ NIE POLECAM!!! ! ogó lnie mi się podobał o, ale był y trzy muchy w maś ci, któ re na koniec zepsuł y cał e wraż enie hoteli. Zacznę w kolejnoś ci. Odpoczywał z ż oną i dzieckiem w okresie od 22.05. 11 do 29.05. 11 Przyjechaliś my pó ź nym wieczorem, spotkaliś my się dobrze. Zdziwił em się , ż e o 23:00 korki, a raczej nie korek, ale bardzo gę sty ruch z prę dkoś cią.40 km/h. Gdy już się zadomowili, od razu poprosili o widok na kanał , przed wyjś ciem przeczytali w recenzjach, ż e po drugiej stronie jest plac budowy i meczet z pieś niami muł ł y. Dali to bez problemó w, nawiasem mó wią c, pokó j jest znakomity, niestety bez balkonu, ale w zasadzie nie ma ich w tym hotelu, jak w wię kszoś ci innych hoteli w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Wydawał o mi się , ż e hotel jest zaję ty w 25-30 proc. Kontyngent w czasie naszego pobytu skł adał się z 50/50 Rosjan/Arabó w. Europejczykó w prawie nie był o. Najbardziej denerwują ca był a obecnoś ć Arabó w, nigdy nie widział em tak zuchwał ych i ź le wychowanych ludzi. Wszę dzie wspinają się bez kolejki, czy to autobus ś niadaniowy, czy winda. Obsł uga doskonał a, wszyscy uś miechnię ci, bardzo przyjaź ni, mił o zostawić napiwek, któ ry przyjmują z wielką wdzię cznoś cią . Z rozrywki jest tylko basen i sauna, w ogó le nie ma terytorium. Dwa baseny znajdują się na tarasach, po wschodniej i zachodniej stronie, jest to bardzo wygodne, z jednej strony zawsze jest sł oń ce lub cień , kto czego potrzebuje. Woda w basenach ma temperaturę.32-33 stopni. Jak wcześ niej pisał em tutaj, praktycznie nie czujesz wybielacza, jeś li jest go bardzo mał o. Zabierają cię na plaż ę hotelowym autobusem o 10-00, przynoszą i odbierają o 16-00. Maksimum wytrzymał o tylko do 14-00, wtedy sł oń ce nie jest moż liwe. Dlatego zawsze wracaliś my taksó wką , za nasze pienią dze podró ż w jedną stronę to nie wię cej niż.80 rubli lub 7-10 derhamó w. Polecam iś ć na plaż ę , a takż e wzią ć taksó wkę do 9-00, o 10-00 nie bę dzie leż akó w. Ponieważ plaż a należ y do innego hotelu (wydaje się , ż e nazywa się Carlton) i są wczasowicze, któ rzy mają tendencję do zabierania wszystkich leż akó w rano. NIE ZAPOMNIJ wypisać kuponó w w swoich hotelach, w przeciwnym razie nie wpuszczą Cię na plaż ę . Jeś li chodzi o zł oto w przystę pnej cenie, to mit, droż szy niż w Rosji. Rzeczy są tań sze, ale nie uderzają co 15-30%. Pewnie tam jest naprawdę ciekawie, kiedy w okresie wyprzedaż y. Centra handlowe są imponują ce pod wzglę dem wielkoś ci, kilka kortó w dla pieszych, taksó wki, samochody elektryczne. W Dubai Mall warto wybrać się do akwarium, na kotok (cał y stadion hokejowy zamknę li w kompleksie handlowym). Ale najciekawsze są ś piewają ce fontanny. Spektakl jest super, zaczyna się o 18-00 i co pó ł godziny jest inny spektakl. Strumienie wody, ś wiatł a i muzyki są tak poł ą czone, ż e moim zdaniem jest to ciekawsze i pię kniejsze niż fajerwerki. W są siadują cym z molo Burj Khalifa (najwyż szy budynek na ś wiecie o wysokoś ci 828 metró w) nie weszliś my, 3 dni przed wyjazdem wszystkie bilety został y wyprzedane. Dlatego jeś li jesteś zainteresowany, zarezerwuj bilety od razu. Istnieje moż liwoś ć wejś cia bez kolejki, ale cena za osobę wzrasta 4 razy. Standardowe 100 derhamó w, bez kolejki 400, a to 3200 rubli za przejaż dż kę windą , jakoś trochę za drogo. Kto nie mó wił nic szczegó lnego o widoku z samolotu w czasie lą dowania. W Emirates Mall najciekawszy jest park zimowy. Stok narciarski, zjeż dż alnie dla dzieci, bardzo fajnie i stosunkowo niedrogo. Ciekawe metro, gdzie pocią gi jeż dż ą bez maszynistó w, wszystko steruje komputer. Bilet jest waż ny przez cał y dzień nie tylko w metrze, ale takż e w autobusie, a co najważ niejsze, bez niego nie moż na wyjś ć , wię c nie wyrzucaj go, bo inaczej nie przejedziesz bramki obrotowe przy wyjś ciu ze stacji. Są osobne wagony VIP, pewnie są droż sze, ale nie powiem ile, są blaszane fotele dla osó b na wó zkach i osobny wagon dla kobiet i dzieci. Sam widział em, jak pracownik metra wyprowadził mę ż czyzn z samochodu. Ta sama historia z autobusem, pierwsze drzwi dla kobiet i dzieci, a reszta przez dwie pozostał e. Nawiasem mó wią c, kobieta wedł ug wł asnego uznania moż e iś ć ze wszystkimi. OBIECANE TRZY Ł YŻ KI WIOSŁ A1. W Internecie mó wią , ż e w Zjednoczonych Emiratach Arabskich są bardzo wysokie grzywny za ś mieci, najwyraź niej to mit. Robisz dokł adnie krok w bok z ulicy w zauł ek mię dzy domami i rozumiesz, jak tu czysto i cudownie. Dawno nie widział em takiego brudu i ś mieci, od razu przypomniał em sobie Kair, któ ry był brudny do granic moż liwoś ci. Miejscowa ludnoś ć wyrzuca butelki i paczki papierosó w z przejeż dż ają cych samochodó w. W kanał ach wodnych, któ rych w Sharjah jest kilka, paczki, butelki, pł ywak do pizzy, sł owem moż na tam spotkać wszystko. Jest też prawdopodobne, ż e trafiają do nich albo ś cieki, albo jakaś woda techniczna, bo rano z pokoju obserwowaliś my kipią ce w lagunie i pienią ce się plamy. Ku mojemu zdziwieniu jest tam trochę ryb. 2. Hotel zapewnia autobus (jak dumnie nazywają to transportem), któ ry zabierze Cię z Sharjah do Dubaju. Trafiają do dwó ch punktó w City Center (to ró wnież centrum handlowe, ale bliż sze naszemu) i Diera Tower. Jest harmonogram. Jakoś wył adowano nas 200 metró w dalej niż zwykł y przystanek autobusowy, ponieważ trwał y naprawy i cią gnię to jakiś kabel. Wyjaś nił em z kierowcą , ż e na pewno odbiorą z nowego miejsca, zapewnił wszystkich, ż e tam, gdzie wysiadł , tam go odbierze. W wyniku 21-45 nasz autobus przeleciał obok nas bez zatrzymywania się , gonią c go przez kwadrans nic nie dał . Jak się pó ź niej okazał o, kierowca zmienił się i zapomniał powiedzieć nowemu, gdzie odebrać turystó w. Inny turysta z Rosji i ja wzię liś my taksó wkę , przyjechaliś my do hotelu i poprosiliś my o zwrot poniesionych wydatkó w. Pienią dze nie są duż e, okoł o 500 rubli, ale sama zasada. Zapewniono nas, ż e problem zostanie rozwią zany, a pienią dze zostaną zwró cone jutro o 10 rano. . Kró tko mó wią c, udzielił em wyjaś nień jeszcze dwa razy i nic nam nie został o zwró cone. 3. A teraz najciekawsze. Trzy dni przed wyjazdem znajduję aparat w etui w autobusie. Na zdję ciach widać , ż e kobieta z tró jką dzieci i podobno jej matka odpoczywał a w tym hotelu mię dzy 13-17 kwietnia, moż e dł uż ej, ale ostatnie zdję cie miał o 17. Poszedł em na recepcję i ogł osił em znalezisko, powiedzieli mi, ż e nikt nie miał stracił a wszystko, co zadeklarowane. Poprosił em o wpisanie na listę goś ci rodziny z tró jką dzieci na podany okres, z któ rego obecnie rzadko jest zadowolona i najprawdopodobniej nie bę dzie zbiegó w okolicznoś ci. Zapewnili mnie, ż e na pewno się dowiedzą i podadzą nazwisko, ponieważ postanowiliś my zwró cić aparat wł aś cicielowi po powrocie do domu. Codziennie podchodził em i był em zainteresowany, ale nadal karmili mnie ś niadaniem, tak jak w autobusie. W dniu wyjazdu, kiedy do transferu pozostał o 40 minut. Po raz kolejny poszedł em na recepcję , potem Varvara był a na dyż urze (czę sto o niej pisze się na forach), po raz trzeci wszystko jej wyjaś nił em. Zaczę ł a aktywnie szukać . W pewnym momencie podszedł rosyjskoję zyczny Arab, usł yszał rozmowę o znalezionym aparacie, począ tkowo nie przywią zywał ż adnej wagi, ale potem, gdy zobaczył na mojej szyi lustrzankę Nikona, jego oczy zabł ysł y. Myś lał , ż e go znaleź liś my i zaczą ł nalegać , abyś my przekazali aparat wbrew jego podpisowi, a oni sami zwró cą go wł aś cicielowi. Wyjaś nił em, ż e skoro zaję li się naszym problemem z autobusem, to im nie wierzę i niczego nie zostawię , to już był a kwestia zasad. I wtedy się zaczę ł o. Arab wezwał sł uż bę bezpieczeń stwa, przybiegł a grupa ludzi, wszyscy uważ ają za swó j obowią zek powiedzieć nam, ż e jesteś my po prostu zobowią zani do oddania znaleziska, w przeciwnym razie, zgodnie z prawem Sharjah, zostaniemy aresztowani. Gdy do przeniesienia został o okoł o 15 minut, sytuacja uległ a zaostrzeniu do maksimum, zaczę li rzekomo dzwonić na policję . Zabrał em swoje rzeczy i rodzina poszł a do wyjś cia z hotelu, nieś miał o pró bowali mnie zatrzymać , ale najwyraź niej moje wś ciekł e spojrzenie dał o do zrozumienia, ż e ​ ​ lepiej nie dotykać mnie rę kami. Wsiedliś my do taksó wki, ale w tym momencie pracownicy hotelu coś do niego powiedzieli, a kierowca odmó wił nam podwiezienia. Przeniesiony do innej, tej samej historii. Zabraliś my swoje rzeczy i przeszliś my sto metró w od hotelu, zł apaliś my kolejną taksó wkę i pojechaliś my na lotnisko. Przejeż dż ają c obok hotelu, zarejestrowano numer naszej taksó wki i gdyby nie straszny korek, któ ry zdarza się tu w każ dy pią tek, spodziewalibyś my się poś cigu. Lotnisko był o w Dubaju, a to już inny stan i chyba znalezienie aparatu fotograficznego nie jest takim przestę pstwem, ż eby zaję ł a się nim policja innego stanu. ps dodam, ż e wyjeż dż ają c, zostawił em e-mail Varvara, a kilka dni pó ź niej przesł ał a nam nazwiska zamierzonych goś ci (jeszcze raz dzię ki niej). Byli to rodacy z Moskwy. Przez internet udał o nam się ich znaleź ć , zadzwonić , a po wakacjach planujemy wysł ać fotik.
Źródło opinii — vOtpusk.ru
аватар
 •  podróżował 13 lat wstecz
Ocena 9.0
Hotel jest po prostu wspaniał y! Obsł uga, jedzenie, pokoje, wszystko jest po prostu idealne! POLECAMY WSZYSTKIM! w pobliż u parku, gdzie wieczorem moż na spacerować . Posił ki był y z niepeł nym wyż ywieniem, ś niadania dobre, ale monotonne, a obiadó w po prostu nie da się opisać ! Ś WIETNY! ! ! Hotele plaż owe Carlton i Grand, do któ rych zabrano nas na plaż ę , nie stał y obok naszego Millennium!. … Już ▾ Hotel jest po prostu wspaniał y! Obsł uga, jedzenie, pokoje, wszystko jest po prostu idealne! POLECAMY WSZYSTKIM! w pobliż u parku, gdzie wieczorem moż na spacerować . Posił ki był y z niepeł nym wyż ywieniem, ś niadania dobre, ale monotonne, a obiadó w po prostu nie da się opisać ! Ś WIETNY! ! ! Hotele plaż owe Carlton i Grand, do któ rych zabrano nas na plaż ę , nie stał y obok naszego Millennium!
Źródło opinii — vOtpusk.ru
аватар
 •  podróżował 14 lat wstecz
Witam, Witamy w Millennium Hotel Sharjah Chcę tylko podać dodatkowe informacje, abyś mó gł dodać do opisu: mamy pracownikó w rosyjskoję zycznych, a na plaż ę wnosimy do Grand Hotelu Sharjah - za darmo Jeś li potrzebujesz informacji, prosimy o kontakt. … Już ▾ Witam,

Witamy w Millennium Hotel Sharjah

Chcę tylko podać dodatkowe informacje, abyś mó gł dodać do opisu: mamy pracownikó w rosyjskoję zycznych, a na plaż ę wnosimy do Grand Hotelu Sharjah - za darmo

Jeś li potrzebujesz informacji, prosimy o kontakt.
Źródło opinii — vOtpusk.ru


awatara Nik58
5 lat wstecz  •  3 abonent 1 odpowiedź
EKSPERCI HOTELI

Отель располагается в сердце города Шарджа, неподалеку — Парк Аль Джазейра и Мечеть Аль-Нур. Также поблизости находится набережная Al Qasba и Sharjah Gold Souq. Был открыт в 2013 году. Состоит из главного 18 этажного здания. Подходит для совмещения пляжного и экскурсионного отдыха, а также бизнес-поездок.

Lokalizacja Международный аэропорт Шарджа находится в 18 км.
Opis plaży Бесплатный доступ на пляж Аль-Хан и бесплатный транспорт. Доступ на пляж Карлтон — платно с бесплатным транспортом.
  • 3 i dalej
  • prywatna plaża
  • plaża piaskowa
  • leżaki
  • parasole
W hotelu

Круглосуточная стойка регистрации, ускоренная регистрация заезда и отъезда, камера хранения багажа, V.I.P. услуги, услуги по глажке одежды, room service: круглосуточно (платно), 4 конференц-зала (платно), 2 ресторана, 1 открытый бассейн с контролируемой температурой.

  • restauracja
  • Restauracja a la carte
  • kawiarnia/bar
  • otwarty basen
  • podgrzewany basen
  • sala konferencyjna/sala bankietowa
  • parking  FREE 
  • wypożyczalnia samochodów
  • bezpieczny
  • darmowe wi-fi
  • winda
  • pranie
  • fryzjer/salon kosmetyczny
  • udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
  • pokoje dla niepalących
  • późne wymeldowanie
  • wymiana walut
  • płatność kartami płatniczymi
Dla dzieci
  • menu dla dzieci w restauracji
  • krzesełka dla dzieci w restauracji
  • łóżko składane  FREE 
Rozrywka i sport В отеле проводится прямая трансляция спортивных мероприятий, тематические вечера, кулинарные мастер-классы, играет живая музыка. За дополнительную плату гостям предоставляются услуги массажа.
  • sauna/łaźnia/łaźnia turecka
  • siłownia
  • organizacja wycieczek
Opis pokoi

В отеле 255 номеров.

W pokojach

В номере есть кондиционер, бесплатный Wi-Fi, телевизор, телефон, мини-бар, набор для кофе и чая, сейф, утюг и гладильная доска (по запросу, бесплатно). Ванная комната с феном и туалетно-косметическими принадлежностями. Гостям предоставляются бесплатно тапочки и халаты.

  • prysznic
  • suszarka do włosów
  • kapcie i szlafrok (nie we wszystkich pokojach)
  • $
  • bezpieczny  FREE 
  • klimatyzator
  • telewizja kablowa/satelitarna
  • telewizor plazmowy (nie we wszystkich pokojach)
  • telefon $
  • internet wi-fi  FREE 
  • ekspres do kawy/herbaty
  • budzenie na życzenie
  • balkon/taras (nie we wszystkich pokojach)
Adres Corniche Al Buhaira, Sharjah, United Arab Emirates
Telefony: +971 6 593 05 55
Stronie internetowej: Copthorne Hotel Sharjah
FAQ
Какой пляж у отеля?
Отель располагается на 3-й пляжной линии или далее. У отеля собственный песчаный пляж. На пляже есть шезлонги (платно), зонтики (бесплатно).
Какие развлечения есть в отеле?
Отель предоставляет услуги сауны / бани / хаммам. . Для поддержания хорошей физической формы отель предлагает посетить тренажерный зал. В отеле присутствует организация экскурсий, упрощает выбор и дает советы специалист по туризму.
Какие возможности для детей есть в отеле?
В ресторане есть отдельное детское меню или зона с детским питанием. Детские стульчики для кормления Ваших малышей всегда под рукой.