Najgorszy hotel serwisowy, jakiego kiedykolwiek doświadczyłem.

Pisemny: 2 czerwiec 2015
Czas podróży: 15 — 29 może 2015
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 9.0
Jeś li wybierasz się na wycieczkę i wybierasz hotel, to moja recenzja przyda się . Przeczytaj go przed podję ciem ostatecznej decyzji.
Odpoczywaliś my w wielkiej kampanii, pię ciu dorosł ych i 4-letnie dziecko. Hotel mieś cił się w trzech pokojach jednocześ nie. Ale ogó lnie wszyscy mieliś my negatywne wraż enia na temat hotelu.
1. O hotelu. Prawie wszystkie pokoje w budynku gł ó wnym nie nadają się na komfortowy pobyt. Z jednej strony bardzo gł oś ny plac budowy z codziennymi tumanami kurzu i hał asem dź wigó w. Po drugiej stronie znajduje się droga i frontowe wejś cie, gdzie spotykają się taksó wkarze i samochody, któ re tak uwielbiają trą bić (a takż e w nocy). Pokoje są brudne (dywan był w czyichś wł osach, podł ogi nie był y dobrze wytarte, numer kapcie czarne)), zasł ony z dziurami był y zaszyte kilka razy, drzwi na balkon nie dział ał y. I na począ tku siedzieliś my w pokoju, w któ rym pachniał o kanalizacją.

W recepcji zawsze ustawia się kolejka chę tnych do rozwią zywania bież ą cych problemó w. Nie widział em tego w ż adnym hotelu na ś wiecie.
Cał y personel hotelu zachowuje się , delikatnie mó wią c, niepoprawnie. Recepcja ignoruje proś by (dwukrotnie prosił am o postawienie nam trzech kompletó w rę cznikó w (bo jesteś my z dzieckiem), dwa razy musiał am prosić o naprawienie drzwi na balkon (a mieszkaliś my na pię trze z dostę pem do trawnika) , Andrada wymeldował a nas, kiedy spotkaliś my się z lotniska i kiedy się wymeldowaliś my (nieprzyjemna dziewczyna, niegrzeczna) W restauracji wszystkie napoje przynoszą kelnerzy, ale sami nie podchodzą do stolikó w, nie przychodzą zabierają talerze, zapominają oddać rachunek, dają kubki do herbaty bez ł yż eczek i spodkó w, mogą zapomnieć o zamó wieniu, a jak już zapł aciliś my za duż o na rachunku (mą ż nie zauważ ył od razu, podpisał , a potem był o już za pó ź no, ż eby coś udowodnić , sprawdź rachunek! ) Brak sprzą tania (i napiwki też nie pomogł y), brudne, nie mogą w ogó le posprzą tać pokoju przez dwa dni z rzę du, chociaż nawet wliczone " usuń numer”.
Dyskomfort w drobiazgach: wchodzisz pod prysznic, ale nie wł oż yli szamponu i ż elu, wychodzisz z prysznica, zabrali wszystkie rę czniki, ale zapomnieli przynieś ć ś wież e. Albo nie wlewają wody, albo nie wlewają kawy. Nie mogli wkł adać rę cznikó w do rą k przez pię ć dni, jeś li chcesz, przysię gnij, ale to nie pomoż e, to sprawdzone))
Zameldowaliś my się o 18:00, o 22:00, a nasze walizki nigdy nie został y przyniesione do pokoju. Mą ż poszedł zrozumieć , w koń cu to przynió sł . Przy wymeldowaniu hotel „zapomina” umieś cić list od organizatora wycieczki o godzinie wyjazdu, ale ł adnie proponuje wzią ć od nich pł atną taksó wkę (okoł o 3000 rubli). Sprawdź rachunek za pokó j z wyprzedzeniem (przypisują cudze wydatki, mogą pobierać opł atę za mini bar, nawet jeś li z niego nie korzystali. Usunę li wszystko, co zbę dne ze wszystkich trzech pokoi, ale lepiej nie robić tego na dzień wymeldowania). Praca z personelem, nie mieś ci się w ż adnych ramach. Z pracownikó w mogę wymienić tylko Margaritę w recepcji, dziewczynę spotykają cą się w restauracji i mł odych ludzi na fajkach wodnych.

2.
Odż ywianie. Oceniono 3 punkty. Nie bę dziesz gł odny, ale ż adne danie nie sprawi Ci przyjemnoś ci. Wyglą dem czę sto przypomina owsiankę , duż o produktó w niejadalnych (zielone pomidory, melony, ananasy), niedopieczone naleś niki, pizzę z brokuł ami i ogó rkiem, ś mierdzą cą jagnię cinę , czę sto twardą lub soloną woł owinę , gotowany makaron, dę bową kał amarnicę itp. nie bę dzie duż o, ale spraw, aby był o smaczne i wysokiej jakoś ci.
3. Morze i plaż a. To wł aś nie sprawił o, ż e nasze wakacje był y bardzo przyjemne. Pię kna i czysta plaż a, wystarczają co duż o leż akó w i parasoli, czyste i ciepł e morze, duż a linia brzegowa, cał kowity brak fal. Przy wejś ciu do morza znajduje się pę knię ty kamień muszlowy, któ ry trochę rani morze, ale wszystko dobrze leczy się w sł onej wodzie, weź ze sobą Baneocin lub specjalne kapcie.
4. Pogoda w maju. + 37-44 stopni w cieniu, ale podczas wakacji na plaż y te temperatury są bardzo ł atwo tolerowane. Dzieci i rodzice czuli się dobrze.
5. Budowa.
Uczynię ten punkt osobnym akapitem. Codzienna budowa jest tutaj. Z hał asem, chmurami kurzu, wierceniem i gwintowaniem. Od rana ł omotają , jeż dż ą cię ż aró wki KAMAZ, pracują jednocześ nie dwa dź wigi. Wiedział em, ż e w pobliż u jest plac budowy, ale nie spodziewał em się , ż e bę dzie tak blisko.


Pobyt w sieci hoteli Hilton był ciekawym i negatywnym doś wiadczeniem. Chcę , ż ebyś naprawdę docenił stosunek jakoś ci do ceny (martwienie się i porzą dkowanie drobiazgó w prawie codziennie, czy tego potrzebujesz? ). Być moż e kierownik hotelu przeczyta moją recenzję i podejmie dział ania, aby zapewnić turystom przyzwoity wypoczynek. Tymczasem nie polecam pobytu w tym hotelu. Oczekujesz goś cinnoś ci i jakoś ci od globalnej sieci Hilton, ale dostajesz zakurzony plac budowy, niegrzeczny personel i okropną obsł ugę .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał