Ładny hotel, ale mieliśmy dużo problemów?

Pisemny: 2 może 2021
Czas podróży: 21 — 30 kwiecień 2021
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 5.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 5.0
Mieszkaliś my w tym hotelu przez 10 dni w kwietniu. I nie wiem, jak sobie na to zasł uż yliś my, ale niechlujstwo spadł o nam na gł owy jak z rogu obfitoś ci.
Zaczę ł o się od tego, ż e trzeciego dnia odpoczynku z pokoju zniknę ł a paczka z rzeczami. Zwró ciliś my się do sztafety goś cinnej, kierownik Ahmed pró bował nas przekonać , ż e sami gdzieś umieś ciliś my te rzeczy i zapomnieliś my, i pró bował wł amać się do naszego pokoju, aby ich poszukać . Có ż , tak to wyglą da. Zdecydowanie odmó wili nam pokazania wideo z kamer. Obiecali skontaktować się ze mną nastę pnego dnia. Cisza. Wieczorem sami poszliś my go szukać , a on jednak przyznał , ż e sprzą tacz naprawdę wyrzucił worek, uznają c, ż e to ś mieci. Jak moż na pomylić torbę koszulek i szortó w ze ś mieciami? To był o bardzo rozczarowują ce, bo pojawił y się też nowe rzeczy. Ale iloś ć wyrzuconych rzeczy został a zwró cona, choć czę ś ciowo.
Kolejne nieszczę ś cie spotkał o nas pią tego dnia pobytu. Nasza rodzina, prawie w peł nej sile, został a otruta w hotelu, podobno hot dogami, podczas obiadu. Dziecko wymiotował o 7 razy + biegunka. I doroś li też . Wezwali karetkę . Skontaktowaliś my się z ubezpieczycielem, któ ry wysł ał lekarza i przepisano nam lekarstwa, któ re zaż ywaliś my przez kolejne trzy dni. Czy ktoś przeprosił lub podją ł dział ania? Oczywiś cie nie.

Hotel zapewnia ró wnież.17-miejscowy autobus, któ ry zabierze Cię do PCR. Ale jeś li chcesz się do niego dostać , musisz się zarejestrować , najwyraź niej natychmiast po przyjeź dzie, ponieważ jest peł ny. Dojazd taksó wką zajmuje 20 minut, w obie strony kosztuje 35 dolaró w. Przewodnik ostrzegał , ż e rano w szpitalu jest duż o ludzi. Poszliś my okoł o 18, nie był o nikogo, mieliś my szczę ś cie.
Jeś li chodzi o konserwację , wył ą cz ś wiatł a. Czekanie na napoje nie jest ł atwym zadaniem na ś niadanie, lunch i kolację . Jednak! ! Jeś li raz obsł uż ono cię , nie oczekuj, ż e znó w do ciebie podejdą , woł anie, machanie jest bezuż yteczne, nawet cią gną za rę kę . Jest tylko jeden skuteczny ś rodek - napiwki. I znowu ale! Jeś li raz zostawił eś napiwek, musisz je regularnie zostawiać , a jak tylko przyjedziesz, inaczej kelner „obraż a się ” i jeszcze mocniej ignoruje, jedzenie jest w wię kszoś ci monotonne, ale nie byliś my gł odni. Ale dystrybucja jedzenia jest oczywiś cie taka, ż e ​ ​ jeś li poprosisz o ryż lub makaron, to bę dziesz tak spię trzony, ż e wypadnie z talerza, musisz przestać . A mię so, no bo każ dy kawał ek jest wyrwany z serca. Wię cej kolejek na lunch, z jakiegoś powodu najwię ksza. Lepiej podejś ć do jednego i udać się do odległ ego pokoju. Jedzenie jest to samo, ale jest tam spokojnie, nie ma szumu i ruchu takiego jak przy wejś ciu.
Osobną kwestią są też leż aki na plaż y. Wstał em o 6 rano i poszedł em po leż ak, ale (! ) pierwsza kolejka był a już zaję ta. Kilka razy wstał em wcześ niej, wynik jest taki sam. Có ż , po 8 moż na znaleź ć bezpł atne leż aki, ale nie parasol. Dlatego radzę biegać o 6 rano.
Mogł oby się wydawać , ż e szukali negatywu, ale w rzeczywistoś ci to negatyw nas szukał , w ogó le wszystko jest w porzą dku i nie rozpaczamy. Ze wzglę du na koronę i ograniczenia bardzo dł ugo nie mogliś my uciec do morza, wię c cieszyliś my się każ dą minutą , bez wzglę du na wszystko.

Czy mogę polecić ten hotel?
50/50.
Przydarzył o nam się wiele kł opotó w, ale to nie znaczy, ż e moż e się to przydarzyć każ demu.
Có ż , usł ugę też trudno ocenić . Nie był em w tym hotelu przed pandemią , a teraz doś ć trudno jest odpowiednio ocenić sytuację z dystrybucją napojó w i jedzenia.
Dlatego jeś li jesteś zadowolony z ceny / jakoś ci, to ś miał o, morze to morze))
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał