Hotel dla tych, którzy są gotowi dać się oszukać.

Pisemny: 20 marta 2014
Czas podróży: 10 — 17 marta 2014
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 4.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 4.0
W marcu 2014 roku postanowiliś my ponownie wró cić do Dubaju na odpoczynek. Rok wcześ niej odpoczywaliś my w hotelu Sun and Sens (Dubaj) i byliś my bardzo zadowoleni z wypoczynku. Ponieważ wyjazd nie był wcześ niej zaplanowany i zorganizowany spontanicznie, wybó r hoteli nie był duż y. Spoś ró d proponowanych opcji wybraliś my hotel Versales, ponieważ odpowiadał nam pod wzglę dem lokalizacji. Hotel znajduje się w odległ oś ci 10 minut spacerem od stacji metra Union i Al Rigga, co był o dla nas bardzo waż ne. Po wcześ niejszym przeczytaniu wszystkich recenzji zdaliś my sobie sprawę , ż e pozytywnych recenzji jest bardzo mał o, ale uznaliś my, ż e każ da osoba ma swoje potrzeby i być moż e wszystko nie jest takie zł e. Po przybyciu do Dubaju zawieziono nas do hotelu, gdzie po skontaktowaniu się z administratorem powiedziano nam, ż e na zameldowanie trzeba poczekać do godziny 14.00 (nasz czas przyjazdu to 11.00), jednak administrator powiedział , ż e jeś li chcemy , moglibyś my zapł acić.40 dolaró w i zostaniemy rozliczeni, czego odmó wiliś my. Pracownik hotelu podszedł do nas i bardzo uprzejmie zaproponował , ż e podejdzie do sof stoją cych w hotelowym lobby i tam poczeka, a on zaoferuje nam kawę do wyboru (expresso lub cappuccino). Poprosiliś my o przyniesienie dwó ch filiż anek kawy, mają c pewnoś ć , ż e jest to standardowa procedura goś cinnoś ci, jednak po wypiciu kawy zaproponowano nam, ż e zapł acimy za nią w wysokoś ci 40 AED za dwie filiż anki (okoł o 400 rubli). Zapł aciliś my, co moż na zrobić , ale osad pozostał , bo nie powiedzieli nam ani sł owa, ż e ​ ​ kawa nie jest za darmo. Osiedliliś my się na 7. pię trze w pokoju nr 708. Po wejś ciu do pokoju od razu zauważ ył em, ż e w ką cie na suficie są plamy wody, a stó ł był w niektó rych miejscach. Nie jesteś my dumnymi ludź mi, wię c nie zwracaliś my na to uwagi. Nie ma wyglą du hotelu, ponieważ fasada jest odnawiana. W cią gu tygodnia naszego pobytu nigdy nie widzieliś my przeprowadzanych remontó w. Po wejś ciu na dach hotelu, gdzie znajduje się basen, zostaliś my poinformowani, ż e basen nie dział a. Jedliś my tylko ś niadanie, w zasadzie codziennie to samo. Jajka sadzone, oliwki, kieł baski, fasola w pomidorach, pokrojone (pomidory, ogó rki), czasem ziemniaki, warzywa gotowane na parze, owsianka mleczna. Dwa rodzaje sokó w i ciastek. Nie wyszedł gł odny. Sprzą tanie sprowadzał o się tylko do zmiany rę cznikó w, a czasem polisosili przy wejś ciu i WSZYSTKO! Ponieważ wracaliś my tylko wieczorami, jakoś ć sprzą tania ró wnież nie był a najważ niejsza. Poś ciel był a zmieniana tylko raz. Paszporty są pobierane jako depozyt w hotelu. W dniu wyjazdu spakowaliś my się wcześ niej i zeszliś my do recepcji i przekazaliś my administratorowi kartę z pokoju. Poprosił , aby poczekać , aż pokó j zostanie sprawdzony, a po kilku minutach powiedział nam, ż e musimy iś ć do pokoju. We wcześ niej przeczytanych opiniach o hotelu niektó rzy turyś ci pisali, ż e personel hotelowy hodował „nasze” za pienią dze, wię c wchodzą c do pokoju, zał oż yliś my już , ż e bę dziemy musieli się rozwidlić , ale po co dokł adnie, nie wiedzieliś my. Wszystko okazał o się banalne: w ł azience brakował o jednego mał ego rę cznika. Po zł oż eniu reklamacji powiedziano nam, ż e za nieistnieją cy rę cznik o wymiarach 30 x 50 cm bę dziemy musieli zapł acić.40 drkh (400 rubli). Ponieważ autobus miał przyjechać za 15 minut, a walizka był a już zapakowana w folię , bez zrozumienia i skandalu oddaliś my pienią dze administratorowi, a on tak sł odko się uś miechną ł i chyba ż yczył nam szczę ś liwej podró ż y. Przykro jest zdać sobie sprawę , ż e został eś oś wietlony na rę czniku, ale co moż esz zrobić . Wię c jeś li rozważ asz ten hotel na wakacje, codziennie policz rę czniki i zajrzyj do baru, ponieważ nie ma spisu zawartoś ci baru i cen. Zostawiliś my trochę pienię dzy w sejfie w pokoju, czę ś ć zabraliś my ze sobą . W sejfie niczego nie brakował o. W hotelu nie ma rosyjskoję zycznego personelu. Ogó lnie rzecz biorą c, nie odnieś liś my zbyt pozytywnego wraż enia z hotelu, wię c nie polecam tam pobytu, chociaż jesteś my przyzwyczajeni do relaksu w klasie ekonomicznej i nie jesteś my wybredni. Dobrego wypoczynku!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał