Obsługa rujnuje doświadczenie

Pisemny: 6 styczeń 2019
Czas podróży: 1 — 5 styczeń 2019
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 5.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 4.0
Teren „karpackich ł ą k” jest bardzo pię kny, personel przyjazny, poś ciel i pokó j czyste. . . To wszystko! ! ! Zacznę od jedzenia, bo to waż ny aspekt… Narzucają dobrowolnie-przymusowo zł oż one posił ki, któ re na pierwszy rzut oka nie są drogie, ale porcje są niewielkie (zwł aszcza biorą c pod uwagę , ż e jesteś my w wiosce, któ ra sama z siebie oznacza duż e i satysfakcjonują ce porcje...Tak, a na ś wież ym powietrzu iw trybie sportowym...) ś mieszne jest mó wienie o porcjach dla dzieci...Zupa miał a 150 gramó w...Na pytanie: „dlaczego jest menu na stole, a jak bym coś z niego zamó wić ? ” – niechę tnie odpowiadali, ż e zamó wienie musi być zł oż one z 5 godzinnym wyprzedzeniem i w ogó le mają ustawione posił ki… I coś w tym duchu nie do koń ca zrozumiał e. Oznacza to, ż e jeś li nie zjadł eś wystarczają co duż o, idź gł odny, ró b mał e rzeczy lub przynieś ze sobą gulasz...
Teraz mieszkanie - zimą w domu są przecią gi, a gdy ogrzewanie jest wył ą czone (jest jakiś wł asny system, jest wył ą czany o okreś lonej godzinie), dom bardzo szybko się ochł adza, co nie jest zbyt przyjemny w -10...
Natura zaskoczył a niezwykł ą urodą , ale ś wiadczona usł uga zepsuł a resztę w porzą dku. . . (((

Chociaż na personel nie ma ż adnych skarg, wiele od nich nie zależ y. . .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał