Oszustwa numeryczne

Pisemny: 4 styczeń 2021
Czas podróży: 4 — 9 styczeń 2021
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 2.0
Po przybyciu do hotelu pokazali pokó j, oddali klucz, zaznaczyli na liś cie check-in. Po drodze od razu udaliś my się do restauracji. A w restauracji okazał o się , ż e pokó j został zmieniony na znacznie gorszą jakoś ć . Miał a 6 lat, stał a się.22 - w piwnicy przy kuchni.
Nie zaproponowano ż adnego rozwią zania. Pienią dze nie został y zwró cone, chociaż nawet nie weszliś my do pokoju.
Nie wiemy, jak postą pić w takiej sytuacji. Po rozliczeniu piszemy recenzje.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał