Obrzydliwe, właściciele oszczędzają na komforcie mieszkańców

Pisemny: 11 styczeń 2017
Czas podróży: 29 grudzień 2016 — 5 styczeń 2017
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 2.0
Byliś my w tym "hotelu" z firmą podczas wakacji sylwestrowych 2016-2017.
Pierwszej nocy w hotelu był o po prostu zimno, ż eby oddychać . Gospodarze dali nam ciepł ą kurtkę i grzejnik dla naszych znajomych. Po tej nocy moje zapalenie oskrzeli pogorszył o się i resztę podró ż y spę dził em w pokoju.
31 grudnia, kiedy nasze dziewczyny poszł y pod prysznic, po 10 minutach ustał o dopł yw ciepł ej wody, a z kranu popł ynę ł a zimna woda. Wł aś ciciele powiedzieli, ż e mają sł abe napię cie w sieci, a kocioł nie moż e zapewnić ciepł ej wody i ogrzewania. Musiał em zmyć z patelni.

Po tym incydencie zrobiliś my skandal, po któ rym nie był o problemó w z ogrzewaniem, ale ciepł a woda okresowo znikał a (ponieważ pozostał y czas „odpoczywał em” w pokoju, był a moż liwoś ć oceny).
Generalnie pozostaje wraż enie, ż e wł aś ciciele trzymają goś ci dla frajeró w i oszczę dzają prą d. W rezultacie ś wię to został o zrujnowane.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał