Właściciele zamieszczają nieprawdziwe informacje o wnętrzu i na zewnątrz

Pisemny: 5 sierpień 2014
Czas podróży: 19 lipiec — 2 sierpień 2014
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 5.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 8.0
Odpoczywaliś my w tym domku od 19 lipca do 2 sierpnia 2014 roku.
Wł aś ciciele zamieszczają nieprawdziwe informacje o wnę trzu i zewną trz. Po pierwsze nie ma grilla i altany, przynajmniej po przybyciu na miejsce nic nam nie powiedziano. Nie jest jasne, dlaczego ta informacja jest wskazana w opisie, jeś li jest nieprawdziwa i wprowadza w bł ą d potencjalnego klienta.
Po drugie balkon w naszym pokoju był delikatnie mó wią c niedokoń czony. Podł oga skł ada się z pospiesznie przybitych nieociosanych desek, czę ś ć balkonu zajmują deski zł oż one w kilka rzę dó w. Nie moż na usią ś ć na balkonie, ponieważ jest tylko jeden leż ak, nie ma krzeseł .

Po trzecie, doszł o do nieprzyjemnego incydentu z kuchnią . Strona zawiera tylko zdję cia, jak się okazał o, kuchni na parterze. Oczywiś cie domyś lnie zrozumieliś my, ż e kuchnia na zdję ciu jest przeznaczona do ogó lnego uż ytku przez mieszkań có w wszystkich pomieszczeń w domku i nawet w myś lach nie mogliś my przyznać , ż e w rzeczywistoś ci jest taka ró ż nica: pię kna kuchnia dla mieszkań có w pierwszego pię tra, a straszny dla drugiego.
Kuchnia dla mieszkań có w drugiego pię tra okazał a się generalnie okropna: niedokoń czona, brudna, na niej kupa niedbale porzuconych rzeczy pana, co psuł o cał ą estetykę . Okazał o się to wspó lne z gospodarzami, zawstydził o to zaró wno nas, jak i prawdopodobnie samych gospodarzy. Swoją drogą , jak się okazał o, sofa w kuchni sł uż y jako ł ó ż ko dla dzieci wł aś cicieli. Jednego wieczoru nie mogliś my z niego skorzystać , ponieważ có rka wł aś ciciela "odpoczywał a" w kuchni. Na naszą uwagę nastę pnego dnia, ż e ​ ​ nie mogliś my nawet zrobić sobie herbaty, wł aś cicielka zwymiotował a - nie zwlekaj z herbatą ! Nie był o ż adnej wzmianki o przeprosinach.
Opró cz sofy, z mebli kuchennych - jedno normalne krzesł o, okropne odrapane krzesł o mistrza i stoł ek.
Oczywiś cie wykorzystaliś my wszystkie naczynia i sztuć ce, ale te warunki mocno psuł y wraż enie. Nazywa się to oszukiwaniem klientó w, ponieważ te warunki są oferowane i pokazywane po przybyciu na miejsce! Brak zdję ć drugiej kuchni! Swoją drogą , pó ź niej wł aś ciciele argumentowali ró ż ne kuchnie tym, ż e podobno są droż sze na pierwszym pię trze, tań sze na drugim, ale na stronie internetowej ( http://www. karpaty. info/ru/uk/if/ jr/jaremche/houses/villa . korona/) nie ma takiej informacji (jest tylko koszt za dobę za osobę ).

W naszym pokoju, jak się okazał o, jako jedyny w domu (wedł ug wł aś cicieli) miał problemy z ciepł ą wodą . Cią gle znikał a. Co był o bardzo nieprzyjemne pod prysznicem. Od samego począ tku wł aś ciciel oczywiś cie ostrzegał , ż e trzeba „przekrę cić ” gejzer i wtedy bę dzie ciepł a woda, ale pó ź niej, gdy zaszł a taka potrzeba, wł aś ciciel kazał poczekać , aż inni się umyją (w inne pomieszczenia), wtedy ciś nienie był oby normalne. Trudno to nazwać prawidł owym podejś ciem do klienta!
Osobno chciał bym zwró cić uwagę na tak waż ną kwestię , jak uprzejmoś ć i goś cinnoś ć . Tak, na począ tku wł aś ciciele byli jak najbardziej przyjaź ni i uprzejmi, kazali nam czuć się jak w domu, spokojnie korzystać ze wszystkiego, czego potrzebujemy w kuchni i kiedy trzeba. Doradzali, jak najlepiej jechać na wycieczki itp. , jednak po naszych komentarzach na temat kuchni grzecznoś ć zaczę ł a gdzieś zanikać . W dniu naszego wyjazdu wł aś ciciel, gdy już przenieś liś my wszystkie rzeczy do samochodu, wybiegł z pokoju i ze sł owami „spieszę się ” po prostu powiedział „do widzenia”, choć zwykle ludzie pytają , czy podobał o im się , zapraszam ich do ponownego przyjazdu itp. .
Generalnie nie polecam tego domku, gdyż wł aś ciciele okazali się sztucznie uprzejmi i ukrywali cał ą prawdę o warunkach bytowych!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał