Więcej złych wspomnień niż dobrych

Pisemny: 15 czerwiec 2017
Czas podróży: 6 — 7 może 2017
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 2.0
Incydenty z tym hotelem rozpoczę ł y się jeszcze przed przyjazdem. Zarezerwowaliś my wcześ niej telefonicznie, rozmawialiś my z mę ż czyzną , zarezerwowaliś my standard. Kiedy zadzwonili na 3 dni przed przyjazdem w celu wyjaś nienia, czy nastą pił y jakieś zmiany, okazał o się , ż e nie mamy rezerwacji (takiego nazwiska nie ma ani w dniu, w któ rym rezerwowaliś my, ani w innych) i nie mają mę skiego administratora, a takż e bezpł atne pokoje klasy standard. Musiał em poprosić o wyż szą kategorię , ponieważ na począ tku maja, podczas kwitnienia ż onkili, już trudno był o znaleź ć inną opcję . Dzię ki temu zarezerwowaliś my standard najwyż szego komfortu, okreś lony czas rozliczenia.
Kiedy przyjechaliś my, aby się zameldować (o okreś lonej godzinie -13:00), recepcjonistka powiedział a, ż e ​ ​ pokó j nie został jeszcze posprzą tany i czekał co najmniej godzinę , bez najmniejszego przeprosin za niedogodnoś ci, ostatecznie rozstrzygnię ty o 14:30. Pokó j pasuje do zdję cia na stronie, z Wi-Fi, ALE podgrzewany wieszak na rę czniki w ł azience nie dział ał i był o mał e wgniecenie po wewnę trznej stronie drzwi do pokoju, balkon wychodził na patio na plac zabaw, szafa drzwi skrzypiał y z przeraż enia.
Kiedy zjedliś my w restauracji, podobał o nam się tam, chociaż obsł uga był a bardzo powolna, ale personel restauracji był przyjazny.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał