Niegrzeczność wobec rosyjskojęzycznych gości i brak obsługi

Pisemny: 24 styczeń 2017
Czas podróży: 30 grudzień 2016 — 2 styczeń 2017
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 3.0
Mó j mą ż i ja pojechaliś my na Sylwestra i byliś my bardzo niezadowoleni. Trudno bę dzie znaleź ć administratora w recepcji, a jeś li tak, to nie jest faktem, ż e komunikacja z nim bę dzie przyjemna i uż yteczna. Jeś li wstydzisz się swojego mó wionego ukraiń skiego, moż esz nawet nie skontaktować się z administratorem Dianą - bę dziesz niegrzeczny i odmó wisz rozmowy z tobą po rosyjsku. Ś ciany w pokoju są tak cienkie, ż e usł yszysz wszystko, co się dzieje, obudzisz się z gł oś nych rozmó w na korytarzu, a administrator w przypł ywie chamstwa opowie Ci o sprawach rodzinnych. Jeś li nagle zechcesz się napić - niestety nie ma mini-baru, a jeś li poprosisz o przyniesienie wody - wyś lą cię , abyś poszedł do restauracji i sam ją kupił . Naturalnie nie bę dziesz czekać na sprzą tanie i wywó z ś mieci w 3 dni, maksimum to wymiana rę cznikó w dla Ciebie. Ś niadania nie są zł e: pyszna jajecznica, ale zwykł a kawa robiona tylko dla lubią cych - reszta to pomyje.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар